Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 30 mei 2019 om 12:36
Dat ik iemand op FB heb die op dezelfde dag jarig is als ik en dat nu blijkt dat de verjaardagen van haar katten overeenkomen met de verjaardagen van mijn katten.
Dan zou je toch gaan geloven in een hogere macht hè.
Dan zou je toch gaan geloven in een hogere macht hè.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 30 mei 2019 om 12:40
En dat kunnen jullie bepalen?ModeratorViva schreef: ↑29-05-2019 19:13Als uit je post blijkt dat je dan adviseert om je dokter te negeren en aanraadt om stierenpis te drinken dan mag het niet.
Het is een dunne lijn en dat maakt het niet altijd even duidelijk. Vaak hangt het af van de situatie (maar het kan ook afhangen van hoe schadelijk de ervaring of het advies is).
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
(ow, mosterd. Sorry!)
.
donderdag 30 mei 2019 om 12:47

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

donderdag 30 mei 2019 om 12:51

donderdag 30 mei 2019 om 13:17
donderdag 30 mei 2019 om 13:19

donderdag 30 mei 2019 om 14:09
Waarom mag er nog steeds of topic gegaan worden terwijl in er een waarschuwing voor kreeg?ModeratorViva schreef: ↑30-05-2019 13:21Beste boannan,
We zullen de kwestie rondom medisch advies bespreken tijdens de volgende modvergadering en zullen er daarna op terugkomen. In de tussentijd zullen en kunnen we hier dus niet verderop ingaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
donderdag 30 mei 2019 om 14:17
donderdag 30 mei 2019 om 14:58
Betty_Slocombe schreef: ↑30-05-2019 12:19Popcorn maken duurt altijd te lang, of de pan gaat stuk. En dat terwijl je het kant-en-klaar voor zeventig cent per zak kunt kopen. Wat doen we onszelf aan.
Say what?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

donderdag 30 mei 2019 om 15:10
Grobbekuiken_ schreef: ↑30-05-2019 14:17Ik zit er niet per sé op te wachten hoor, maar inderdaad, ik deed gisteren exact hetzelfde en heb niks gezien.
Same here.

donderdag 30 mei 2019 om 15:45

donderdag 30 mei 2019 om 15:49
Het gaat zelfs vandaag nog door en er wordt door de mods antwoord gegeven, dus schijnbaar is of topic toch niet off topic en was het gewoon straf voor een smiley waarop iemand niet in staat was een verbaal antwoord te geven. Zeg dan gewoon: ik geef een waarschuwing omdat ik niet weet wat ik terug moet zeggen en ik wel wil laten merken dat ik de baas ben.Grobbekuiken_ schreef: ↑30-05-2019 14:17Ik zit er niet per sé op te wachten hoor, maar inderdaad, ik deed gisteren exact hetzelfde en heb niks gezien.
Of wees een wijf met tieten en draai die waarschuwing terug.

donderdag 30 mei 2019 om 16:04
Je bent nog altijd hetzelfdeThunderassMan schreef: ↑30-05-2019 13:16Die van mij is dat zeer zeker niet. Laat ik het dan er op houden dat die van mij zegt dat ik de meest fantastische man ben.![]()
Hetgeen aardig overeenkomt met mijn eigen zelfbeeld.![]()
![]()

donderdag 30 mei 2019 om 16:09
Dat is goed om te horen!redbulletje schreef: ↑30-05-2019 10:13bokt.nl (dus een paardenachtergrond hebben is wel nuttig daar) maar daarnaast gaat 't ook over alles van politiek tot eten en van dating tot tuinieren. En ze hebben 'n actief kindvrij topic, ook niet geheel onbelangrijk! Een paar dagen geleden noemde iemand kinderen daar ratten en dat is niet verwijderd noch is de persoon geband. Dat stemt me positief.
Zolang ik niet geband word blijf ik hier ook wel rondhangen natuurlijk, maar het is beter voor mij om me wat meer te gaan richten op een forum waar de sfeer wat losser is en de forummers niet om de haverklap van nick wisselen.
Veel plezier daar!

donderdag 30 mei 2019 om 16:10
Duh. Wat goed is, behoeft geen verandering.

donderdag 30 mei 2019 om 17:10
Ook grappig:
Als je een post in het moderator-topic hebt gebookmarkt, en dat bericht wordt verplaatst naar Napraat, dan heb je in ene Napraat in je bookmark-lijst staan en niet het CM-topic. Duurde even voor het kwartje viel hier...
Als je een post in het moderator-topic hebt gebookmarkt, en dat bericht wordt verplaatst naar Napraat, dan heb je in ene Napraat in je bookmark-lijst staan en niet het CM-topic. Duurde even voor het kwartje viel hier...

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

donderdag 30 mei 2019 om 17:13
Even een hele andere vraag, maar gaan jullie dit weekend een zwembad opzetten voor de kinderen? Het wordt loeiheet volgens de voorspellingen en dan is een koele plons wel lekker. Maar ja, vaak hebben ze het mis en dan heb ik al die moeite voor niks gedaan....
moet ik er wel bij zeggen dat er nog steeds een omgewaaide boom op mijn gras ligt, die mijn man dan eerst nog moet weghalen en in mootjes hakken. Maar dat is op zich een kleine moeite (voor mijn man
)

anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 30-05-2019 17:16
3.59% gewijzigd