Centraal Moderatortopic

26-11-2018 14:43 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Melden jullie het niet meer als een topic verwijderd wordt? Ik had er vanochtend eentje gestaft en volgens mij is het verwijderd, maar lees het hier niet terug.
gizzmo-returns schreef:
28-05-2019 12:12
Melden jullie het niet meer als een topic verwijderd wordt? Ik had er vanochtend eentje gestaft en volgens mij is het verwijderd, maar lees het hier niet terug.
Het topic 'Graag advies voor papa in opleiding' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Is er al bekend wanneer ik mijn pb's weer terug krijg?
Orișa schreef:
28-05-2019 13:00
Zelfde vraag.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zelfde vraag
Niet geschoten is altijd mis
Orișa schreef:
28-05-2019 13:00
Beste Orisa,

Dit wordt momenteel uitgezocht door de IT-afdeling. We verwachten niet dat de privéberichten helemaal verdwenen zijn, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Zodra ik meer weet, zal ik het laten weten. Excuses in ieder geval voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
^^ Gaat dit over de ontbrekende paginanummers in de inbox? Je kunt even handmatig naar de volgende pagina gaan door in de adresbalk aan het eind toe te voegen:

&start=25

(en dan steeds met 25 ophogen voor de volgende pagina)

Het is nogal omslachtig maar dan kun je in ieder geval voor nu even bij je berichten.
Het topic 'Doodsbang voor tandarts' is verwijderd ivm het vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

RikM schreef:
28-05-2019 14:07
^^ Gaat dit over de ontbrekende paginanummers in de inbox? Je kunt even handmatig naar de volgende pagina gaan door in de adresbalk aan het eind toe te voegen:

&start=25

Het is nogal omslachtig maar dan kun je in ieder geval voor nu even bij je berichten.
Top! Iemand die het wel snapt. En hoe kom ik dan verder naar de volgende pagina's?
RikM schreef:

&start=25

Iemand je al eens verteld dat je geweldig bent?

Dankjewel voor de tip!

Met vriendelijke groet, Juun.
RikM schreef:

&start=25

Je bent geweldig! Dank.
Zo kun je er inderdaad bij, ik heb het geprobeerd, ophogen naar 50 etcetera.

edit: je hebt meer aanbidders :D
nounou
Rik :worship: Bedankt!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
RikM for Mod!! :cheer2:

Kan je meteen de "toon meer" verwijderen (6)
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 28-05-2019 14:57
Reden: Suggestie toegevoegd
50.00% gewijzigd
Abundance-of-Freedom schreef:
28-05-2019 14:55
RikM for Mod!! :cheer2:

Kan je meteen de "toon meer" verwijderen (6)

En geile Kiki.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2019 17:07
Reden: Provocerend
1.99% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ModeratorViva schreef:
27-05-2019 11:54
Het topic 'Been in gips, trombose spuiten en nog wat vragen' is verwijderd ivm het vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Persoonlijk vind ik het wel gek dat ik gelijk een ban krijg van 24u als het zo’n grijs gebied is. Dat vind ik namelijk ook. Zit met een gebroken enkel thuis, kan niks en ben op zoek naar ervaringen.

Kan me best voorstellen dat het misschien op het randje was maar waarom dan gelijk een ban voor een forummer die verder nooit gezeik heeft of gestaft wordt?

Wilde ik even gezegd hebben. En nu zand erover.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
boannan schreef:
28-05-2019 16:41
En nu zand erover.

Zand? Gips erom toch?
Beste mod(s), krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Cum non tum age
RikM schreef:

&start=25

Ik snap niet dat jij dat wel weet weet, maar de IT niet. :P
Pipistrello schreef:
28-05-2019 19:24
Zand? Gips erom toch?
🤣
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
noa schreef:
28-05-2019 19:27
Beste mod(s), krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Beste Noa,

Om welke vraag gaat het? Als het een vraag is over ons beleid dan willen we je vragen om ons even te mailen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Echt? Boannan een ban?

:rofl: :rofl: :rofl:
ModeratorViva schreef:
28-05-2019 20:29
Beste Noa,

Om welke vraag gaat het? Als het een vraag is over ons beleid dan willen we je vragen om ons even te mailen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Wil je dit doen Noa en ons dan ook het antwoord geven?
ModeratorViva schreef:
Beste Noa,

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Ik snap dat nooit zo goed. Als het over beleid gaat is dat toch ook iets wat de rest van de forummers horen te weten?
Geen wonder dat er voor niemand meer een touw aan vast te knopen is wat nu wel en niet mag.
ModeratorViva schreef:
Beste Noa,

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Er bestaat zoiets als het loepje, ook bij Noa.
Maar de vraag naar napraat verhuizen was makkelijker denk ik.

noa schreef:
27-05-2019 14:54
Of de richtlijnen wat concreter te maken zodat er minder ruimte is voor grijze gebieden.
Een disclaimer is sowieso een goed idee.

Verder vraag ik me af wat de reden is dat er zo streng wordt opgetreden op de gezondheidspijler. Kan het problemen opleveren voor Viva?

Persoonlijk vind ik het juist een voordeel dat je even iets kunt vragen en snel antwoord krijgt en over het algemeen wordt er in reacties vaak ook bijgezegd dat iemand sowieso contact dient op te nemen met een arts.
en
noa schreef:
27-05-2019 17:33

Ik wil nogmaals duidelijk stellen dat mijn vraag over het formuleren van duidelijker regels een oprechte vraag is en m.i. hier volkomen op z’n plaats.
Dank Pipistrello, deze vragen bedoelde ik.

Ik ben het met bovendstaande posters eens dat het antwoord handig is voor iedereen.

Nu wil ik jullie best mailen, maar dat leidt weer tot de volgende vraag: mag ik het antwoord dan op het VF delen?
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven