Married at first sight 2019
dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
zondag 12 mei 2019 om 21:44
Of hij heeft geen vrienden om een vrijgezellen avond mee te houden.
Hij en zijn bruid zijn allebei al wat ouder dan vind ik het ook best vreemd om het op die manier over je schoonvader te hebben
Hij kon wel eens war minder sympathiek zijn dan hij op her eerste gezicht overkomt.
zondag 12 mei 2019 om 21:48
Die Milie lijkt me echt geen leuk mens. Mega opgefokt en neurotisch.... bij aansnijden bruidstaart al meteen een soort sneer met geirriteerde ondertoon.
En waarom zet ze elke keer van die geschrokken "Deer in the headlight" ogen op?
Monique vind ik net als de meesten hier ook echt niet echt sympathiek. Ze doet de hele tijd zo gemaakt. "Ik wil het voelen...vanuit het topje van mn kruin tot het puntje van mn tenen". Pfffff....en de hele tijd die montere happy de peppy houding en zogenaamd "Open en eerlijk" zijn. Ik vind haar best wel bot.
Die man (even zijn naam kwijt) loopt trouwens echt alsof hij al 78 is ipv 60.
Maxime en haar schatje komen een beetje simpel over. Niks mis mee, maar vooral haar vind ik erg leeg en hersenloos overkomen. Maar als ze het samen goed kunnen vinden helemaal prima.
Peter en Paul vind ik fantastisch. Ik heb bijna zin om ze uit te nodigen voor een etentje
En waarom zet ze elke keer van die geschrokken "Deer in the headlight" ogen op?
Monique vind ik net als de meesten hier ook echt niet echt sympathiek. Ze doet de hele tijd zo gemaakt. "Ik wil het voelen...vanuit het topje van mn kruin tot het puntje van mn tenen". Pfffff....en de hele tijd die montere happy de peppy houding en zogenaamd "Open en eerlijk" zijn. Ik vind haar best wel bot.
Die man (even zijn naam kwijt) loopt trouwens echt alsof hij al 78 is ipv 60.
Maxime en haar schatje komen een beetje simpel over. Niks mis mee, maar vooral haar vind ik erg leeg en hersenloos overkomen. Maar als ze het samen goed kunnen vinden helemaal prima.
Peter en Paul vind ik fantastisch. Ik heb bijna zin om ze uit te nodigen voor een etentje
zondag 12 mei 2019 om 21:54
Ronald lijkt me wel iemand die het snel goed vindt, maar hij lijkt me wel aardig en vriendelijk.
Hij komt inderdaad wat rustig over, maar dat kan ook omdat zij totaal anders is en ze soort van over hem heen walst. Ik ben ook zo iemand die dan 'geïntimideerd' kan zijn en dan komt er helemaal niets meer uit.
Maar goed, het lijkt me inderdaad geen match.
zondag 12 mei 2019 om 22:30
Nou, inderdaad, ze walst echt over hem heen. Ze heeft hem werkelijk geen minuut de kans gegeven om zichzelf te laten zien. Ze had bij hem bij de eerste blik volgens mij al afgeschreven. Zo sneu.minnimouse schreef: ↑12-05-2019 21:54Ronald lijkt me wel iemand die het snel goed vindt, maar hij lijkt me wel aardig en vriendelijk.
Hij komt inderdaad wat rustig over, maar dat kan ook omdat zij totaal anders is en ze soort van over hem heen walst. Ik ben ook zo iemand die dan 'geïntimideerd' kan zijn en dan komt er helemaal niets meer uit.
Maar goed, het lijkt me inderdaad geen match.
zondag 12 mei 2019 om 22:38
Ze zei het bijna letterlijk : "Toen ik jou zag, verdween de glimlach van mijn gezicht."
Ik ben het eens met iedereen die vindt dat ze het geen kans heeft gegeven, maar ik heb het ook nog nooit zien gebeuren dat het experiment slaagde terwijl er níet direct fysieke aantrekkingskracht was.
Dus dit zat er echt heel dik in.
zondag 12 mei 2019 om 22:43
Die Ronald zit natuurlijk echt niks in, het lijkt een nogal wereldvreemde, wat ouwelijke vent die vooral mensen wil pleasen. Dat neemt echter niet weg dat hij wel gewoon heel aardig en lief is en dat het dus nergens voor nodig is om die man zo op zijn hart te trappen alleen omdat het kan.
Vooral niet omdat zij zelf ook een enorm ouwelijke, verzuurde ontevreden vrouw is die gemeen doet onder het mom van 'eerlijkheid'.
Soms vind ik het zo bijzonder te zien dat die vrouwen zichzelf duidelijk te goed voor de mannen in kwestie voelen terwijl ze zelf ook niet echt catches zijn.
Vooral niet omdat zij zelf ook een enorm ouwelijke, verzuurde ontevreden vrouw is die gemeen doet onder het mom van 'eerlijkheid'.
Soms vind ik het zo bijzonder te zien dat die vrouwen zichzelf duidelijk te goed voor de mannen in kwestie voelen terwijl ze zelf ook niet echt catches zijn.
zondag 12 mei 2019 om 22:45
Milly vind ik ook niet leuk, en Maxime ook niet. Bij Mirjam en Pascal heb ik juist weer een slechte vibe bij die Pascal. Ik vind hen alledrie onoprecht overkomen en alsof ze zichzelf anders voordoen dan ze zijn.
Eigenlijk vind ik alleen de 2 mannen leuk en dat zijn ook de enigen die ik wel een kans geef. En dan vooral omdat die er duidelijk beiden voor gaan.
Eigenlijk vind ik alleen de 2 mannen leuk en dat zijn ook de enigen die ik wel een kans geef. En dan vooral omdat die er duidelijk beiden voor gaan.
zondag 12 mei 2019 om 23:01
Nou, ik vind Ronald en Monique toch wel een geslaagde match.
Ja, heeft wel smaak en weet welke kleuren haar mooi staan.
Die ging duidelijk voor iets lekkers. Eten en gegeten worden?
Wat was dat in het huwelijksbed? Ze had hetzelfde bij haar eerste huwelijk?
Maar, ze zaten ondanks de regen toch in de regen op een terras. Wie weet was hij ook voor een leuker gebakje...
Ik hoop dat die Miriam en Pascal een iets betere en leukere start kunnen maken. Als er geen match is. Een poging er toch een leuke reis van te maken. ik geloof (en hoop) dat die anderen dat iets beter doen.
Als ik die 5 koppels zie. Is er toch een grote diversiteit.
Het ene is flink aan het consumeren.
De anderen geven het de tijd en een kans. Bij de derde date pas...
Miriam en Pascal? Ik ben nieuwsgierig naar hun reis.
Ja, toch weer regen op Mallorca.
(Vorig jaar was het sneeuw in Finland? Die politieman en die zeurpiet? Nou ja, die deed hetzelfde als deze. Dan op Ijsland waar de vrouw eigenlijk het liefst alleen was gegaan. Maar goed, dat er dan nog ouderen toch zich nog aanmelden of willen gaan.)
Ik heb niet alles gelezen. Dus ik weet niet of ik andijvie type.
Ja, heeft wel smaak en weet welke kleuren haar mooi staan.
Die ging duidelijk voor iets lekkers. Eten en gegeten worden?
Wat was dat in het huwelijksbed? Ze had hetzelfde bij haar eerste huwelijk?
Maar, ze zaten ondanks de regen toch in de regen op een terras. Wie weet was hij ook voor een leuker gebakje...
Ik hoop dat die Miriam en Pascal een iets betere en leukere start kunnen maken. Als er geen match is. Een poging er toch een leuke reis van te maken. ik geloof (en hoop) dat die anderen dat iets beter doen.
Als ik die 5 koppels zie. Is er toch een grote diversiteit.
Het ene is flink aan het consumeren.
De anderen geven het de tijd en een kans. Bij de derde date pas...
Miriam en Pascal? Ik ben nieuwsgierig naar hun reis.
Ja, toch weer regen op Mallorca.
Ik heb niet alles gelezen. Dus ik weet niet of ik andijvie type.
zondag 12 mei 2019 om 23:14
zondag 12 mei 2019 om 23:14
Pascal heeft inderdaad iets gemaakts. Hoe hij stond te grijnzen voordat hij de deur naar de trouwzaal doorging. Kwam over alsof hij zich heel ongemakkelijk voelde, terwijl hij blijkbaar van de daken schreeuwde hoe relaxed hij onder alles was.
Lijkt me een 'type lolbroek' waar ik persoonlijk niet zo goed tegen kan. Maar ik kan me uiteraard vergissen, nog heel weinig gezien van de beste man. En het voorstukje waarin hij te zien was met Mirjam op de bruiloft zag er veelbelovend uit.
Lijkt me een 'type lolbroek' waar ik persoonlijk niet zo goed tegen kan. Maar ik kan me uiteraard vergissen, nog heel weinig gezien van de beste man. En het voorstukje waarin hij te zien was met Mirjam op de bruiloft zag er veelbelovend uit.
zondag 12 mei 2019 om 23:25
Pascal was heel gelukkig en trots op zijn op maat gemaakte pak.
Daar werd extra aandacht aan gegeven door de trouwambtenaar.
Daar was geen lip lezer voor nodig. Haar kan ik niet inschatten.
Maar ze was ook heel gelukkig met haar make-up, jurk en alles.
Ze doen me denken aan Bram en Patty, maar dan met veel minder kans van slagen.
Daar werd extra aandacht aan gegeven door de trouwambtenaar.
Daar was geen lip lezer voor nodig. Haar kan ik niet inschatten.
Maar ze was ook heel gelukkig met haar make-up, jurk en alles.
Ze doen me denken aan Bram en Patty, maar dan met veel minder kans van slagen.
zondag 12 mei 2019 om 23:27
Ja, ik vond hem ook een type lolbroek inderdaad. Maar hopelijk vergissen we onszelf en blijkt het een hartstikke leuke vent.LieveMona schreef: ↑12-05-2019 23:14Pascal heeft inderdaad iets gemaakts. Hoe hij stond te grijnzen voordat hij de deur naar de trouwzaal doorging. Kwam over alsof hij zich heel ongemakkelijk voelde, terwijl hij blijkbaar van de daken schreeuwde hoe relaxed hij onder alles was.
zondag 12 mei 2019 om 23:30
Ik had het idee van niet, zeker toen Peter hoorde dat hij er 4 kinderen en een zwikje kleinkinderen bij kreeg. Maar ik denk dat zij het het meest van alle stellen zullen gaan proberen. Wellicht is dat toch het verschil tussen man en vrouw, in de totale mismatches die we door de jaren heen gezien hebben is het keer op keer de vrouw die direct alles afkapt en gaat zitten mokken of bitchen.minnimouse schreef: ↑12-05-2019 23:21De 2 homomannen vind ik beiden wel leuk, maar ben benieuwd of het echt een match is.
Peter lijkt nog erg zenuwachtig onder het hele gebeuren.
Mannen lijken wat makkelijker hierin, geven het veel meer een kans en maken er niet gelijk een drama van als ze het niet direct 100% vinden, dus ik denk dat een match tussen 2 mannen alleen al om die reden meer kans van slagen heeft. Ik hoop en denk dat het tussen Peter en Paul gewoon gaat groeien, ze lijken qua profiel en personality best bij elkaar te passen namelijk.
zondag 12 mei 2019 om 23:37
Ik had juist het idee dat hij erg schrok van het feit dat er een hele familie omheen zit (kinderen, kleinkinderen).SuperflySister schreef: ↑12-05-2019 23:30Ik had het idee van niet, zeker toen Peter hoorde dat hij er 4 kinderen en een zwikje kleinkinderen bij kreeg. Maar ik denk dat zij het het meest van alle stellen zullen gaan proberen. Wellicht is dat toch het verschil tussen man en vrouw, in de totale mismatches die we door de jaren heen gezien hebben is het keer op keer de vrouw die direct alles afkapt en gaat zitten mokken of bitchen.
Mannen lijken wat makkelijker hierin, geven het veel meer een kans en maken er niet gelijk een drama van als ze het niet direct 100% vinden, dus ik denk dat een match tussen 2 mannen alleen al om die reden meer kans van slagen heeft. Ik hoop en denk dat het tussen Peter en Paul gewoon gaat groeien, ze lijken qua profiel en personality best bij elkaar te passen namelijk.
Mannen lijken idd wat makkelijker, al zijn er ook nog geen succesvolle homostellen uit dit programma ontstaan. Anthony en Simon werd ook niks.
zondag 12 mei 2019 om 23:43
Ik snap wel dat je soms echt -bijna- meteen al wel weet 'dit gaat 'm niet worden'. Dan kan de wetenschap nog zo leuk uitgevogeld hebben dat je goed bij elkaar past, omdat je veel dezelfde antwoorden hebt bij de multiple choice vragen, maar daar gaat het niet alleen om.Juno87 schreef: ↑12-05-2019 21:38Ik ben in de minderheid zo te zien![]()
Ik vindt het gewoon echt geen leuke man. Voor mij heeft hij een hele nare uitstraling. Heb het gevoel dat hij zich anders voordoet dan ie is. Ik hoop dat ik het mis heb want mirjam lijkt me een hele lieve leuke dame. Ik hoop dus dat ik het mis heb...
Zo snap ik ook niet waarom die ene vrouw zoveel over haar heen krijgt hier. Ik zou ook de kriebels van hem krijgen. Het is een hele lieve man maar heeft geen mening. Daar wordt je op den duur toch gek van?
Ik kan ook begrijpen dat het dan een hele opgave kan zijn om 3 dagen intensief met iemand samen te moeten zijn.
Net zo goed als er meteen een klik kan ontstaan, kan er ook meteen aversie zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 12 mei 2019 om 23:44
zondag 12 mei 2019 om 23:45
Ja, dat zeg ik, ik viel je juist bij, dat het geen match leek omdat Peter zich kapot schrok van die kinderen en kleinkinderen. Maar ik denk dat dat iets waar je overheen kunt komen als de man maar leuk genoeg is. Dus ik schrijf het nog niet af.minnimouse schreef: ↑12-05-2019 23:37Ik had juist het idee dat hij erg schrok van het feit dat er een hele familie omheen zit (kinderen, kleinkinderen).
Mannen lijken idd wat makkelijker, al zijn er ook nog geen succesvolle homostellen uit dit programma ontstaan. Anthony en Simon werd ook niks.
zondag 12 mei 2019 om 23:48
Tuurlijk, ze hopen allemaal stiekem dat er een enorme hunk/stoot met ze gematcht is, dat lijkt me menselijk.simbalabimba schreef: ↑12-05-2019 23:44Vlgs mij hoopt iedereen toch , onbewust misschien, op een klik, ondanks de formule van het programma.
En het is ook menselijk dat je direct weet dat het nooit gaat gebeuren. Maar dan hoef je nog niet zo bitchy te gaan doen. En dan moet je niet meedoen. Want als het jezelf in 59 jaar niet gelukt is een leuke vent te vinden, dan kun je echt wel bedenken dat het dit programma ook niet gaat lukken.
zondag 12 mei 2019 om 23:48
Ik denk niet dat het een geval van 'te goed vinden voor is', maar een gevoel van 'ik voel juist helemaal niks, ik ben liever alleen thuis, dan met die man op Mallorca'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 12 mei 2019 om 23:50
Ja, dan moet je niet meedoen, je weet dat een essentieel onderdeel is dat je dan op reis moet en moet gaan samenwonen met iemand die je misschien wel he-le-maal niks vindt. Als je liever alleen thuis zit dan met een stomme kerel in een hotel (wat een hele legitieme gedachte is), dan weet je dus dat zo'n programma niks voor jou is.simbalabimba schreef: ↑12-05-2019 23:48Ik denk niet dat het een geval van 'te goed vinden voor is', maar een gevoel van 'ik voel juist helemaal niks, ik ben liever alleen thuis, dan met die man op Mallorca'.
zondag 12 mei 2019 om 23:50
Nee dat denk ik niet, dat vind ik wat anders dan een hunk/stoot. Ze hopen op iemand die ze -meteen- leuk vinden.SuperflySister schreef: ↑12-05-2019 23:48Tuurlijk, ze hopen allemaal stiekem dat er een enorme hunk/stoot met ze gematcht is, dat lijkt me menselijk.
En het is ook menselijk dat je direct weet dat het nooit gaat gebeuren. Maar dan hoef je nog niet zo bitchy te gaan doen. En dan moet je niet meedoen. Want als het jezelf in 59 jaar niet gelukt is een leuke vent te vinden, dan kun je echt wel bedenken dat het dit programma ook niet gaat lukken.