Bewust kindvrij sinds 2010, deel 25

maandag 20 mei 2019 om 08:23
En de jukebox is aan. "maak er wat van, maak er wat van..."
Een van mijn favorieten was (doe het in) de wasmasjien. Toch iets misgegaan in mijn opvoeding...
maandag 20 mei 2019 om 08:53
Niet na een half uur alweer weggegaan?Blijenvrij schreef: ↑19-05-2019 22:36Ik was op een verjaardagsfeestje. We konden zonder overdrijven het eerste half uur niet met elkaar praten, zo veel kinderherrie en geschreeuw was daar. Het was oververdovend. Er waren zo'n 12 kinderen, van baby tot een jaar of 10. De hel.
Jaaaaa! Is trouwen nog steeds mijn favoriete liedje als dingen niet gaan zoals ik wil. Negen van de tien keer ben je toch zelf degene die er iets aan kan/moet doen.
Die van de wasmachien ken ik ook, maar had er niets mee. Maar toen ik mijn kleding nog naar de wasserette bracht, stond daar zo'n oude wasmachine met die tekst. Dus elke keer als ik daar kwam, zat ik met dat liedje in mijn hoofd...

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 20 mei 2019 om 11:20
Ik had me luidop afgevraagd of er soms een kinderfeestje was of zo.Blijenvrij schreef: ↑19-05-2019 22:36Ik was op een verjaardagsfeestje. We konden zonder overdrijven het eerste half uur niet met elkaar praten, zo veel kinderherrie en geschreeuw was daar. Het was oververdovend. Er waren zo'n 12 kinderen, van baby tot een jaar of 10. De hel.

maandag 20 mei 2019 om 11:31
Blijenvrij schreef: ↑19-05-2019 22:36Ik was op een verjaardagsfeestje. We konden zonder overdrijven het eerste half uur niet met elkaar praten, zo veel kinderherrie en geschreeuw was daar. Het was oververdovend. Er waren zo'n 12 kinderen, van baby tot een jaar of 10. De hel.
Klinkt ontzettend vermoeiend....wist je dit van tevoren?

maandag 20 mei 2019 om 17:05
Blijenvrij schreef: ↑20-05-2019 16:59Ja, ik wist het van te voren. Dit is zo'n 'feestje' waar we het niet kunnen maken om niet te komen. Het is een kwestie van mijn tijd uitzitten.
Heel herkenbaar, ik heb dat met praktisch elke verjaardag waar ik het niet kan maken om te komen overigens.

maandag 20 mei 2019 om 17:13
Blijenvrij schreef: ↑20-05-2019 16:59Ja, ik wist het van te voren. Dit is zo'n 'feestje' waar we het niet kunnen maken om niet te komen. Het is een kwestie van mijn tijd uitzitten.
Balen zeg. Maar je kon je er dus al wel op voorbereiden. Dat scheelt misschien iets...

maandag 20 mei 2019 om 17:42

maandag 20 mei 2019 om 17:46
Blijenvrij schreef: ↑20-05-2019 17:44Maya is weer lekker bezig in het topic over betalen voor oppassen. Zoveel naiviteit.
Ik ga eens even kijken

maandag 20 mei 2019 om 17:46
Wat gebeurt er als je niet komt? Wordt je dan onterft of vermoord?Blijenvrij schreef: ↑20-05-2019 16:59Ja, ik wist het van te voren. Dit is zo'n 'feestje' waar we het niet kunnen maken om niet te komen. Het is een kwestie van mijn tijd uitzitten.
Als mensen mij met het mes op de keel dwingen naar zulke hysterische toestanden te komen, dan snappen en respecteren ze mij niet en zal de band veranderen/verdwijnen.

maandag 20 mei 2019 om 17:50
redbulletje schreef: ↑20-05-2019 17:46Wat gebeurt er als je niet komt? Wordt je dan onterft of vermoord?
Als mensen mij met het mes op de keel dwingen naar zulke hysterische toestanden te komen, dan snappen en respecteren ze mij niet en zal de band veranderen/verdwijnen.
Haha, valt mee hoor. Maar ik vind het sneu als mijn vriend alleen moet gaan. Het is zijn ding ook niet zo.

maandag 20 mei 2019 om 18:00
Hij hoeft toch ook niet persé? Als ik hem was zou ik gewoon zeggen dat ik een andere dag wel even langskom, want dan kan er tenminste echt bijgekletst worden als er geen andere visite is. En ikzelf zou me ook nooit verplicht voelen met 'n partner naar diens verplichte nummertjes te gaan.Blijenvrij schreef: ↑20-05-2019 17:50Haha, valt mee hoor. Maar ik vind het sneu als mijn vriend alleen moet gaan. Het is zijn ding ook niet zo.
dinsdag 21 mei 2019 om 09:23
Gedeelde smart is halve smart?Blijenvrij schreef: ↑20-05-2019 17:50Haha, valt mee hoor. Maar ik vind het sneu als mijn vriend alleen moet gaan. Het is zijn ding ook niet zo.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 21 mei 2019 om 10:05
Als één van de twee thuis blijft, kun je altijd nog zeggen dat je diegene niet te lang alleen wilt laten.

dinsdag 21 mei 2019 om 10:43
dinsdag 21 mei 2019 om 11:13
Dit jaar ook al 2x een verjaardag van kinderen kunnen overslaan met een geldig excuus.

dinsdag 21 mei 2019 om 11:44
Ik zadel hen ook niet met verplichte nummertjes bij mij op (ik vier voor mezelf niks en heb ook geen gezinstoestanden), dus ik vind dat ik 't prima kan maken niet te gaan. En anno nu zou ik ook nog de autismekaart kunnen trekken als ik toch een soort van dwang zou ervaren.