Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 9 mei 2019 om 18:29
Al aangevraagd op het centraal mod topic
donderdag 9 mei 2019 om 18:32
Heeft zij eindelijk tijd voor haar gezin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 mei 2019 om 18:40
donderdag 9 mei 2019 om 18:53
Arme kinderen, die moeten nu weer meer aanhoren hoe geweldig mama is
donderdag 9 mei 2019 om 18:57
Narcisme?Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 18:51Maar zo eigenwijs dat je constant je irritante onzin spuit? Dan moet je toch ook een soort stoornis hebben, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 9 mei 2019 om 18:59
donderdag 9 mei 2019 om 19:02
Dat valt gewoon onder provoceren hoor. Bewust tegen de draad ingaan, de hele f*cking tijd.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 9 mei 2019 om 19:07
Nou, inderdaad, ik loop weer eens vijf pagina's achter.....Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 10:35Kunnen dit soort ruzies voortaan worden behandeld op tijdstippen dat de mensen die iets bijdragen aan de economie er ook iets aan hebben?
donderdag 9 mei 2019 om 19:31
Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑09-05-2019 18:53Arme kinderen, die moeten nu weer meer aanhoren hoe geweldig mama is![]()
donderdag 9 mei 2019 om 19:34
Die ervaring had ik net ook. Het was ook mijn eerste. Maar goed, het onderwerp heeft inmiddels een 24-uursban.
donderdag 9 mei 2019 om 19:35
Helemaal prima. Ze wordt met een nieuwe nick toch binnen een uur weer herkend.
donderdag 9 mei 2019 om 19:49
Ik dacht al dat ik de enige was die het las zoals jij zegt.AllyMcBeal schreef: ↑09-05-2019 09:17Ik lees er niks raars in hoor. Zal wel aan mij liggen maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Het doel is zuigen en dat is haar gelukt.
Er wordt zovaak gereageerd op forummers om vooral niet op iemand in te gaan die loopt te zuigen.
donderdag 9 mei 2019 om 20:06
Heb je em echt gelezen?
Je hoeft alleen maar te klikken toch?
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar