De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 29 mei 2019 om 21:51
Oudblond schreef: ↑29-05-2019 21:18Ik start een petitie voor een knusselpijler. Zo deh, neh! En die modderen we zelf wel. Slagen we in dit topic ook heel goed in.
Jolly, ik heb soms de indruk dat jij me mwa vindt, maar ik lees je graag. Jij bent tenminste iemand waar je het mee oneens mag zijn zonder dat het bitchen wordt. Respectvol en intelligent.
Heel vervelend voor je dat je zo niet lekker zit. Hoop dat er licht glooit.

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

woensdag 29 mei 2019 om 21:51
stom he dat ze dat doen. Zou niet moeten mogenCoconuts12 schreef: ↑29-05-2019 21:48Mijn kleren zijn ook gekrompen. Ik moet ook proberen om beter te eten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 29 mei 2019 om 21:53
Je hebt groot gelijk.GlitterBep schreef: ↑29-05-2019 21:50Succes Popje op de weegschaal! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik totdat de verhuizing is afgerond en ik een beetje gewend ben niet hoef te wegen. Ik eet gewoon gezond maar de spanning en stress doen rare dingen met mijn lijf.
Gelukkig een dagje vrij morgen. Nieuwe baan, samenwonen en verhuizing zijn toch dingen die ik een beetje heb onderschat qua impact. Dus ik ben een beetje op, dus lekker op de bank onder een dekentje, film kijken met lief en hier een beetje buurten.
Niet gek ook dat je moe bent. Kun je komende dagen beetje bijkomen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 29 mei 2019 om 21:54
Stomme andere nick dan. Fijn voor mij dat ik dit weet. Vond het gevoel jammer. *knuffelt niet knuffelt niet - misluktJollyRider schreef: ↑29-05-2019 21:51ik vind je niet mwa, maar verwar je soms met iemand anders die ik erg mwa vind
, puur door de nick

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 29 mei 2019 om 21:54
Ik ga duimen dat het wat is! Fleurt de straat ook van op, en daar heeft iedereen plezier vanGlitterBep schreef: ↑29-05-2019 21:53Ik was het met de roze auto! Hoop echt dat het wat is, want ik heb er echt mijn zinnen op gezet.

woensdag 29 mei 2019 om 21:57
En dan heb ik nog wel een jurkje dat ik aan Glittertje kan geven: Flamengo roze met tulprokje. Zie Glitter GAAAAAN!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 29 mei 2019 om 21:58
Popje, morgen rustig aan, wel een etentje met familie, maar daar krijg ik energie van
Vrijdag gewoon werken.
Van het weekend niet teveel plannen en dus uitrusten, mijn lief is zaterdag jarig, maar viert het pas in de zomer met een barbecue. Dus ik heb een verrassingsontbijtje gepland met taart en cadeautjes en in de middag naar de auto kijken. Voor zondag helemaal niks nog gepland, maar mezelf kennende kan ik het niet laten om een paar dozen te willen uit pakken
Vrijdag gewoon werken.
Van het weekend niet teveel plannen en dus uitrusten, mijn lief is zaterdag jarig, maar viert het pas in de zomer met een barbecue. Dus ik heb een verrassingsontbijtje gepland met taart en cadeautjes en in de middag naar de auto kijken. Voor zondag helemaal niks nog gepland, maar mezelf kennende kan ik het niet laten om een paar dozen te willen uit pakken
Eat glitter for breakfast and shine all day
woensdag 29 mei 2019 om 21:59
matcht vast mooi bij haar auto
Heb ook nog een jurk, binnenkort eens kijken of hij al goed zit. Ik heb geduld, maar daar ga ik in passen

woensdag 29 mei 2019 om 22:00
Vind ik nou ook.
GlitterBep, ik duim voor je!
woensdag 29 mei 2019 om 22:01
woensdag 29 mei 2019 om 22:10
Graag gedaan... Moet er zelf ook wat beter in wordenGlitterBep schreef: ↑29-05-2019 22:08Bedankt voor die reminder Popje, ik ga mijn best doen om te luisteren naar mijn energie

woensdag 29 mei 2019 om 22:10
Graag gedaan... Moet er zelf ook wat beter in wordenGlitterBep schreef: ↑29-05-2019 22:08Bedankt voor die reminder Popje, ik ga mijn best doen om te luisteren naar mijn energie

woensdag 29 mei 2019 om 22:12
Hij wordt 31, Blondje
Denk dat hij het ook wel leuk vindt, al vermoed ik deels dat hij ook niet weet waar hij kijken moet. Hij is echt superlief en geeft veel en jammer genoeg helemaal niet gewend om terug te krijgen (wat al regelmatig tot de opmerking jij bent niet wijs heeft geleid als ik iets liefs deed).
woensdag 29 mei 2019 om 22:16
Mocht je een reminder nodig hebben, dan meld je maar bij mij

woensdag 29 mei 2019 om 22:26
Wat leuk Glitterbep! Mijn man heeft er ook flink aan moeten wennen dat er lief teruggedaan werd, maar na bijna 6 jaar issie niet meer zo heel verbaasd
Succes met de auto en het uitpakjen van dozen!
Jolly als je nog mee leest: ik lees je ook graag.
Oudblond: kunnen we samen iets verzinnen misschien? Heb vandaag net mijn zoveelste sollicitatiebrief verzonden... hoe dan ook, een voorzichtige
van mij.

Succes met de auto en het uitpakjen van dozen!
Jolly als je nog mee leest: ik lees je ook graag.

Oudblond: kunnen we samen iets verzinnen misschien? Heb vandaag net mijn zoveelste sollicitatiebrief verzonden... hoe dan ook, een voorzichtige

The owls are not what they seem
woensdag 29 mei 2019 om 22:34
@Blond ik had ook al ontdekt dat zo`n soortgelijke reactie de beste actie is . De eerste keer dat hij zoiets zei was ik best beledigd en had ik niet direct door waar het vandaan kwam. Nu weet ik dat het komt omdat hij niet gewend is dat iemand iets voor hem terug doet.
@Popje dat vind ik dus ook, zie er nu een voordeel van in dat hij zo vast slaapt, dan kan ik in de ochtend het huis uit sneaken en de taart halen en de slingers ophangen en hem dan trachten wakker te zingen met mijn beste versie van happy birthday
Dankje Lady!
@Popje dat vind ik dus ook, zie er nu een voordeel van in dat hij zo vast slaapt, dan kan ik in de ochtend het huis uit sneaken en de taart halen en de slingers ophangen en hem dan trachten wakker te zingen met mijn beste versie van happy birthday
Dankje Lady!