Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
phoebe je bent er weer gezellig :hello:

ik ben vanaf overmorgen 2 dagen vrij heerlijk... maar heb geeen idee wat ik moet ik gaan doen zaterdag heb ik al wat dus dat scheelt maar vrijdag...was van plan om naar de film tegaan maar alles wat ik wil zien draait pas avonds O_o dus ben nog even van what to do...

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
22-05-2019 21:20
phoebe je bent er weer gezellig :hello:

ik ben vanaf overmorgen 2 dagen vrij heerlijk... maar heb geeen idee wat ik moet ik gaan doen zaterdag heb ik al wat dus dat scheelt maar vrijdag...was van plan om naar de film tegaan maar alles wat ik wil zien draait pas avonds O_o dus ben nog even van what to do...

Afbeelding
:hello: :hello: :hello: Jaaaaaaaaaaaaaaaahhh!
Alice alias Phoebs leeft nog.. :proud:
Leuk dat je er ook weer bent!
Waarom krijg je altijd jeuk aan je neus als je niet kunt krabben? :frusty:

Plus: is er ook een manier om tortilla wraps te eten zonder dat je helemaal onder zit? :-[
RikM schreef:
24-05-2019 18:28
Waarom krijg je altijd jeuk aan je neus als je niet kunt krabben? :frusty:

Plus: is er ook een manier om tortilla wraps te eten zonder dat je helemaal onder zit? :-[
:rofl:

Weer ff uppen, nadat ik even op forumvakantie was omdat ik ruzie gemaakt had op een ander topic... :$
Lijkt me overigens wel leuk om dit topic weer actief te maken.
Heb ik wat te zeuren?
Ja, ik krijg nu trek in tortillawraps.. :proud:
;-D
Maar serieus, hoe eet je die dingen? Want je rolt ze op, en dan eet je ze met je handen, maar terwijl je aan de ene kant hapt, druipt dan toch de saus en alles aan de andere kant eruit? Hoort dat zo of doe ik iets fout?
Eeehhh, niet met je handen eten?
Ik doe dat iig nooit, ik snij stukjes, en dan valt dat ding dus half uit elkaar.
Wat ook een drama is om te eten, een moorkop of Tompouce.
Echt onmogelijk om die dingen een beetje netjes te eten.
RikM schreef:
06-06-2019 12:50
;-D
Maar serieus, hoe eet je die dingen? Want je rolt ze op, en dan eet je ze met je handen, maar terwijl je aan de ene kant hapt, druipt dan toch de saus en alles aan de andere kant eruit? Hoort dat zo of doe ik iets fout?

Dat... en dan als je ergens bent uitgenodigd :facepalm:

Maar het gaat als volgt: aan de toekomstige achterkant sla je een flapje over al het lekkers en dan rol-vouw je de zijkanten er omheen
Teaus schreef:
06-06-2019 12:57
Dat... en dan als je ergens bent uitgenodigd :facepalm:

Maar het gaat als volgt: aan de toekomstige achterkant sla je een flapje over al het lekkers en dan rol-vouw je de zijkanten er omheen

Ik was al bang dat het zoiets simpels was. Volgende keer maar eens proberen. Misschien moet ik ze ook wat minder vol doen.
RikM schreef:
06-06-2019 13:04
Ik was al bang dat het zoiets simpels was. Volgende keer maar eens proberen. Misschien moet ik ze ook wat minder vol doen.
Oww dat doe ik ook altijd, te veel vulling.
Het is overigens sowieso wel snel een chaos op mijn bord, vooral bij toetjes is het binnen 2 minuten een slagveld ;-D

Heb ik nog meer te mopperen, ja. Ik ben sinds 1,5 maand redelijk zware medicatie gaan slikken. Ben er blij mee maar ik ben sommige dagen misselijk erdoor en dat vind ik vervelend.
Nou ja het is voor een goed doel.

Rik: ik vermoed ineens waar ze op dat andere topic kwaad over zijn... :proud:
Ik pb het wel even.
Drie keer raden wat ik vanavond gekookt heb, had ik nog steeds trek in, chilli con carne met tortilla's.
Werkelijk weer een drama, alleen het rollen al :rofl:
Het was wel heeeel lekker!!

Nog ff mauwen over iets mega suffigs: waarom blijf ik toch op bepaalde pijlers kijken en meeschrijven (zoals de relatie pijler) als ik daar alleen maar mega gefrustreerd word van sommige forummers/reacties? :facepalm:
Een soort Sadomasochistisch trekje van mezelf.
Belangrijker, wat doen we er tegen? Je kon bepaalde pijlers toch blokkeren?
Ik weet niet meer hoe dat moet...

Offtopic want geen gezeur:
Weeekeeeeeeeeeend!!! :puh: :cheer: :cheer2: B-)
Nou Phoebe, jij kunt het tenminste nog eten, mijn worteltjes, aardappelgratin en balletje gehakt kon ik tussen de scherven opvissen, Bord gleed om een of andere reden uit mijn hand.
Nu maar wachten op de wokkie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
07-06-2019 19:13
Nou Phoebe, jij kunt het tenminste nog eten, mijn worteltjes, aardappelgratin en balletje gehakt kon ik tussen de scherven opvissen, Bord gleed om een of andere reden uit mijn hand.
Nu maar wachten op de wokkie
Oei das balen..
Ik hoop dat je toch nog wel gegeten hebt en dat het gesmaakt heeft.
Ik ben er ook niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf gekomen want katlief alias vuilnisbak op pootjes heeft van mijn chili gejat... (6)

Trouwens als ik erachter kom wie mij aangestoken heeft (ineens erg verkouden sinds gisteren) dan is die persoon nog niet jarig en maak ik net als van mijn kat sateetjes van die persoon...
Komt namelijk totaal niet goed uit nu...
Ja hoor de mie van de wokkie was lekker, en die verkoudheid heb je al een paar dagen eerder opgelopen, dus dat wordt geen sate waarschijnlijk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Boehoe.... :thunder: :|
Gewoon even zeuren.... na een razen drukke week kon ik vandaag sinds lange tijd lekker uitslapen.
Maar je raadt het al: klaarwakker!! Moet plassen. Maar als ik dat doe zijn alle kinderen wakker. Dus gewoon maar even blijven liggen en ophouden. Maar slapen zit er dan dus niet meer in (en ook niet als de kinderen wakker worden). Bleehh
Irritant is dat he Stefke, s'ochtends moeten plassen terwijl je zo lekker in je bed ligt.
Ik twijfel dan ook altijd, ik heb dan geen zin maar een volle blaas is ook niet fijn.
Hoe oud zijn jouw kinderen?

Ik ben overigens nu echt snipverkouden, flink liggen snotteren vannacht.
Echt waarom nu, zo irritant!
Nou ja ik overleef het wel.
Goedemorgen!! :koffie:
TVP!! * Volle pinksterdagen, dus kom hier later rustig terug!*
:hyper: :blob: :cheer2: :rolling:
Gezellig!

Offtopic want geen gezeur maar wil het wel ff gezegd hebben, RikM en jij waren lief voor mij deze week, fijn :$
verveel me!!! ik had eigenlijk na werk geen zin om meteen naar huis tegaan. maarja wist niet anders wat tedoen dus ben toch maar gegaan en nu.. verveel ik me :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
:hello: :hello: :hello: Welkom terug!!
(Phoebs die weer eens een naamsverandering heeft ondergaan..)
Ik verveel me ook, ik heb wel wat gedaan vanmiddag maar ik ben strontverkouden, ik voel me niet zo lekker en om te voorkomen dat ik echt ziek word moet ik me even rustig houden en dat vind ik NIET leuk... :furious:
Pas een paar uur mee bezig en ik heb nu al geen zin meer dus hopen dat ik niet echt ziek ga worden...
Ik ben gewoon niet goed in op mijn kont zitten... (Ik ga echt op mijn moeder lijken... :bonk:)
Ik wil hier graag even zeuren dat morgen de werkweek weer begint... :'( Na vier dagen weekend begint de vrijheid eindelijk te wennen en dan moet je weer! Ik vind het altijd een drama om na lang vrij weer te starten..
Nog even een leuk avondje ervan proberen te maken vanavond zonder al teveel pre-werk-stress...
Positieve noot: het regent hier. Vind ik heerlijk.
VesperLynd schreef:
10-06-2019 21:20
Ik wil hier graag even zeuren dat morgen de werkweek weer begint... :'( Na vier dagen weekend begint de vrijheid eindelijk te wennen en dan moet je weer! Ik vind het altijd een drama om na lang vrij weer te starten..
Nog even een leuk avondje ervan proberen te maken vanavond zonder al teveel pre-werk-stress...
Positieve noot: het regent hier. Vind ik heerlijk.
:hello:
Ja snel gaat dat toch altijd he!
Ik mag ook weer morgen, jottum.
Wel leuk, twee dagen werken en dan twee weken vakantie!!!! :sun: :puh: B-)!
Doppinda's pellen. Ik vind het maar een hoop gedoe voor iets waar zo weinig smaak aan zit. :calimero:
Phoebemeaculpa schreef:
10-06-2019 21:53
:hello:
Ja snel gaat dat toch altijd he!
Ik mag ook weer morgen, jottum.
Wel leuk, twee dagen werken en dan twee weken vakantie!!!! :sun: :puh: B-)!
Ooooh, ik ben jaloers!! Is dat al je zomervakantie of een verlate voorjaars-?
Ik zie trouwens bij teruglezen in dit topic dat eten een terugkerend thema is; van doppinda's tot roze koeken... :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven