Sauna first date?
dinsdag 21 mei 2019 om 23:23
Hallo iedereen,
Iemand vroeg mij op sauna date(Het is onze eerste date, omdat we elkaar beter willen leren kennen).Het was een voorstel van hem. Voor mij is dat een beetje te open voor een eerste date en dat het meer op lust gebaseerd zal zijn, waardoor je geen link kan leggen als je degene nou echt leuk vindt of niet.
Maar zijn er mensen die dat al ooit eerder hebben gedaan of er ervaringen mee hebben?
Iemand vroeg mij op sauna date(Het is onze eerste date, omdat we elkaar beter willen leren kennen).Het was een voorstel van hem. Voor mij is dat een beetje te open voor een eerste date en dat het meer op lust gebaseerd zal zijn, waardoor je geen link kan leggen als je degene nou echt leuk vindt of niet.
Maar zijn er mensen die dat al ooit eerder hebben gedaan of er ervaringen mee hebben?
dinsdag 21 mei 2019 om 23:28
Wel extreem lichaamsgericht.
dinsdag 21 mei 2019 om 23:35
Of een 2, 3, 4, 5, etc...
Hij vind je wel oprecht leuk?
Ik als man zou echt niet bij mijn eerste date dit voorstellen, je wilt een goede indruk maken... Niet dit,
Op zo'n manier krijgen vrouwen alleen maar rare ideeën,
dinsdag 21 mei 2019 om 23:37
Mijn idee idd. Voor een eerste date zou ik op een neutrale plek afspreken, drankje doen. Klikt het genoeg, dan evt. de date doorschuiven om te eten. Een eerste date gelijk een saunadate? Klinkt mij eerder in de oren als op zoek zijn naar een fwb/sv en om op die manier gelijk te peilen hoe je er lichamelijk uitziet. Heb je daar zelf geen bezwaar tegen, doen. Zoniet, niet akkoord mee gaan.
wij slapen nooit.
dinsdag 21 mei 2019 om 23:47
Ik snap alleen niet wat er respectloos aan het voorstel is. Je had toch ook ooit een programma waar ze een wedstrijd daten in hun nakie hadden?