Kort naar lang
zondag 19 mei 2019 om 19:37
Ja eh, jij vroeg om feiten. De onderzoekers resultaten zijn er. Maar los daarvan merk ik het toch ook wel aan de man in het dagelijks leven. Lang haar is meestal toch favoriet. In ieder geval het compliment dat ik het meeste krijg. Zelf hou ik ook heel erg van mooi en lang haar. Ik zie het als de perfecte accessoire. Maar ik ben niet tegen kort haar hoor. Sowieso kan ik een mooie bob altijd erg waarderen.
zondag 19 mei 2019 om 19:41
Ik vind dit best wel leuk eigenlijk. Maar nee, zou zelf niet meer zo lang haar willen op die leeftijd. Teveel werk ook. Ik was mijn haar onder de kraan bij de douche, neem aan dat ik mijn rug breek op die leeftijd. Tot op de schouders zou haar leuker staan denk ik.
zondag 19 mei 2019 om 19:43
Lees je slecht of heb je achteraan gestaan? Niet al het grijze haar is te verven.
En verder, ik zou er zo niet bij willen lopen. Doe mij dan maar een mooi geknipt korter kapsel.
zondag 19 mei 2019 om 19:44
Schrijf jij boequetreeksjes?Blondie456 schreef: ↑19-05-2019 19:44Ik geef toe dat ze een mooi gezicht heeft. Ik zou haar met langere haren wel mooi vinden denk ik . Ik vind haren een sieraad van de vrouw.
zondag 19 mei 2019 om 19:46
zondag 19 mei 2019 om 19:57
Ik heb oudere dames gekend met lang haar, bij wij het heel mooi stond. ze droegen het niet los maar opgestoken en een pony erbij. Ik vind het mooier staan dan een kort kapsel met permanent/watergolf wat het gros heeft.
Daarintegen vind ik zowel lange als korte kapsels mooi staan, hangt helemaal van het model en het haar af. Als je dun haar hebt, wordt het er niet mooier op door het lang te dragen bijv.
Daarintegen vind ik zowel lange als korte kapsels mooi staan, hangt helemaal van het model en het haar af. Als je dun haar hebt, wordt het er niet mooier op door het lang te dragen bijv.