Kort naar lang
zaterdag 18 mei 2019 om 23:04
zaterdag 18 mei 2019 om 23:13
En hij een jurk?Gatekeeper* schreef: ↑18-05-2019 22:59Wij hebben t omgedraaid ik ben van lang naar kort gegaan en hij van kort naar lang, is ook beter want de broek heb ik toch al aan.
zaterdag 18 mei 2019 om 23:26
Dit zou ik ook doen. Had ze het maar moeten laten groeien.Lady*Voldemort schreef: ↑18-05-2019 23:11Ik zou haar in mekaar timmeren. Dan leert ze die fratsen wel af.
Je kan haar ook een burka geven.
zondag 19 mei 2019 om 05:30
Laat een snor staan. Hoe viezer en fouter, hoe beter.
Zeg dat je superblij bent met je nieuwe look en dat je er leuke reacties op krijgt.
En als ze dan begint te pruttelen omdat die dooie marmot onder je neus er verschrikkelijk uitziet, vooral erg beteuterd reageren.
En dan na een tijdje voorstellen dat jij je snor afscheert omdat je het belangrijk vindt dat ze je aantrekkelijk vindt. En of zij dan heur haar wil laten groeien?
Voila.
Zeg dat je superblij bent met je nieuwe look en dat je er leuke reacties op krijgt.
En als ze dan begint te pruttelen omdat die dooie marmot onder je neus er verschrikkelijk uitziet, vooral erg beteuterd reageren.
En dan na een tijdje voorstellen dat jij je snor afscheert omdat je het belangrijk vindt dat ze je aantrekkelijk vindt. En of zij dan heur haar wil laten groeien?
Voila.
zondag 19 mei 2019 om 08:02
Niet iedereen vind vrouwen met een kort “pittig” kapseltje aantrekkelijk he? En wie weet had ze eerst lang haar en heeft ze dit nu uitgeprobeerd wat bij haar partner toch iets minder in de smaak is gevallen. Ik zou het eerlijk en duidelijk zeggen dat je dit kapsel echt niks vind. Desnoods tegen haar zeggen “ goh die vrouw die daar op straat loopt, die heeft toch een mooi kapsel. Dat zou jou vast fantastisch staan! De tip hierboven van een vieze snor laten groeien is ook niet verkeerd.... ik snap dat heel goed als je iets niet mooi vind er en iedere dag tegenaan moet kijken. Zo had ik ooit een ex met hele mooie lange krullen en toen hij alles afknipte dacht ik ook van jeeetje das een heel ander gezicht. Ik heb overigs jaren gezeurd of hij de krullen wilde laten aangroeien maar dat is niet meer gebeurd... een pruik opzetten wilde hij ook niet helaasss
zondag 19 mei 2019 om 08:04
Dat veel mannen lang haar mooier en aantrekkelijker vinden is bekend, maar de vrouw in kwestie weet eigenlijk al waarom ze geen langer haar wil. Daar heeft ze al dertig jaar ervaring mee terwijl jij pas bent komen aanlopen. Bijvoorbeeld: het is te dun of te slierterig, het valt niet mooi, blijft niet goed zitten, past niet bij haar gezichtsvorm, het is te warm. Vaak toont ze haar goede wil en laat ze het even groeien om hem een plezier te doen maar daarna gaat het er weer vanaf en nu voorgoed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 19 mei 2019 om 09:20
zondag 19 mei 2019 om 09:27
Blondie456 schreef: ↑19-05-2019 09:20Had ze wel lang haar toen jullie wat kregen met elkaar? Dan snap ik dat je er enorm van baalt. Mijn man zei ook wel eens dat hij het niks zou vinden als ik mijn haar af zou laten knippen. Ik heb hem beloofd dat ik dat nooit zou doen want ik vind zelf kort haar bij een vrouw ook niet mooi.
De liefde zit wel diep hoor, als het alleen om de haarlengte draait.
En dat is natuurlijk al helemaal een totaal loze belofte. Je weet nooit of je een ziekte krijgt, waardoor het houden van lang haar niet meer haalbaar is, dat je haar zo dun wordt dat je het beter af kunt knippen of hoe je ergens over 30 jaar over denkt.