Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pipistrello schreef:
16-05-2019 14:52
Ik heb ook even geloept maar heb dan weer helemaal niet het idee dat dat account speciaal is aangemaakt op het met Diana oneens te zijn.
Zijn hele serieuze reacties in verschillende topics.

Precies. Omdat iemand 2 of 3x op je reageert in een topic/discussie betekend helemaal niet dat je gestalked word. Dan word bijna iedereen hier achtervolgt ;-)

Ze zijn gewoon in discussie met je. Meer niet. En soms kom je elkaar dan later tegen in een ander topic en ben je het dan weer niet eens. Gebeurt best vaak.

Drama gedoe op niks af is het.
Lucifer2018 schreef:
16-05-2019 16:15

Ach, ik gun iedereen zijn persoonlijke dramaatje hoor.
karin6789 schreef:
16-05-2019 12:51
Een topic waarin iedereen de vrouw voorhoudt, dat de droom die ze najaagt waarschijnlijk niet gaat uit komen.
Nog een mevrouw uit hetzelfde land die niet snapt waarom we zo negatief doen over die verhouding. Al vanaf pagina 3 snapt ze er niet van.
Je zou bijna die grapjes over onze zuiderburen gaan geloven :-D
:furious: Die grapjes zijn gewoon niet grappig. Heb ze eindeloos aan mogen horen toen ik pas in NL woonde. :nut:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Iemand nog naar de huldiging van Ajax gekeken?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
16-05-2019 18:38
Vast wel. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Lucifer2018 schreef:
16-05-2019 16:15
Precies. Omdat iemand 2 of 3x op je reageert in een topic/discussie betekend helemaal niet dat je gestalked word. Dan word bijna iedereen hier achtervolgt ;-)

Ze zijn gewoon in discussie met je. Meer niet. En soms kom je elkaar dan later tegen in een ander topic en ben je het dan weer niet eens. Gebeurt best vaak.

Even het kofschip raadplegen @(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
16-05-2019 18:50
Lijkt me inderdaad raadzaam :)
charlottew88 schreef:

Was dat vandaag?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
16-05-2019 18:52
Was dat vandaag?
:rofl:
charlottew88 schreef:
Nee.
Ik vind het echt heel leuk voor ze maar ben nogal pissig omdat ze een hele tramlijn plat hebben gelegd. Gvb dus, niet ajax zelf :)
En wat voor route, eentje die langs een revalidatie centrum, een ziekenhuis en 2 bejaardentehuizen gaat Echt te belachelijk voor woorden.En dat ze tram 3 gewoon helemaal niet hebben laten rijden kwamen ze vanochtend laat pas mee aan.
En het olvg (ziekenhuis) vind ajax nou niet echt een geldige reden om af te zeggen. Was dus nogal pissig vanmiddag.
nina1966 schreef:
16-05-2019 18:53
Nee.
Ik vind het echt heel leuk voor ze maar ben nogal pissig omdat ze een hele tramlijn plat hebben gelegd. Gvb dus, niet ajax zelf :)
En wat voor route, eentje die langs een revalidatie centrum, een ziekenhuis en 2 bejaardentehuizen gaat Echt te belachelijk voor woorden.En dat ze tram 3 gewoon helemaal niet hebben laten rijden kwamen ze vanochtend laat pas mee aan.
En het olvg (ziekenhuis) vind ajax nou niet echt een geldige reden om af te zeggen. Was dus nogal pissig vanmiddag.

Metro stopt ook vlakbij OLVG, en nog een aantal tramlijnen.
Nouschi schreef:
Was dat vandaag?
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
nina1966 schreef:
16-05-2019 18:53
Nee.
Belachelijk zeg ik kan mij voorstellen dat jij pissig was zou ik ook zijn.
Leuk, er is een taal-nouschi -nazi topic op actueel :D
Phineas schreef:
16-05-2019 21:51
Leuk, er is een taal-nouschi -nazi topic op actueel :D

Jammer dat het n.a.v. zo'n slaapverwekkend artikel is.
Kampioen! :cheer2:

Sorry, ben waarschijnlijk de enige hier die weet waarover het gaat. ;-D
Nouschi schreef:
Was dat vandaag?
:HA:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Pipistrello schreef:
16-05-2019 22:09
Jammer dat het n.a.v. zo'n slaapverwekkend artikel is.
Het schijnt humoristisch bedoeld te zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oh humor om te lachen enzo. Grappige TO ook.
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2019 18:19
Ach, ik gun iedereen zijn persoonlijke dramaatje hoor.
Dat is lief.
Nouschi schreef:
16-05-2019 18:50
Die is stuk vandaag.
Zal er morgen eens naar kijken.
Ik kan mij helemaal niks voorstellen bij dat "stoppen met stage" topic.
Lucifer2018 schreef:
16-05-2019 23:56
Die is stuk vandaag.
Zal er morgen eens naar kijken.
Gok dat die het ook vandaag niet doet. Sorry Nous.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 06:56
0.00% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:
17-05-2019 06:53
Gok dat die het ook vandaag niet doet. Sorry Nous.
:HA:
Mijn slaap is al een tijd stuk en dan is mijn snappertje en het kofschip ook vaak stuk. Nog erger dan normaal. ;-)
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 06:57
2.22% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven