Married at first sight 2019
dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
zondag 12 mei 2019 om 21:27
Helemaal mee eens. Waarom doe je dan mee als je er toch niet voor open staat.minnimouse schreef: ↑12-05-2019 21:21Dat snap ik dus ook nooit. Dat is toch ook het hele idee van dit programma? Verder kijken dan je neus lang is, je bent ook niet voor niets een match.
Ik snap best dat je misschien bij de eerste blik kan denken dat dit niet direct je type zou zijn, maar neem gewoon de tijd om elkaar echt te leren kennen en beslis dan verder.
Niet meteen roepen dat het je type niet is en dat het niks wordt. Doe dan niet mee met dit programma.
zondag 12 mei 2019 om 21:29
Ik vond de jurk van Molly huist heel erg mooi. Ik vind de jurk van Miriam veel te bloot.Stellafietst schreef: ↑12-05-2019 21:26Wat een prachtige jurk zeg van Miriam!
Veel mooier dan die van Mary Borsato. De jurk van Milly hing als een zak om haar heen.
zondag 12 mei 2019 om 21:30
Ga ervoor!friezinnetje2014 schreef: ↑12-05-2019 21:27oh, volgend jaar weer, nou toch maar eens gaan nadenken of ik mee wil doen![]()
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Irrational fear that the cats are up to something
zondag 12 mei 2019 om 21:30
Tja, er zijn altijd mooiere mannen en vrouwen. Hoewel ik hem niet lelijk vindt.*TanteSjaan* schreef: ↑12-05-2019 21:27Huh? Ik heb werkelijk geen idee waarom je hem een lul zou kunnen vinden. Natuurlijk zijn er mooiere mannen, maar Pascal is een prima catch zo te zien.
En door een leuk karakter wordt iemands uiterlijk vaak (nog) mooier.
Maar goed, hem een lul vinden snap ik sowieso niet. Hij is toch gewoon aardig?
zondag 12 mei 2019 om 21:31
haha en ik hier dan lezen wat jullie allemaal van mijn zorgvuldig uitgekozen jurk vinden, mijn karakter en uitspraken. Dan blokkeer ik eerst de viva-site
zondag 12 mei 2019 om 21:32
friezinnetje2014 schreef: ↑12-05-2019 21:31haha en ik hier dan lezen wat jullie allemaal van mijn zorgvuldig uitgekozen jurk vinden, mijn karakter en uitspraken. Dan blokkeer ik eerst de viva-site![]()
Lijkt me vreselijk als je op TV komt en dat je op internet door het slijk wordt gehaald.
zondag 12 mei 2019 om 21:32
minnimouse schreef: ↑12-05-2019 21:30Tja, er zijn altijd mooiere mannen en vrouwen. Hoewel ik hem niet lelijk vindt.
En door een leuk karakter wordt iemands uiterlijk vaak (nog) mooier.
Maar goed, hem een lul vinden snap ik sowieso niet. Hij is toch gewoon aardig?
Ik snap het ook niet. Hij lijkt mij een hartstikke leuke vent met wie je heerlijk op de bank kan hangen en ouwehoeren. Zijn reactie vond ik zo lief! Net als de kaartjes die hij geschreven heeft.
zondag 12 mei 2019 om 21:33
Vind ik ook.*TanteSjaan* schreef: ↑12-05-2019 21:23Pascal is echt een leuke vent. Gewoon een gezellige, leuke vent.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Zelfspot aan.
zondag 12 mei 2019 om 21:33
Jaaaah, ik ook*TanteSjaan* schreef: ↑12-05-2019 21:26Potverpielekes. Dit is het eerste stel waarbij ik net vochtige oogjes kreeg.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 12 mei 2019 om 21:34
Mee eens.*TanteSjaan* schreef: ↑12-05-2019 21:32Ik snap het ook niet. Hij lijkt mij een hartstikke leuke vent met wie je heerlijk op de bank kan hangen en ouwehoeren. Zijn reactie vond ik zo lief! Net als de kaartjes die hij geschreven heeft.
Ik denk echt dat dit een onwijs goeie vent is en dat hij je, als je hem eenmaal hebt, op handen draagt.
zondag 12 mei 2019 om 21:34
zondag 12 mei 2019 om 21:38
Ik ben in de minderheid zo te zien
Ik vindt het gewoon echt geen leuke man. Voor mij heeft hij een hele nare uitstraling. Heb het gevoel dat hij zich anders voordoet dan ie is. Ik hoop dat ik het mis heb want mirjam lijkt me een hele lieve leuke dame. Ik hoop dus dat ik het mis heb...
Zo snap ik ook niet waarom die ene vrouw zoveel over haar heen krijgt hier. Ik zou ook de kriebels van hem krijgen. Het is een hele lieve man maar heeft geen mening. Daar wordt je op den duur toch gek van?
Ik vindt het gewoon echt geen leuke man. Voor mij heeft hij een hele nare uitstraling. Heb het gevoel dat hij zich anders voordoet dan ie is. Ik hoop dat ik het mis heb want mirjam lijkt me een hele lieve leuke dame. Ik hoop dus dat ik het mis heb...
Zo snap ik ook niet waarom die ene vrouw zoveel over haar heen krijgt hier. Ik zou ook de kriebels van hem krijgen. Het is een hele lieve man maar heeft geen mening. Daar wordt je op den duur toch gek van?
OMG
zondag 12 mei 2019 om 21:40
*TanteSjaan* schreef: ↑12-05-2019 21:34Met die krassende stem van haar. Alsof zij zo’n goede vangst is. Ronald is veel te leuk voor haar!
Ja, net een heks.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Zelfspot aan.