Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nou dat ging snel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
09-05-2019 18:22
Nou dat ging snel!
Zeg dat! :D
heerlijk, even rust. Jammer dat het maar 24 uur is
Ah, iemand een ban? Sorry, geen zin om te gaan zoeken. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Zodra ze weer begint weer staffen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jest schreef:
09-05-2019 17:48
Ik vind het ook bloedirritant. Maar ze zegt niks stafwaardigs, zo handig is ze wel. Het is ook wel weer uitzonderlijk dit. Het gebeurt niet vaak dat je zo'n plaat voor je kop hebt en zo stoïcijns door blijft posten in een topic waar niemand op je zit te wachten...

Al aangevraagd op het centraal mod topic ;) en zie nu dat het sowieso de komende 24 uur rustig gaat worden.
Vixxen schreef:
09-05-2019 18:29
Al aangevraagd op het centraal mod topic ;) en zie nu dat het sowieso de komende 24 uur rustig gaat worden.
Heeft zij eindelijk tijd voor haar gezin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vixxen schreef:
09-05-2019 18:29
Zag het, dankjewel! :D
charlottew88 schreef:
09-05-2019 18:32
:proud:
Maar zo eigenwijs dat je constant je irritante onzin spuit? Dan moet je toch ook een soort stoornis hebben, denk ik.
charlottew88 schreef:
09-05-2019 18:32
Arme kinderen, die moeten nu weer meer aanhoren hoe geweldig mama is :proud:
Betty_Slocombe schreef:
09-05-2019 18:51
Maar zo eigenwijs dat je constant je irritante onzin spuit? Dan moet je toch ook een soort stoornis hebben, denk ik.
Narcisme? :proud:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
09-05-2019 18:57
Narcisme? :proud:
Pseudologia phantastica :P
Jest schreef:
09-05-2019 17:48
Ik vind het ook bloedirritant. Maar ze zegt niks stafwaardigs, zo handig is ze wel. Het is ook wel weer uitzonderlijk dit. Het gebeurt niet vaak dat je zo'n plaat voor je kop hebt en zo stoïcijns door blijft posten in een topic waar niemand op je zit te wachten...

Dat valt gewoon onder provoceren hoor. Bewust tegen de draad ingaan, de hele f*cking tijd.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
O, het is eindelijk opgepikt lees ik :yes:
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Betty_Slocombe schreef:
09-05-2019 10:35
Kunnen dit soort ruzies voortaan worden behandeld op tijdstippen dat de mensen die iets bijdragen aan de economie er ook iets aan hebben?
Nou, inderdaad, ik loop weer eens vijf pagina's achter.....
Ik heb mijn eerste waarschuwing allertijden gekregen :( Voor nickhunten in het topic over collectivisme.
Heb geen namen genoemd, en mijn cryptische hints waren nog fout ook! boehoehoeh
Moezy schreef:
09-05-2019 19:21
Ik heb mijn eerste waarschuwing allertijden gekregen :( Voor nickhunten in het topic over collectivisme.
Heb geen namen genoemd, en mijn cryptische hints waren nog fout ook! boehoehoeh
Haha, jij ook dus!
Jest schreef:
09-05-2019 19:23
Haha, jij ook dus!
Haha, ik vond het best heftig! Net lekker gegeten, start m'n computertje op, en de hele weg wordt me versperd met een beeldvullende waarschuwing die ik eerst moet lezen.
MarindaH schreef:
09-05-2019 19:05
O, het is eindelijk opgepikt lees ik :yes:

En na die ban gaat ze op anoniem, let maar op.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
09-05-2019 18:53
Arme kinderen, die moeten nu weer meer aanhoren hoe geweldig mama is :proud:

:HA:
Moezy schreef:
09-05-2019 19:28
Haha, ik vond het best heftig! Net lekker gegeten, start m'n computertje op, en de hele weg wordt me versperd met een beeldvullende waarschuwing die ik eerst moet lezen.
Die ervaring had ik net ook. Het was ook mijn eerste. Maar goed, het onderwerp heeft inmiddels een 24-uursban.
the_Wicked_Witch schreef:
09-05-2019 19:29
En na die ban gaat ze op anoniem, let maar op.
Helemaal prima. Ze wordt met een nieuwe nick toch binnen een uur weer herkend.
AllyMcBeal schreef:
09-05-2019 09:17
Ik lees er niks raars in hoor. Zal wel aan mij liggen maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Het doel is zuigen en dat is haar gelukt.
Ik dacht al dat ik de enige was die het las zoals jij zegt.
Er wordt zovaak gereageerd op forummers om vooral niet op iemand in te gaan die loopt te zuigen.
Moezy schreef:
09-05-2019 19:28
Heb je em echt gelezen?
Je hoeft alleen maar te klikken toch?

:there:
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven