Einde Sprookjesliefde
vrijdag 31 mei 2019 om 09:59
Hoi allemaal,
Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar wil toch mijn hart opluchten, momenteel heb ik nergens zin in.
Ben zelf altijd alleen geweest, toen kwam ik een dame kennen die een paar jaar ouder is met 3 kinderen en 2 ex-mannen. Wij zijn beide niet westers, het was van begin al goed ons relatie.
Ze was er altijd voor mij ondanks dat ze 3 kinderen had en haar steun was immens.
Toch begon er iets te knagen, stel dat ik met haar trouw, heb ik te maken met 5 andere mensen, eindstand wilde ik verder en zocht ik ´contact´ iemand die niet zoveel bagage heeft.
Nu een week verder is het over en ik voel mij helemaal gebroken, anderzijds had dit wel een toekomst?
( Ben bang om alleen te blijven )
Ik lees mee...
Ik weet niet waarom ik dit schrijf maar wil toch mijn hart opluchten, momenteel heb ik nergens zin in.
Ben zelf altijd alleen geweest, toen kwam ik een dame kennen die een paar jaar ouder is met 3 kinderen en 2 ex-mannen. Wij zijn beide niet westers, het was van begin al goed ons relatie.
Ze was er altijd voor mij ondanks dat ze 3 kinderen had en haar steun was immens.
Toch begon er iets te knagen, stel dat ik met haar trouw, heb ik te maken met 5 andere mensen, eindstand wilde ik verder en zocht ik ´contact´ iemand die niet zoveel bagage heeft.
Nu een week verder is het over en ik voel mij helemaal gebroken, anderzijds had dit wel een toekomst?
( Ben bang om alleen te blijven )
Ik lees mee...
vrijdag 31 mei 2019 om 10:01
Of je reageert gewoon even in je eerdere topic
relaties/liefdesverdriet/list_messages/ ... #p29983991
relaties/liefdesverdriet/list_messages/ ... #p29983991
vrijdag 31 mei 2019 om 10:05
Pfff lekker dan, hoezo een sprookje? Jij was zeker de prins op het witte paard die uiteindelijk de drie kinderen van zijn sprookjes prinses dus teveel vond? Daarmee de eindstand voor zichzelf opmaakte en dus maar wat begon met een ander? Je klinkt eerder als een heks en ik denk dat jouw voormalige rapunzel dit ook zo ziet. Een ding laat de prinses met rust want je hebt nu wel genoeg verwarring geschept en jouw eigen zoek je dan ook maar alleen uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 31 mei 2019 om 10:21
Wat staat hier nou eigenlijk?
Je wilde verder met de vrouw met bagage, maar ging toch op zoek naar iemand zonder bagage en dat is nu ook over, of ben je gewoon vreemdgegaan en heb je nu spijt?
Wat staat hier nou eigenlijk?
Je wilde verder met de vrouw met bagage, maar ging toch op zoek naar iemand zonder bagage en dat is nu ook over, of ben je gewoon vreemdgegaan en heb je nu spijt?
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 31 mei 2019 om 10:28
Het klinkt niet sprookjesachtig. Je had zelf geen zin in de bagage en wilde liever geen bagage meeslepen. Als zij al die tijd voor jou moest klaar staan dan lijkt het mij eerder dat jij teveel bagage heb. Nu heb je de tijd om na te denken. Je bent blijkbaar op een leeftijd dat vrouwen meerdere kinderen kunnen hebben, dus dat zal wat lastiger worden voor je.
vrijdag 31 mei 2019 om 10:48
Laat haar lekker met rust...
Leuk voor die kindjes ook, in beeld komen om vervolgens te verdwijnen... zie het in mn omgeving zoveel gebeuren, kerels die er niet aan denken hoe het is om ineens stiefkinderen te hebben en na een tijdje besluiten ze dat ze het niet willen... kindjes weer verdrietig en weer iemand uit beeld...
Deze vrouw deed ook nogeens alles voor je. Je beseft nu dat je een diamant hebt weggegooid/geruild voor stenen. Laat die vrouw lekker met rust en gun haar een echte vent! Want dat ben je niet als je een vrouw om zulke redenen verlaat, dan had je er in de eerste plaats niet aan moeten beginnen. Je wist waar je instapte lijkt me.
Leuk voor die kindjes ook, in beeld komen om vervolgens te verdwijnen... zie het in mn omgeving zoveel gebeuren, kerels die er niet aan denken hoe het is om ineens stiefkinderen te hebben en na een tijdje besluiten ze dat ze het niet willen... kindjes weer verdrietig en weer iemand uit beeld...
Deze vrouw deed ook nogeens alles voor je. Je beseft nu dat je een diamant hebt weggegooid/geruild voor stenen. Laat die vrouw lekker met rust en gun haar een echte vent! Want dat ben je niet als je een vrouw om zulke redenen verlaat, dan had je er in de eerste plaats niet aan moeten beginnen. Je wist waar je instapte lijkt me.