Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Juno87 schreef:
12-05-2019 21:25
Ik vindt die pascal echt een lul. Zij is veel leuker dan hem!
waarom??
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtige jurk zeg van Miriam!
Veel mooier dan die van Mary Borsato. De jurk van Milly hing als een zak om haar heen.
Op díé fiets!
Oh, wat is pascal leuk.

"Je bent prachtig" :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
minnimouse schreef:
12-05-2019 21:21
Dat snap ik dus ook nooit. Dat is toch ook het hele idee van dit programma? Verder kijken dan je neus lang is, je bent ook niet voor niets een match.
Ik snap best dat je misschien bij de eerste blik kan denken dat dit niet direct je type zou zijn, maar neem gewoon de tijd om elkaar echt te leren kennen en beslis dan verder.
Niet meteen roepen dat het je type niet is en dat het niks wordt. Doe dan niet mee met dit programma.
Helemaal mee eens. Waarom doe je dan mee als je er toch niet voor open staat.
oh, volgend jaar weer, nou toch maar eens gaan nadenken of ik mee wil doen :rofl:
Juno87 schreef:
12-05-2019 21:25
Ik vindt die pascal echt een lul. Zij is veel leuker dan hem!
Huh? Ik heb werkelijk geen idee waarom je hem een lul zou kunnen vinden. Natuurlijk zijn er mooiere mannen, maar Pascal is een prima catch zo te zien.
Stellafietst schreef:
12-05-2019 21:26
Wat een prachtige jurk zeg van Miriam!
Veel mooier dan die van Mary Borsato. De jurk van Milly hing als een zak om haar heen.
Ik vond de jurk van Molly huist heel erg mooi. Ik vind de jurk van Miriam veel te bloot.
friezinnetje2014 schreef:
12-05-2019 21:27
oh, volgend jaar weer, nou toch maar eens gaan nadenken of ik mee wil doen :rofl:
Ga ervoor!
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
*TanteSjaan* schreef:
12-05-2019 21:27
Huh? Ik heb werkelijk geen idee waarom je hem een lul zou kunnen vinden. Natuurlijk zijn er mooiere mannen, maar Pascal is een prima catch zo te zien.
Tja, er zijn altijd mooiere mannen en vrouwen. Hoewel ik hem niet lelijk vindt.
En door een leuk karakter wordt iemands uiterlijk vaak (nog) mooier.

Maar goed, hem een lul vinden snap ik sowieso niet. Hij is toch gewoon aardig?
Nouschi schreef:
12-05-2019 21:23
Weer een bewijs dat eerlijkheid zó overrated is!
ja! En dan een soort van trots verkondigen; ik zeg dit eerlijk, he.
Brrrr.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Calamitycat schreef:
12-05-2019 21:30
Ga ervoor!
haha en ik hier dan lezen wat jullie allemaal van mijn zorgvuldig uitgekozen jurk vinden, mijn karakter en uitspraken. Dan blokkeer ik eerst de viva-site :-P
friezinnetje2014 schreef:
12-05-2019 21:31
haha en ik hier dan lezen wat jullie allemaal van mijn zorgvuldig uitgekozen jurk vinden, mijn karakter en uitspraken. Dan blokkeer ik eerst de viva-site :-P
:rofl:
Lijkt me vreselijk als je op TV komt en dat je op internet door het slijk wordt gehaald.
minnimouse schreef:
Tja, er zijn altijd mooiere mannen en vrouwen. Hoewel ik hem niet lelijk vindt.
En door een leuk karakter wordt iemands uiterlijk vaak (nog) mooier.

Maar goed, hem een lul vinden snap ik sowieso niet. Hij is toch gewoon aardig?

Ik snap het ook niet. Hij lijkt mij een hartstikke leuke vent met wie je heerlijk op de bank kan hangen en ouwehoeren. Zijn reactie vond ik zo lief! Net als de kaartjes die hij geschreven heeft.
*TanteSjaan* schreef:
12-05-2019 21:23
Pascal is echt een leuke vent. Gewoon een gezellige, leuke vent.
Vind ik ook.
Licht uit.
Zelfspot aan.
*TanteSjaan* schreef:
12-05-2019 21:26
Potverpielekes. Dit is het eerste stel waarbij ik net vochtige oogjes kreeg.
Jaaaah, ik ook :love:
Tróia schreef:
ja! En dan een soort van trots verkondigen; ik zeg dit eerlijk, he.
Brrrr.
Met die krassende stem van haar. Alsof zij zo’n goede vangst is. Ronald is veel te leuk voor haar!
*TanteSjaan* schreef:
12-05-2019 21:32
Ik snap het ook niet. Hij lijkt mij een hartstikke leuke vent met wie je heerlijk op de bank kan hangen en ouwehoeren. Zijn reactie vond ik zo lief! Net als de kaartjes die hij geschreven heeft.
Mee eens.
Ik denk echt dat dit een onwijs goeie vent is en dat hij je, als je hem eenmaal hebt, op handen draagt.
sugarmiss schreef:
12-05-2019 21:29
Ik vond de jurk van Molly huist heel erg mooi. Ik vind de jurk van Miriam veel te bloot.
Milly's jurk op zich was ook zeker mooi, maar hij was heel slecht vermaakt. Als je goed keek zag je allemaal lelijke vouwen/plooien in haar zij vallen.
Op díé fiets!
calvijn1 schreef:
12-05-2019 21:33
Jaaaah, ik ook :love:
:high5:

Even een vraagje: is jouw Avatar van Emilie? Dat kinderboek? Dat was mijn favoriet toen ik nog een kleuter Sjaantje was!
Zo iemand als Monique is denk ik gewoon niet tevreden te krijgen. Ze is al met het verkeerde idee het programma ingestapt.
Ronald is volgens mij een lieverd en niet opgewassen tegen iemand die altijd "eerlijk" (lees; bitchy) is.
Op díé fiets!
Pascal scoorde bij mij al punten doot geen behoefte aan een vrijgezellenavond te hebben en lekker met zijn dochter ging shoppen
Ik ben in de minderheid zo te zien :rofl:

Ik vindt het gewoon echt geen leuke man. Voor mij heeft hij een hele nare uitstraling. Heb het gevoel dat hij zich anders voordoet dan ie is. Ik hoop dat ik het mis heb want mirjam lijkt me een hele lieve leuke dame. Ik hoop dus dat ik het mis heb...

Zo snap ik ook niet waarom die ene vrouw zoveel over haar heen krijgt hier. Ik zou ook de kriebels van hem krijgen. Het is een hele lieve man maar heeft geen mening. Daar wordt je op den duur toch gek van?
OMG
*TanteSjaan* schreef:
12-05-2019 21:34
Met die krassende stem van haar. Alsof zij zo’n goede vangst is. Ronald is veel te leuk voor haar!
:HA:

Ja, net een heks.
Licht uit.
Zelfspot aan.
calvijn1 schreef:
12-05-2019 21:37
Pascal scoorde bij mij al punten doot geen behoefte aan een vrijgezellenavond te hebben en lekker met zijn dochter ging shoppen
Wederom :high5: Ik was toen ook om!
Juno, mijn probleem met Monique is haar lompheid (die eerlijkheid) en dat in combinatie met haar bazige gedrag. En die stem niet te vergeten. ‘t Is net Eucalypta.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven