Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 30 mei 2019 om 17:16
Dan zou ik eerst nog ergens een stel kinderen op de kop moeten tikken. Dat vind ik teveel moeite.*Labalade* schreef: ↑30-05-2019 17:13Even een hele andere vraag, maar gaan jullie dit weekend een zwembad opzetten voor de kinderen? Het wordt loeiheet volgens de voorspellingen en dan is een koele plons wel lekker. Maar ja, vaak hebben ze het mis en dan heb ik al die moeite voor niks gedaan....moet ik er wel bij zeggen dat er nog steeds een omgewaaide boom op mijn gras ligt, die mijn man dan eerst nog moet weghalen en in mootjes hakken. Maar dat is op zich een kleine moeite (voor mijn man
)
donderdag 30 mei 2019 om 17:17
Nah, die is 19. Zit er niet op te wachten denk ik.*Labalade* schreef: ↑30-05-2019 17:13Even een hele andere vraag, maar gaan jullie dit weekend een zwembad opzetten voor de kinderen? Het wordt loeiheet volgens de voorspellingen en dan is een koele plons wel lekker. Maar ja, vaak hebben ze het mis en dan heb ik al die moeite voor niks gedaan....moet ik er wel bij zeggen dat er nog steeds een omgewaaide boom op mijn gras ligt, die mijn man dan eerst nog moet weghalen en in mootjes hakken. Maar dat is op zich een kleine moeite (voor mijn man
)
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 30 mei 2019 om 17:24
Lijkt me een perfect moment om je man die boom te laten verwijderen. Smeed dat ijzer als het heet wordt! Straks komt het er misschien niet meer van.*Labalade* schreef: ↑30-05-2019 17:13Even een hele andere vraag, maar gaan jullie dit weekend een zwembad opzetten voor de kinderen? Het wordt loeiheet volgens de voorspellingen en dan is een koele plons wel lekker. Maar ja, vaak hebben ze het mis en dan heb ik al die moeite voor niks gedaan....moet ik er wel bij zeggen dat er nog steeds een omgewaaide boom op mijn gras ligt, die mijn man dan eerst nog moet weghalen en in mootjes hakken. Maar dat is op zich een kleine moeite (voor mijn man
)
.
donderdag 30 mei 2019 om 17:37
Posten in het modtopic is een spelletje Russisch Roulette. Maar hoe vaker de trekker is overgehaald, hoe meer kogels er de volgende ronde in het magazijn worden gestopt.Grobbekuiken_ schreef: ↑30-05-2019 14:17Ik zit er niet per sé op te wachten hoor, maar inderdaad, ik deed gisteren exact hetzelfde en heb niks gezien.
.
donderdag 30 mei 2019 om 17:45
Mijn zwembad heb ik sinds vorige week al staan en vol. Dit weekend verwacht ik mijn eerste duik van 't jaar. Waarom zou je de moeite voor niets doen? De zomer komt er aan! Gewoon lekker laten staan tot en met september.*Labalade* schreef: ↑30-05-2019 17:13Even een hele andere vraag, maar gaan jullie dit weekend een zwembad opzetten voor de kinderen? Het wordt loeiheet volgens de voorspellingen en dan is een koele plons wel lekker. Maar ja, vaak hebben ze het mis en dan heb ik al die moeite voor niks gedaan....moet ik er wel bij zeggen dat er nog steeds een omgewaaide boom op mijn gras ligt, die mijn man dan eerst nog moet weghalen en in mootjes hakken. Maar dat is op zich een kleine moeite (voor mijn man
)
donderdag 30 mei 2019 om 17:48
Ach dat maakt ook niets meer uit toch? Dit forum is zo goed als overleden en consequent/constructief modereren is hier nog nooit aan de orde geweest. Het is ook niet alsof er hier gewerkt wordt aan een betere toekomst. Het heeft volgens mij weinig zin om je af te vragen of de muziek die in het mortuarium gedraaid wordt wel gepast is.
donderdag 30 mei 2019 om 17:49
donderdag 30 mei 2019 om 17:50
Ik wilde net al schrijven dat je met 19 niet te oud bent voor een badje in de tuinredbulletje schreef: ↑30-05-2019 17:45Mijn zwembad heb ik sinds vorige week al staan en vol. Dit weekend verwacht ik mijn eerste duik van 't jaar. Waarom zou je de moeite voor niets doen? De zomer komt er aan! Gewoon lekker laten staan tot en met september.
Je had dus een ban. Ik dacht dat je lekker op vakantie was !
Zijn het op bokt ook allemaal overjarige (paarden)meisjes, of ligt de gemiddelde leeftijd daar lager? Verbaast me niks dat ze daar niet zo moeilijk doen, paardenmensen zijn niet zo overgevoelig. (Behalve dan als het over hun 4-potige benige lieveling gaat
.
donderdag 30 mei 2019 om 18:07
Aangezien ik toch nooit antwoord krijg op mijn vragen en op het modtopic ik als off tpic ben aangewezen doe ik het even hier.
Ik vrààg nergens naar anderen dus daar hoef je ook geen uitspraken over te doen Mot. Ik vrààg waarom jullie je beleid maar op 1 iemand toepassen. Nou begrijp ik wel dat het lastig is als je uit frustratie een waarschuwing heb uitgedeeld en je door je handelen daarna werkelijk geen enkele aannemelijke reden kan geven. Maar het is zo soms best netjes om eens toe te geven dat je er naast zit en dat je gewoon kinderachtig reageerde op een kinderachtige smiley nav een van jouw kinderachtige berichten.
Dat dat er niet in zit weet ik ook wel, maar ach, hoop doet leven enzo.
Ik vrààg nergens naar anderen dus daar hoef je ook geen uitspraken over te doen Mot. Ik vrààg waarom jullie je beleid maar op 1 iemand toepassen. Nou begrijp ik wel dat het lastig is als je uit frustratie een waarschuwing heb uitgedeeld en je door je handelen daarna werkelijk geen enkele aannemelijke reden kan geven. Maar het is zo soms best netjes om eens toe te geven dat je er naast zit en dat je gewoon kinderachtig reageerde op een kinderachtige smiley nav een van jouw kinderachtige berichten.
Dat dat er niet in zit weet ik ook wel, maar ach, hoop doet leven enzo.
donderdag 30 mei 2019 om 18:13
De mijne is 18 en is vorig jaar op een loeihete dag nog naar Action gefietst voor een opblaasbadje van een tientje, waar ze dubbelgevouwen precies in bleek te passen. Drie keer raaien wie het badje mocht vullen
donderdag 30 mei 2019 om 18:15
Dat laatste ja. Mijn zus was als puber zo'n paardenmeisje, en als ik haar op de kast wilde hebben begon ik altijd te blaten over paardenpoten, paardenbekken en paardenworst. Succes gegarandeerd
donderdag 30 mei 2019 om 18:16
Zal je verbazen hoe vaak ze schrijven dat een bepaald paard beter naar Nijkerk (lees paardenslager) gebracht kan worden. Tot nu toe nog weinig overgevoelige types gelezen. Jij hebt toch ook een paardenverleden? Wellicht ook wel iets voor jou. Om trollen te voorkomen moet je daar inburgeren door 25 posts op de paarden topics voor je op de rest mag posten. Dus dat gekut met elke maand een nieuwe nick nemen voorkom je daar ook mee.impala schreef: ↑30-05-2019 17:50Ik wilde net al schrijven dat je met 19 niet te oud bent voor een badje in de tuin![]()
Je had dus een ban. Ik dacht dat je lekker op vakantie was !
Zijn het op bokt ook allemaal overjarige (paarden)meisjes, of ligt de gemiddelde leeftijd daar lager? Verbaast me niks dat ze daar niet zo moeilijk doen, paardenmensen zijn niet zo overgevoelig. (Behalve dan als het over hun 4-potige benige lieveling gaat![]()
donderdag 30 mei 2019 om 18:18
Ik heb vorige week nog een buitenrit gemaakt, dus ik kom vast wel door de ballotage !redbulletje schreef: ↑30-05-2019 18:16Zal je verbazen hoe vaak ze schrijven dat een bepaald paard beter naar Nijkerk (lees paardenslager) gebracht kan worden. Tot nu toe nog weinig overgevoelige types gelezen. Jij hebt toch ook een paardenverleden? Wellicht ook wel iets voor jou. Om trollen te voorkomen moet je daar inburgeren door 25 posts op de paarden topics voor je op de rest mag posten. Dus dat gekut met elke maand een nieuwe nick nemen voorkom je daar ook mee.
.
donderdag 30 mei 2019 om 18:19
Ik heb vorig jaar zo'n opzet ding van Intex gekocht van ruim 4,5 meter en 1 meter diep. Kan ik gewoon baantjes of rondjes in zwemmen: ideaal!Lady*Voldemort schreef: ↑30-05-2019 18:13De mijne is 18 en is vorig jaar op een loeihete dag nog naar Action gefietst voor een opblaasbadje van een tientje, waar ze dubbelgevouwen precies in bleek te passen. Drie keer raaien wie het badje mocht vullen![]()
donderdag 30 mei 2019 om 18:22
Maar zijn de mensen daar ook van onze leeftijd? Of ben je daar een oma?
.
donderdag 30 mei 2019 om 18:24
Ik heb daar zelf nooit last van gehad. Eet ook rustig paardenvlees. Dat is hartstikke gezond.Lady*Voldemort schreef: ↑30-05-2019 18:15Dat laatste ja. Mijn zus was als puber zo'n paardenmeisje, en als ik haar op de kast wilde hebben begon ik altijd te blaten over paardenpoten, paardenbekken en paardenworst. Succes gegarandeerd![]()
.