Meest irritante reclame - DEEL 2

donderdag 23 mei 2019 om 10:45
Reclame van een automerk, waarin een vrouw aan haar collega vraagt hoe z'n weekend was. "Ja, druk", is dan het antwoord, "beetje surfen, nieuwe vriend toegevoegd, wat gedronken, playlist gemaakt, plantjes water gegeven en gedoucht".. De grap is natuurlijk dat je ziet dat zij dit soort dingen dan deed met haar auto, maar druk???? Echt?? En dan douchen in het rijtje noemen als 'taak in het weekend'...

Later is nu
donderdag 23 mei 2019 om 12:16
Sowieso, dat ze blijkbaar totaal niet geïnteresseerd lijkt te zijn in zijn antwoorden, want ze denk alleen aan haar eigen weekend.Dreamer schreef: ↑23-05-2019 10:45Reclame van een automerk, waarin een vrouw aan haar collega vraagt hoe z'n weekend was. "Ja, druk", is dan het antwoord, "beetje surfen, nieuwe vriend toegevoegd, wat gedronken, playlist gemaakt, plantjes water gegeven en gedoucht".. De grap is natuurlijk dat je ziet dat zij dit soort dingen dan deed met haar auto, maar druk???? Echt?? En dan douchen in het rijtje noemen als 'taak in het weekend'...![]()
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 23 mei 2019 om 12:33
Die van VSM. Die moeder die zo poeslief tegen haar kinderen zegt: Ach lieverdje, schatje, kindje, heb je pijn/ben je gevallen, krijg je tandjes etc etc. En dan vervolgens tegen haar man blaft: VSM!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-

maandag 27 mei 2019 om 13:13
maandag 27 mei 2019 om 13:14
Nou, inderdaad, wat een enorme onzin is die reclame.Dreamer schreef: ↑23-05-2019 10:45Reclame van een automerk, waarin een vrouw aan haar collega vraagt hoe z'n weekend was. "Ja, druk", is dan het antwoord, "beetje surfen, nieuwe vriend toegevoegd, wat gedronken, playlist gemaakt, plantjes water gegeven en gedoucht".. De grap is natuurlijk dat je ziet dat zij dit soort dingen dan deed met haar auto, maar druk???? Echt?? En dan douchen in het rijtje noemen als 'taak in het weekend'...![]()

dinsdag 28 mei 2019 om 13:04
Zal toch niet?!lindybopophelia schreef: ↑28-05-2019 11:46Wat een verschrikkelijke reclame van Dubbelfriss!!
Een wannabe rapper in een rose pak met een plumeautje op het hoofd.
( of het is een rapper die bekend is.. Alleen niet bij mijwil ik graag houden )
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 28 mei 2019 om 14:31
Ronnie Flexlindybopophelia schreef: ↑28-05-2019 11:46Wat een verschrikkelijke reclame van Dubbelfriss!!
Een wannabe rapper in een rose pak met een plumeautje op het hoofd.
( of het is een rapper die bekend is.. Alleen niet bij mijwil ik graag houden )
Stomme reclame inderdaad
dinsdag 28 mei 2019 om 16:45
Die met zijn ouders? Zijn 'vader' ziet er nog jonger uit dan hij.Kameelperd schreef: ↑27-05-2019 12:21Nee hé die lulhannes van de ABN/AMRO is er weer met zijn zeikerige stem !
Hoe ik het doe....?

Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

dinsdag 28 mei 2019 om 16:46
Ik roep dan hard naar de tv DOE MAAR NIET !SweetFirefly schreef: ↑28-05-2019 16:45Die met zijn ouders? Zijn 'vader' ziet er nog jonger uit dan hij.
Hoe ik het doe....?![]()
Helpt natuurlijk niets maar lucht wel op

dinsdag 28 mei 2019 om 17:07
SweetFirefly schreef: ↑28-05-2019 16:45Die met zijn ouders? Zijn 'vader' ziet er nog jonger uit dan hij.
Hoe ik het doe....?![]()
In eerdere versies klinkt het meer als "Hoeketoe"
Wat wij hier meteen beginnen te roepen als we zijn hoofd op tv zien.
dinsdag 28 mei 2019 om 17:58
Het programma "De andere kant van Nederland", over mensen die in de armoede zitten was gister op tv bij RTL. Uiteraard onderbroken door een aantal reclameblokken, want kopen zul je.
Maar dit was wel erg confronterend. Nadat we net hadden gezien hoe een gezin in de schuldsanering aan hun bewindvoerder toestemming moest vragen om 1,40 per week te gebruiken om hun dochterthje wat zakgeld te geven, zodat het wurm kon leren om met geld om te gaan, kwam het bewuste reclame blok.
Geen idee welk merk het was, maar er kwam een poenerig dure sjeesbak in beeld in schreeuwend rood. Daar stapte een man uit en de tekst was iets als:
Laat zien wie je bent.
Echt, van het geld van die ene auto hadden 50.000 kinderen zakgeld kunnen krijgen. Of 300 arme gezinnen een jaar lang met de bus reizen.
We zagen opeens allemaal wie dat was, die man met zijn veel te dure auto:
Een egoïstische klootviool.
Maar dit was wel erg confronterend. Nadat we net hadden gezien hoe een gezin in de schuldsanering aan hun bewindvoerder toestemming moest vragen om 1,40 per week te gebruiken om hun dochterthje wat zakgeld te geven, zodat het wurm kon leren om met geld om te gaan, kwam het bewuste reclame blok.
Geen idee welk merk het was, maar er kwam een poenerig dure sjeesbak in beeld in schreeuwend rood. Daar stapte een man uit en de tekst was iets als:
Laat zien wie je bent.
Echt, van het geld van die ene auto hadden 50.000 kinderen zakgeld kunnen krijgen. Of 300 arme gezinnen een jaar lang met de bus reizen.
We zagen opeens allemaal wie dat was, die man met zijn veel te dure auto:
Een egoïstische klootviool.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

woensdag 29 mei 2019 om 11:38
Die patsers van 'hoe ik het doe?'Kameelperd schreef: ↑27-05-2019 12:21Nee hé die lulhannes van de ABN/AMRO is er weer met zijn zeikerige stem !

woensdag 29 mei 2019 om 11:56
-Darkside- schreef: ↑29-05-2019 11:40Ja he. Boeien dat de wifi uit is. De mobiele bundel is groot genoeg
En zo niet, dan komen ze zeker niet vrolijk lachend naar beneden

Later is nu

woensdag 29 mei 2019 om 12:23
Ja die griezel brrr !
Waar ik me ook aan stoor is de radioreclame die je overal doorheen hoort, mmmmm gaan we nog wat lekkers bestellen ?
En dan reclame voor sekstoys, fijn hoor met kleine kinderen die iedere keer met gespitste oren zitten.

woensdag 29 mei 2019 om 15:21
Nou inderdaad.. Zend die reclame dan na 22u uit ofzo. En niet de hele dag door.Kameelperd schreef: ↑29-05-2019 12:23Ja die griezel brrr !
Waar ik me ook aan stoor is de radioreclame die je overal doorheen hoort, mmmmm gaan we nog wat lekkers bestellen ?
En dan reclame voor sekstoys, fijn hoor met kleine kinderen die iedere keer met gespitste oren zitten.