Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
30-05-2019 08:56
Ik heb er gisteren twee gekocht. Ik zie die plaatjes en teksten toch niet. Nu maar hopen dat ik niet per ongeluk ineens een bedpartner opduikel.
Maar Mir, dan hoef je uiteraard niets aan te doen!!
Solomio schreef:
30-05-2019 08:56
Ik heb er gisteren twee gekocht. Ik zie die plaatjes en teksten toch niet. Nu maar hopen dat ik niet per ongeluk ineens een bedpartner opduikel.
Ik sta altijd nog even voor de spiegel te vertellen hoe fantastisch ik ben.
redbulletje schreef:
30-05-2019 08:30
Tijdens mijn ban ben ik gaan inburgeren op 'n ander forum. Een forum met duidelijk minder (of wellicht helemaal geen?) nazi-praktijken. Er wordt actiever gepost dan hier en veel nicks staan al jaaaren geregistreerd. De mods gaan openbaar in discussie over een onderwerp waar forummers voor of tegen zijn.
Positieve indruk so far!
Wat fijn dat je dat hier even komt melden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
redbulletje schreef:
Tijdens mijn ban ben ik gaan inburgeren op 'n ander forum. Een forum met duidelijk minder (of wellicht helemaal geen?) nazi-praktijken. Er wordt actiever gepost dan hier en veel nicks staan al jaaaren geregistreerd. De mods gaan openbaar in discussie over een onderwerp waar forummers voor of tegen zijn.
Positieve indruk so far!
Veel plezier daar!
Orișa schreef:
30-05-2019 09:24
Ik sta altijd nog even voor de spiegel te vertellen hoe fantastisch ik ben.
En wat zegt die spiegel dan ?
Klinkt goed, Bulletje. Waar?
Hoop wel dat je hier niet helemaal verdwijnt!
redbulletje schreef:
Positieve indruk so far!
FOK?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Solomio schreef:
30-05-2019 08:51
Dat is de kift, omdat jij het niet zo goed geregeld hebt.
Oh ja dat is het :idee:
Ranveig schreef:
30-05-2019 08:49
Die Maya toch. Haar man moet inmiddels het hele huishouden alleen draaien. :proud:
Ze roept zo vaak ‘loop gewoon de deur uit, je bent toch niet alleenstaand’, maar ze gaat na haar werk nog even een uur wandelen, dan nog 3x sport per week en uiteraard etentjes en vriendinnen enzo. En schilderen, uiteraard.

Soms heb ik het gevoel dat wat ze post niet geheel realistisch is. Heel subtiel hoor. :proud:

En naast al die activiteiten heeft ze ook nog tijd om het hele forum te lezen en hier te posten. Zonder toe te geven dat ze hier ook nog elke dag mee bezig is.

Ik zou het niet kunnen, ik werk, sport twee keer per week een verder hang ik hier een beetje rond. Dat geef ik gewoon toe.
yette schreef:
30-05-2019 09:47
Klinkt goed, Bulletje. Waar?
Hoop wel dat je hier niet helemaal verdwijnt!
bokt.nl (dus een paardenachtergrond hebben is wel nuttig daar) maar daarnaast gaat 't ook over alles van politiek tot eten en van dating tot tuinieren. En ze hebben 'n actief kindvrij topic, ook niet geheel onbelangrijk! Een paar dagen geleden noemde iemand kinderen daar ratten en dat is niet verwijderd noch is de persoon geband. Dat stemt me positief. ;-D

Zolang ik niet geband word blijf ik hier ook wel rondhangen natuurlijk, maar het is beter voor mij om me wat meer te gaan richten op een forum waar de sfeer wat losser is en de forummers niet om de haverklap van nick wisselen.
Bokt is ook groter dan Viva geloof ik? En het draait op dezelfde software, alleen werkt die bij hun wel goed. ;)
broekrok schreef:
30-05-2019 09:19
Maar Mir, dan hoef je uiteraard niets aan te doen!!
O ja.........

Tis te lang geleden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
redbulletje schreef:
30-05-2019 10:13
bokt.nl (dus een paardenachtergrond hebben is wel nuttig daar) maar daarnaast gaat 't ook over alles van politiek tot eten en van dating tot tuinieren. En ze hebben 'n actief kindvrij topic, ook niet geheel onbelangrijk! Een paar dagen geleden noemde iemand kinderen daar ratten en dat is niet verwijderd noch is de persoon geband. Dat stemt me positief. ;-D

Zolang ik niet geband word blijf ik hier ook wel rondhangen natuurlijk, maar het is beter voor mij om me wat meer te gaan richten op een forum waar de sfeer wat losser is en de forummers niet om de haverklap van nick wisselen.
Zo lang jij je kinderen-zijn-ratten-mening op Viva alleen nog maar ventileert in het kindvrijtopic zal het hier ook niet meer zo'n probleem zijn.

David Dunning
RikM schreef:
30-05-2019 10:27
Bokt is ook groter dan Viva geloof ik? En het draait op dezelfde software, alleen werkt die bij hun wel goed. ;)
Ja, daar werkt de software prima! En advertenties zijn minimaal! Kan er mobiel zelfs zonder addblocker forummen.
Of het groter is weet ik niet. Maar als je de pagina actieve topics refresht staan er wel veel meer nieuwe berichten dan hier.
Solomio schreef:
30-05-2019 10:33
Zo lang jij je kinderen-zijn-ratten-mening op Viva alleen nog maar ventileert in het kindvrijtopic zal het hier ook niet meer zo'n probleem zijn.
Ik werd juist op het kindvrij topic geband om een opmerking die prima bij de context paste.
redbulletje schreef:
30-05-2019 10:35
Ja, daar werkt de software prima! En advertenties zijn minimaal! Kan er mobiel zelfs zonder addblocker forummen.
Of het groter is weet ik niet. Maar als je de pagina actieve topics refresht staan er wel veel meer nieuwe berichten dan hier.

Bokt staat op de derde plek in Nederland geloof ik, onder Fok! en Tweakers. Geen idee waar Viva staat.
redbulletje schreef:
30-05-2019 10:36
Ik werd juist op het kindvrij topic geband om een opmerking die prima bij de context paste.
Manier van verwoorden is ook belangrijk op Viva.
Geniet bij bokt.

David Dunning
redbulletje schreef:
30-05-2019 10:35
Eigenlijk ben ik ook wel blij dat Viva tegenwoordig zo saai en irritant is. Scheelt me een hoop tijd :)

Maar de leuke politieke discussies, die mis ik wel.
redbulletje schreef:
30-05-2019 10:13

Ook al vind ik kinderen geen ratten, ik moet altijd zo glimlachen om jou. Hoop dat je hier nog af en toe blijft posten!
De term opbokken komt in me op. (niet voor RB overigens, ik hoop dat je hier blijft)
MotherEarth schreef:
30-05-2019 09:46
En wat zegt die spiegel dan ?
Dat er niemand in het land fantastischer is dan ik.
Orișa schreef:
30-05-2019 11:53
Dat er niemand in het land fantastischer is dan ik.
Dan liegt jouw spiegel: die van mij zegt hetzelfde tegen mij (en mijn spiegel heeft natuurlijk gelijk)
ThunderassMan schreef:
30-05-2019 11:55
Dan liegt jouw spiegel: die van mij zegt hetzelfde tegen mij (en mijn spiegel heeft natuurlijk gelijk)
Ik denk dat mijn spiegel niet sekse neutraal is.
Mijn spiegel barst altijd uit elkaar als ik erin kijk. Ben er nog niet helemaal uit of dat een goed of slecht teken is.
Popcorn maken duurt altijd te lang, of de pan gaat stuk. En dat terwijl je het kant-en-klaar voor zeventig cent per zak kunt kopen. Wat doen we onszelf aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven