Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 30 mei 2019 om 18:30
Jezus, wandelen we nou ook nog synchroon?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 30 mei 2019 om 18:31
donderdag 30 mei 2019 om 18:35
Ik vrees ook dat ik eerst 25 keer hihihihihi moest posten, en dat geeft ook zo’n vreemde indruk.
Verder ziet het daar inderdaad goed uit.
Maar ik mis te veel forummers waarvoor ik hier kom.
Ergens hoop ik gewoon dat het hier eerst nog slechter (stiller, saaier, nietszeggender) gaat worden en dat er dan ooit een team komt wat er weer wat van mag en kan gaan maken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 30 mei 2019 om 18:54

donderdag 30 mei 2019 om 18:58
sprekendespiegel.nl

donderdag 30 mei 2019 om 18:58
Iedereen die er toe doet zou over moeten willen stappen naar daar. Hoe heerlijk: reclame- en leesook-vrij!feow schreef: ↑30-05-2019 18:35Ik vrees ook dat ik eerst 25 keer hihihihihi moest posten, en dat geeft ook zo’n vreemde indruk.
Ergens hoop ik gewoon dat het hier eerst nog slechter (stiller, saaier, nietszeggender) gaat worden en dat er dan ooit een team komt wat er weer wat van mag en kan gaan maken.

donderdag 30 mei 2019 om 19:02
Ook wel eens fijn om níet van te voren te weten wat iemand gaat posten als je een naam leest. Behalve dan als ik jou eenmaal in de smiezen heb daarredbulletje schreef: ↑30-05-2019 18:58Iedereen die er toe doet zou over moeten willen stappen naar daar. Hoe heerlijk: reclame- en leesook-vrij!![]()

.
donderdag 30 mei 2019 om 19:05
Eenhoorns eten jonge vogeltjes met Pasen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 30 mei 2019 om 19:06
Even serieus.
Vorig jaar heb ik een jurkje gekocht bij de Bonprix om te dragen als nachthemd. Wat een drama om iets zinnigs te kopen zonder teksten of kinderplaatjes of zo'n oma-ding.
Ik kampeer dus, loop wel eens in mijn ponnetje over de camping. Echt niet dat ik met een

donderdag 30 mei 2019 om 19:15

Als je eens in de buurt bent mag je best eens langskomen. Als je zin hebt, natuurlijk.

donderdag 30 mei 2019 om 19:17
T-shirt en pyjamabroek werkt hier prima. No way dat ik in een nachthemd ga lopen. En al helemaal niet in zo'n vies pastelkleurtje.Andersom schreef: ↑30-05-2019 19:06Even serieus.
Vorig jaar heb ik een jurkje gekocht bij de Bonprix om te dragen als nachthemd. Wat een drama om iets zinnigs te kopen zonder teksten of kinderplaatjes of zo'n oma-ding.
Ik kampeer dus, loop wel eens in mijn ponnetje over de camping. Echt niet dat ik met eenof een
op mijn buik over de camping ga lopen.

donderdag 30 mei 2019 om 19:18
feow schreef: ↑30-05-2019 18:35Ik vrees ook dat ik eerst 25 keer hihihihihi moest posten, en dat geeft ook zo’n vreemde indruk.
Mee eens, ik vind het ook echt leuk om hier weer veel bekende te zien.
Maar het valt me wel ook op dat er behalve dat eigenlijk niks meer is. Ik denk dat dit onderhand dan wel dat moment zou mogen zijn.
donderdag 30 mei 2019 om 19:19
Maar ook heel veel over paarden en daar ben ik niet zo dol opredbulletje schreef: ↑30-05-2019 18:58Iedereen die er toe doet zou over moeten willen stappen naar daar. Hoe heerlijk: reclame- en leesook-vrij!![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.