Kort naar lang

18-05-2019 22:55 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips om een vrouw om te praten van kort naar lang haar te gaan? Heb al 1000 keer gezegd dat ik haar aantrekkelijker vind met lang haar maar ze trekt zich er niks van aan haha :rolling:
En zo hoort het. Wie ben jij om dat te bepalen voor haar?
Als zij vraagt of jij je kop kaal scheert of je haar blauw verft, doe je het dan ook?
Laten groeien?

En groot gelijk heeft ze trouwens, als ze kort zelf mooier vindt.
Jij gaat toch ook niet kaal als zij dat wil?
Haha.

Koop een pruik voor haar.
Wij hebben t omgedraaid ik ben van lang naar kort gegaan en hij van kort naar lang, is ook beter want de broek heb ik toch al aan.
Jufjoke schreef:
18-05-2019 22:58
Haha.

Koop een pruik voor haar.
Of een pop met pruik

Loepje
Hahaha
je kan aangeven dat je langer haar mooier vindt, maar als zij het graag kort heeft is dat pech voor jou
Geef haar extensions cadeau voor haar verjaardag.

Of begin een verhouding met een vrouw met lang haar.

Hoe kort is haar haar overigens?

Gemillimeterd? Of tot haar oren?
Belg007 schreef:
18-05-2019 23:02
Geef haar extensions cadeau voor haar verjaardag.

Of begin een verhouding met een vrouw met lang haar.

Hoe kort is haar haar overigens?

Gemillimeterd? Of tot haar oren?
Opgeschoren in d'r nek boven en zijkant normaal
Ik zou haar in mekaar timmeren. Dan leert ze die fratsen wel af.
Gatekeeper* schreef:
18-05-2019 22:59
Wij hebben t omgedraaid ik ben van lang naar kort gegaan en hij van kort naar lang, is ook beter want de broek heb ik toch al aan.
En hij een jurk?
Lady*Voldemort schreef:
18-05-2019 23:11
Ik zou haar in mekaar timmeren. Dan leert ze die fratsen wel af.
Dit zou ik ook doen. Had ze het maar moeten laten groeien.

Je kan haar ook een burka geven.
Haar accepteren met kort haar of op zoek gaan naar een dame met lang haar.
Koop haar om.
Laat een snor staan. Hoe viezer en fouter, hoe beter.

Zeg dat je superblij bent met je nieuwe look en dat je er leuke reacties op krijgt.

En als ze dan begint te pruttelen omdat die dooie marmot onder je neus er verschrikkelijk uitziet, vooral erg beteuterd reageren.

En dan na een tijdje voorstellen dat jij je snor afscheert omdat je het belangrijk vindt dat ze je aantrekkelijk vindt. En of zij dan heur haar wil laten groeien?

Voila.
Hou je van de vrouw of van het plaatje van de vrouw in jouw hoofd?
Love is the meaning of life
Ik zou vooral even door blijven zeuren, als ik jou was. Als ze op mij lijkt, scheert ze dan haar hoofd kaal om de boodschap even zeer duidelijk neer te zetten.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 08:14
3.14% gewijzigd
Niet iedereen vind vrouwen met een kort “pittig” kapseltje aantrekkelijk he? En wie weet had ze eerst lang haar en heeft ze dit nu uitgeprobeerd wat bij haar partner toch iets minder in de smaak is gevallen. Ik zou het eerlijk en duidelijk zeggen dat je dit kapsel echt niks vind. Desnoods tegen haar zeggen “ goh die vrouw die daar op straat loopt, die heeft toch een mooi kapsel. Dat zou jou vast fantastisch staan! De tip hierboven van een vieze snor laten groeien is ook niet verkeerd.... ik snap dat heel goed als je iets niet mooi vind er en iedere dag tegenaan moet kijken. Zo had ik ooit een ex met hele mooie lange krullen en toen hij alles afknipte dacht ik ook van jeeetje das een heel ander gezicht. Ik heb overigs jaren gezeurd of hij de krullen wilde laten aangroeien maar dat is niet meer gebeurd... een pruik opzetten wilde hij ook niet helaasss
Dat veel mannen lang haar mooier en aantrekkelijker vinden is bekend, maar de vrouw in kwestie weet eigenlijk al waarom ze geen langer haar wil. Daar heeft ze al dertig jaar ervaring mee terwijl jij pas bent komen aanlopen. Bijvoorbeeld: het is te dun of te slierterig, het valt niet mooi, blijft niet goed zitten, past niet bij haar gezichtsvorm, het is te warm. Vaak toont ze haar goede wil en laat ze het even groeien om hem een plezier te doen maar daarna gaat het er weer vanaf en nu voorgoed. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Vraag haar wat je kunt doen om haar over te halen. Jaar lang de afwas, haar favoriete vakantiebestemming, nooit meer mee naar jouw moeder, wie weet.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Had ze wel lang haar toen jullie wat kregen met elkaar? Dan snap ik dat je er enorm van baalt. Mijn man zei ook wel eens dat hij het niks zou vinden als ik mijn haar af zou laten knippen. Ik heb hem beloofd dat ik dat nooit zou doen want ik vind zelf kort haar bij een vrouw ook niet mooi.
Ik ben geen voorstander van drammers....
Blondie456 schreef:
19-05-2019 09:20
Had ze wel lang haar toen jullie wat kregen met elkaar? Dan snap ik dat je er enorm van baalt. Mijn man zei ook wel eens dat hij het niks zou vinden als ik mijn haar af zou laten knippen. Ik heb hem beloofd dat ik dat nooit zou doen want ik vind zelf kort haar bij een vrouw ook niet mooi.

De liefde zit wel diep hoor, als het alleen om de haarlengte draait. :facepalm:
En dat is natuurlijk al helemaal een totaal loze belofte. Je weet nooit of je een ziekte krijgt, waardoor het houden van lang haar niet meer haalbaar is, dat je haar zo dun wordt dat je het beter af kunt knippen of hoe je ergens over 30 jaar over denkt.
Mijn haar is gewoon niet geschikt om lang te laten groeien. Erg dun en breekbaar, dus mijn hart is kort. Het is niet anders.

Dat kan dus ook bij haar zo zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven