Kort naar lang

18-05-2019 22:55 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips om een vrouw om te praten van kort naar lang haar te gaan? Heb al 1000 keer gezegd dat ik haar aantrekkelijker vind met lang haar maar ze trekt zich er niks van aan haha :rolling:
Orișa schreef:
19-05-2019 19:09
Jij vindt lang haar sexy. Het IS niet sexy.
Toch denk ik dat het door de meeste mensen in het algemeen wel als sexy wordt gezien. Gemiddeld genomen.
Jufjoke schreef:
19-05-2019 19:11
Nou ja, ik weet niet of dat sneu is, maar ik had dat niet verwacht. Gek, hoe je van forummers toch een beeld vormt. Deze uitspraak klopte niet met mijn beeld van jou.
Maar verontschuldig je niet voor je mening he.
Oh ik hoop dat ik alsnog wel een positief plaatje lever dan 😅
Orișa schreef:
19-05-2019 19:06
Ook als je grijs bent?
Kort haar hebben en grijs haar dat lijken mij mensen die helemaal niks hebben met uiterlijk. Wel een soort van makkelijk leven maar zo wil ik zelf niet door het leven gaan. Ik vind het wel belangrijk ho je er uit ziet.
Typisch om te lezen hoe veel mensen hun eigenwaarde en vrouwelijkheid uit hun lange haar halen. Natuurlijk mag iedereen mooi vinden wat je maar mooi vindt, maar Kom op. Ik heb zelf geen mooi haar. Ik ben wel handig met de föhn, dus ik kan met goed fatsoen wegkomen met hooguit een bob. Meestal is het korter dan dat. Maar met die lengtes ziet mijn haar eruit alsof het mooi haar is. Dat is het dus niet, dus langer dan dat betekent sliertjes. Daar word ik niet knapper van. Mijn kapsel past bij mijn gezicht, haar type en uitstraling en ik vind dat ik er leuk uit zie. Met langer haar zie ik er veel minder leuk uit, omdat het gewoon niet klopt.
Sjulia schreef:
19-05-2019 19:12
Toch denk ik dat het door de meeste mensen in het algemeen wel als sexy wordt gezien. Gemiddeld genomen.
Dan nog is het een voorkeur (trouwens naar mijn idee niet waar) en geen feit.
Blondie456 schreef:
19-05-2019 19:15
Kort haar hebben en grijs haar dat lijken mij mensen die helemaal niks hebben met uiterlijk. Wel een soort van makkelijk leven maar zo wil ik zelf niet door het leven gaan. Ik vind het wel belangrijk ho je er uit ziet.
Waarom zou kort geen mooi geknipt kapsel kunnen zijn?
Orișa schreef:
19-05-2019 19:17
Maar alles wat als sexy wordt gezien is dan toch slechts een voorkeur en geen feit, in jouw ogen? Er zit wel een biologische reden achter. Lang gezond haar = jeugdig en gezond.
Sjulia schreef:
19-05-2019 19:20
Maar alles wat als sexy wordt gezien is dan toch slechts een voorkeur en geen feit, in jouw ogen? Er zit wel een biologische reden achter. Lang gezond haar = jeugdig en gezond.
Ja, dat is een voorkeur.

En jouw stelling dat lang haar jeugdig en gezond is wil ik wel eens onderbouwd zien
Hoe zouden die Afrikaanse vrouwen aan die grote hoeveelheden kinderen komen, ondanks dat ze vaak heel kort geknipt zijn?
Orișa schreef:
19-05-2019 19:17
Eens. Meeste mensen zien gewoon graag eeen verzorgt iemand of iemand met een goed kapsel/statement kapsel ect.

De lengte ( vaak saai haar, staart, niet goed geknipt ect) kan juist maken dat het niet sexy is. En dat komt ook echt heel vaak voor.
Orișa schreef:
19-05-2019 19:18
Waarom zou kort geen mooi geknipt kapsel kunnen zijn?
Omdat er geen enkel kort geknipt model is wat ook vrouwelijk is naar mijn mening.
Blondie456 schreef:
19-05-2019 19:25
Omdat er geen enkel kort geknipt model is wat ook vrouwelijk is naar mijn mening.
Dat kan. Daar ben ik het niet mee eens.
Orișa schreef:
19-05-2019 19:22
Ja, dat is een voorkeur.

En jouw stelling dat lang haar jeugdig en gezond is wil ik wel eens onderbouwd zien
Hoe zouden die Afrikaanse vrouwen aan die grote hoeveelheden kinderen komen, ondanks dat ze vaak heel kort geknipt zijn?
Er zijn enorm veel wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar wat mannen aantrekkelijk vinden. Lang en gezond haar staat altijd in dat rijtje. Net zoals een hoge stem en slanke taille.
Blondie456 schreef:
19-05-2019 19:25
Word je nou nooit moe van jezelf? :proud:
Orișa schreef:
19-05-2019 19:22
Ja, dat is een voorkeur.

Genoeg Afrikaanse vrouwen die voor extensies gaan :-).
Belg007 schreef:
19-05-2019 19:28
Die trend is al een tijdje dood hier.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 19:23
Eens. Meeste mensen zien gewoon graag eeen verzorgt iemand of iemand met een goed kapsel/statement kapsel ect.

De lengte ( vaak saai haar, staart, niet goed geknipt ect) kan juist maken dat het niet sexy is. En dat komt ook echt heel vaak voor.
Precies. Ik zie veel (al jonge) meisjes en vrouwen met slonzig lang haar lopen.
Belg007 schreef:
19-05-2019 19:28
Werkelijk? Ik zie het niet terug in documentaires over Afrikaanse stammen.
Sjulia schreef:
19-05-2019 19:26
Er zijn enorm veel wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar wat mannen aantrekkelijk vinden. Lang en gezond haar staat altijd in dat rijtje. Net zoals een hoge stem en slanke taille.
Alle mannen, over de hele wereld willen dat. Poeh, dan is het wel een feit ja.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 19:27
Word je nou nooit moe van jezelf? :proud:
Nee maar heb jij een lelijk kort en pittig kapsel dan dat jij je aan gesproken voelt?
Blondie456 schreef:
19-05-2019 19:31
Nee maar heb jij een lelijk kort en pittig kapsel dan dat jij je aan gesproken voelt?
Wat is hier lelijk en niet vrouwelijk aan?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Aan de voorkant valt het nog mee, Orisa (bij die eerste foto).

De zij- en achterkanten zijn toch écht lelijk en véél te kort.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 19:36
9.32% gewijzigd
Sjulia schreef:
19-05-2019 19:12
Klopt
Puur biologisch. We associëren lang haar met gezondheid en vruchtbaarheid.
Omdat bij ziekte, vitaminegebrek etc het haar vaak uitvalt
Afbeelding
Belg007 schreef:
19-05-2019 19:35
Aan de voorkant valt het nog mee, Orisa (bij die eerste foto).

De zij- en achterkanten zijn toch écht lelijk en véél te kort.
Niet zijn, vind jij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven