Uitgerekend rond december na één of meerdere miskramen
woensdag 17 april 2019 om 19:55
Edit: November, februari, maart enz... Iedereen is hardstikke welkom!
Wie is er nog meer in of rond december uitgerekend na één of meerdere miskramen? Misschien voel je je niet helemaal op je plek in een ' Gewoon Uitgerekend' topic. Na een miskraam ben je toch minder onbezorgd zwanger.
Dan is het fijn om angst, spanning, verdriet en hopelijk vooral heeeeeel veel blijdschap met elkaar te delen
MargeSimpson en Timo jullie zijn altijd welkom om weer aan te schuiven
KirstenvdVeen
Nijn-tje
Wie is er nog meer in of rond december uitgerekend na één of meerdere miskramen? Misschien voel je je niet helemaal op je plek in een ' Gewoon Uitgerekend' topic. Na een miskraam ben je toch minder onbezorgd zwanger.
Dan is het fijn om angst, spanning, verdriet en hopelijk vooral heeeeeel veel blijdschap met elkaar te delen
| Naam | Leeftijd | UD | Echo | Geschiedenis | Kinderen | Kloppend hartje? |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Stippeltjesbehang | 37/43 | 23/12 | 4/7 | MA mei 2018, MA okt 2018, MA jan 2019 | 2 bonuskinderen van vriend | |
| Lacer | 26/29 | 04/12 | 1/6 | MK sep 2018, MK dec 2018 | Nog geen kinderen | |
| Susieflower | - | 8/1 | nog geen kinderen | | ||
| *FRozen_Star* | 33/30 | 9-1 | 24/6 | mk sept ‘18 en ma jan ‘19 | nog geen kinderen | |
KirstenvdVeen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:15
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
50.95% gewijzigd
dinsdag 28 mei 2019 om 14:21
woensdag 29 mei 2019 om 11:07
@stippel De 12 weken komt heel dichtbij! Don't worry! Misselijkheid was hier plots verdwenen rond de 12,5 week. Ik had hier alleen wel altijd in de avond last van ipv de ochtend. Vermoeidheid blijft wel echt aanhouden jammer genoeg. Gisteren was vriendjelief niet thuis dus ben ik al rond half 10/10 uur al naar bed gegaan.
@frozen wat leuk van je buurvrouw! Zo attent!
Heb je nog een eerdere afspraak kunnen maken? Mijn ouders wisten dat wij continue bezig waren met zwanger worden dus wij hadden het eigenlijk per direct verteld. Niks spannends dus. We willen de geslacht wel op een speciale manier bekend gaan maken. Alleen nog even bedenken hoe we dat precies gaan aanpakken.
@Susie Wat fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad! Gelukkig! Alleen wat jammer dat je VK zo vervelend was. Misschien de volgende keer aankaarten dat je iemand anders wilt hebben? Normaal gesproken hebben praktijken er wel begrip voor als je eerlijk bent.
Ik ben zelf niet s' werelds slankste dus ik verwacht eigenlijk dat ik pas op een later stadium een buikje zal zien. Toch kon ik afgelopen nacht niet meer fatsoenlijk op mijn buik liggen en vanmorgen voelde mijn onderbuik ontzettend hard aan. Ik besloot even een foto te maken en als ik lig zie ik al heel duidelijk een buikje!
Ik wist niet dat mij dit zo blij kon maken.
Marge & Timo, hoe is het met jullie??
@frozen wat leuk van je buurvrouw! Zo attent!
@Susie Wat fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad! Gelukkig! Alleen wat jammer dat je VK zo vervelend was. Misschien de volgende keer aankaarten dat je iemand anders wilt hebben? Normaal gesproken hebben praktijken er wel begrip voor als je eerlijk bent.
Ik ben zelf niet s' werelds slankste dus ik verwacht eigenlijk dat ik pas op een later stadium een buikje zal zien. Toch kon ik afgelopen nacht niet meer fatsoenlijk op mijn buik liggen en vanmorgen voelde mijn onderbuik ontzettend hard aan. Ik besloot even een foto te maken en als ik lig zie ik al heel duidelijk een buikje!
Ik wist niet dat mij dit zo blij kon maken.
Marge & Timo, hoe is het met jullie??
woensdag 29 mei 2019 om 11:26
@Lacer Wow wat een lief babybuikje al
En je bent juist mooi slank hoor! Mijn buik is al wat dikker, maar dat was al voor ik zwanger werd
Voel al wel dat het wat meer opgeblazen is, maar verwacht dat het nog wel even duurt voordat het zichtbaar wordt. Lijkt me wel heel bijzonder om voor het eerst trots te zijn op mijn buik ipv hem verstoppen in corrigerende panty's
woensdag 29 mei 2019 om 12:56
Nou dat was het niet bepaald. (ik haal dit straks weg dus niet quoten)Stippeltjesbehang schreef: ↑28-05-2019 14:21@Susieflower Wat jammer dat het zo'n stomme verloskundige was zeg! Zou toch een fijne en bijzondere ervaring moeten zijn. Hoop niet dat je dat mens nu iedere keer krijgt?
Wel fijn dat alles er zo goed uit zag en lekker dat je ook iets vooruit bent gezet.
susieflower wijzigde dit bericht op 30-05-2019 16:49
47.71% gewijzigd
C'est la vie
donderdag 30 mei 2019 om 20:05
Ja erg hè. Zit erover te denken terug te bellen naar het zkh en te vertellen hoe ik het ervaren heb. Plus dat ze duidelijk in mijn dossier zetten wat mijn geschiedenis is.
Zo gek hoe het werkt hè, maandag nog goede echo gehad en nu alweer stress dat het vast niet ok is. Hebben jullie dat ook?
Zo gek hoe het werkt hè, maandag nog goede echo gehad en nu alweer stress dat het vast niet ok is. Hebben jullie dat ook?
C'est la vie
vrijdag 31 mei 2019 om 13:42
@Susieflower Super herkenbaar! Zodra ik de lift van het ziekenhuis in stap, begin ik alweer met aftellen naar de volgende echo
Hoewel het vertrouwen nu echt wel steeds meer groeit hoor.
Ik zou trouwens zeker nog even aan het ziekenhuis terugkoppelen hoe je het de afgelopen keer hebt ervaren. Daar kunnen hun ook weer wat van leren en hopelijk zetten ze het dan meteen duidelijk in je dossier.
Hebben jullie allemaal een fijne Hemelvaartdag gehad? Of waren er die gewoon moesten werken?
Hier gisteren lekker even naar het strand geweest. Ben nog steeds wel gesloopt als ik een stukje loop maar toch lijkt de ergste piek van vermoeidheid en misselijkheid achter de rug.
Vandaag 11 weken al weer
Wat gaat dat ineens snel zeg!
Bedacht me dat we ook wel zaken als kraamzorg moeten gaan regelen. Hebben jullie tips waar je op moet letten als je een kraambureau uitzoekt?
Woensdag de termijn echo. Daar kijk ik ook erg naar uit. Want als alles dan goed is gaan we het nieuws volgend weekend aan de kinderen van mijn vriend vertellen en aan de rest van de wereld
Ik zou trouwens zeker nog even aan het ziekenhuis terugkoppelen hoe je het de afgelopen keer hebt ervaren. Daar kunnen hun ook weer wat van leren en hopelijk zetten ze het dan meteen duidelijk in je dossier.
Hebben jullie allemaal een fijne Hemelvaartdag gehad? Of waren er die gewoon moesten werken?
Hier gisteren lekker even naar het strand geweest. Ben nog steeds wel gesloopt als ik een stukje loop maar toch lijkt de ergste piek van vermoeidheid en misselijkheid achter de rug.
Vandaag 11 weken al weer
Bedacht me dat we ook wel zaken als kraamzorg moeten gaan regelen. Hebben jullie tips waar je op moet letten als je een kraambureau uitzoekt?
Woensdag de termijn echo. Daar kijk ik ook erg naar uit. Want als alles dan goed is gaan we het nieuws volgend weekend aan de kinderen van mijn vriend vertellen en aan de rest van de wereld
vrijdag 31 mei 2019 om 13:51
SusieFlower schreef: ↑30-05-2019 20:05Ja erg hè. Zit erover te denken terug te bellen naar het zkh en te vertellen hoe ik het ervaren heb. Plus dat ze duidelijk in mijn dossier zetten wat mijn geschiedenis is.
Ik zou zeker even contact opnemen en vertellen dat je het niet kon waarderen dat ze zich zo slecht had ingelezen.
En over die echo’s, pas na de goede 20wekenecho kon ik een beetje rustig ademhalen. Daarvoor vond ik het steeds heel spannend! Ook al neemt de kans op een miskraam steeds meer af na de 12 weken. Ik hoop dat je je gauw wat zekerder gaat voelen!
vrijdag 31 mei 2019 om 14:02
Ik heb mezelf bij elkaar gepakt en het zkh gebeld om terug te koppelen.
Ze gaan het nu bovenin in mijn dossier zetten.
Wel lekker zo'n extra lang weekend, druk met vanalles en niks in huis en de tuin.
@Bonnieux, helaas zal ik daar niet echt in kunnen geloven denk ik.
Mijn laatste zwangerschap ging één dag na de 20 weken-echo mis. Het zal gewoon tot het einde spannend blijven, dat accepteer ik dan maar. Ga het zeker ook wel aangeven dat ik enorme spanning heb.
Wel lekker zo'n extra lang weekend, druk met vanalles en niks in huis en de tuin.
Mijn laatste zwangerschap ging één dag na de 20 weken-echo mis. Het zal gewoon tot het einde spannend blijven, dat accepteer ik dan maar. Ga het zeker ook wel aangeven dat ik enorme spanning heb.
C'est la vie
vrijdag 31 mei 2019 om 14:46
Oh nog akeliger!! Sterkte dan voorlopigSusieFlower schreef: ↑31-05-2019 14:02Ik heb mezelf bij elkaar gepakt en het zkh gebeld om terug te koppelen.
vrijdag 31 mei 2019 om 14:49
lacer wat een lief buikje al. Bij jou schiet het echt al op en wat fijn dat de misselijkheid ook grotendeels is verdwenen.
susieflower heel herkenbaar! Woensdag had ik echt een goede dag en was een stuk minder misselijk, ik was er direct van overtuigd dat het mis zou gaan. Die onzekerheid blijft, en we zullen nooit meer onbezorgd zwanger zijn helaas.
stippel wat fijn! Jeetje 11 weken alweer. Hebben jullie al bedacht hoe je het wereld kundig gaat maken?
Ik heb gewoon gewerkt met Hemelvaartsdag en dat viel me behoorlijk tegen. Ik had avonddienst en was bekaf toen ik thuis was.
Ik las in het andere topic dat jullie gaan trouwen. Wat leuk!
Hier ook trouwplannen voor volgend jaar juni en nu dus druk opzoek naar de geschikte locatie.
vanmorgen even naar de stad geweest, we zouden daar eigenlijk blijven tot vanavond. Toch maar naar huis gegaan zodat ik nog even kan liggen voor we uit eten gaan en naar de film gaan.
Was net thuis en werd overspoeld door een golf van misselijkheid, hopelijk kan ik vanavond alles binnen houden.
susieflower heel herkenbaar! Woensdag had ik echt een goede dag en was een stuk minder misselijk, ik was er direct van overtuigd dat het mis zou gaan. Die onzekerheid blijft, en we zullen nooit meer onbezorgd zwanger zijn helaas.
stippel wat fijn! Jeetje 11 weken alweer. Hebben jullie al bedacht hoe je het wereld kundig gaat maken?
Ik heb gewoon gewerkt met Hemelvaartsdag en dat viel me behoorlijk tegen. Ik had avonddienst en was bekaf toen ik thuis was.
Ik las in het andere topic dat jullie gaan trouwen. Wat leuk!
Hier ook trouwplannen voor volgend jaar juni en nu dus druk opzoek naar de geschikte locatie.
vanmorgen even naar de stad geweest, we zouden daar eigenlijk blijven tot vanavond. Toch maar naar huis gegaan zodat ik nog even kan liggen voor we uit eten gaan en naar de film gaan.
Was net thuis en werd overspoeld door een golf van misselijkheid, hopelijk kan ik vanavond alles binnen houden.
zaterdag 1 juni 2019 om 07:17
@susie Gelukkig heb je dit aangekaart! En wat vreselijk dat het 1 dag na je 20
weken echo mis ging!
ik snap heel goed dat je je zo’n zorgen maakt. Maar
probeer ook, hoe moeilijk het ook is.. alsnog te genieten. Anders ga je laterna spijt krijgen dat je niet hebt genoten van een zwangerschap dat wel goed verloopt!
En van de onzekerheid? Heel herkenbaar! Zometeen de pretecho en ik ben weer bloednerveus.
Ik zal straks even meer een update geven
weken echo mis ging!
probeer ook, hoe moeilijk het ook is.. alsnog te genieten. Anders ga je laterna spijt krijgen dat je niet hebt genoten van een zwangerschap dat wel goed verloopt!
En van de onzekerheid? Heel herkenbaar! Zometeen de pretecho en ik ben weer bloednerveus.
Ik zal straks even meer een update geven
zaterdag 1 juni 2019 om 13:13
@stippeltje hoezeee! 11 weken! Nog eventjes en je kunt het van de daken schreeuwen!
Wij hebben kraamzorg al geregeld. We hebben via facebook naar de recensies/likes gekeken, afstand en we vonden het ook belangrijk dat de kraamzorg een lactatiekundige in dienst heeft. Al leuke ideeën met hoe jullie het bekend gaan maken?
@frozen Let goed op met wat je lichaam zegt! En neem vooral die rust. Scheelt dat ik slapen niet zo erg vind.
Wel vervelend van de misselijkheid, hopelijk verdwijnt het kwaaltje zo snel mogelijk zodat je optimaal kunt genieten van de zwangerschap!
Hier dus vanmorgen weer een echo gehad! Wauwie! Wat is het kindje groot geworden!
Heel mooi om te zien hoe iedere echo weer anders is. Kindje lag met zijn kontje rechts en bewoog weer heerlijk
Zo was het in het begin even lastig om het geslacht te zien waardoor ik een aantal keren moest gaan 'hoesten'
Toen zagen we het ineens!
@frozen Let goed op met wat je lichaam zegt! En neem vooral die rust. Scheelt dat ik slapen niet zo erg vind.
Hier dus vanmorgen weer een echo gehad! Wauwie! Wat is het kindje groot geworden!
Toen zagen we het ineens!
lacer wijzigde dit bericht op 07-06-2019 16:51
7.91% gewijzigd
zondag 2 juni 2019 om 11:13
@Lacer Jaaaaa wat leuk om te weten wat het wordt
Had je een voorgevoel?
Fijn dat alles er weer goed uit zag! Hoeveel weken ben je ook al weer nu?
@Frozen Is het nog gelukt om uit eten te gaan? Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen! Ben je al bezig met de voorbereidingen?
@Susieflower Wat goed dat je het nog hebt teruggekoppeld! Reageerden ze nu wel een beetje meer begripvol?
De meeste familie en vrienden wisten het bij ons al vrij snel van de zwangerschap. Na al het verdriet van de vorige keren leeft iedereen ontzettend met ons mee en dat geeft ons veel steun. Alleen de kinderen van mijn vriend weten het nog niet. Zij hebben ook van de andere zwangerschappen nooit geweten omdat we hun niet wilden belasten met onze spanning en verdriet.
Maar nu komt eindelijk het moment dat we ook hen er bij kunnen betrekken
En ook mensen die wat verder van ons af staan mogen het dan weten. Dat voelt allemaal wel weer als een bijzondere volgende stap.
Vanochtend weer even het hartje gehoord met de Angelsound. Wat een prachtig geluid is dat toch
Fijn dat alles er weer goed uit zag! Hoeveel weken ben je ook al weer nu?
@Frozen Is het nog gelukt om uit eten te gaan? Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen! Ben je al bezig met de voorbereidingen?
@Susieflower Wat goed dat je het nog hebt teruggekoppeld! Reageerden ze nu wel een beetje meer begripvol?
De meeste familie en vrienden wisten het bij ons al vrij snel van de zwangerschap. Na al het verdriet van de vorige keren leeft iedereen ontzettend met ons mee en dat geeft ons veel steun. Alleen de kinderen van mijn vriend weten het nog niet. Zij hebben ook van de andere zwangerschappen nooit geweten omdat we hun niet wilden belasten met onze spanning en verdriet.
Maar nu komt eindelijk het moment dat we ook hen er bij kunnen betrekken
Vanochtend weer even het hartje gehoord met de Angelsound. Wat een prachtig geluid is dat toch
zondag 2 juni 2019 om 21:25
Stippel 2 avonden uit eten en een BBQ avond overleefd. Ik merk wel dat ik veel sneller vol zit en minder trek heb dan normaal. Die misselijkheid blijft maar, maar als het er niet is maakt het je ook weer onzeker.
We hebben inmiddels de knoop doorgehakt voor de trouwlocatie, nu nog even afwachten of deze nog beschikbaar is op de datum die wij graag willen. Verder nog niet veel voorbereidingen gedaan, maar we hebben nog iets meer dan een jaar.
We hebben inmiddels de knoop doorgehakt voor de trouwlocatie, nu nog even afwachten of deze nog beschikbaar is op de datum die wij graag willen. Verder nog niet veel voorbereidingen gedaan, maar we hebben nog iets meer dan een jaar.
maandag 3 juni 2019 om 14:29
@stippel Ik zelf had geen voorgevoel, terwijl de meeste riepen dat het een meisje zou worden. Ben zeer benieuwd naar de reacties haha. Ik ben nu 14w en 4d
Wat fijn die Angelsound! Ik ben veelste bang dat ik hem tevaak/verkeerd ga gebruiken waardoor ik me weer teveel zorgen ga maken om waarschijnlijk helemaal niks.
@frozen Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wij zouden in eerste instantie ook volgend jaar zomer gaan trouwen maar we hebben er toch voor gekozen om het ietsjes op te schuiven zodat we ons volledig kunnen richten op de zwangerschap. Wat fijn dat jullie je zo kunnen focussen op de zwangerschap en trouwerij tegelijkertijd. Ik ben daar veelste chaotisch voor
Hier sinds gisteren behoorlijk veel last van lage rug pijn. Hartstikke vervelend. Bewegen/Zitten/liggen het helpt allemaal maar voor eventjes. Ik hoop toch dat dit snel wegtrekt.
Daarnaast a.s Donderdag weer een echo in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of ze daar het geslachtje kunnen bevestigen. Zo niet, dan hebben we alvast een afspraak gepland voor volgende week Dinsdag voor een pretecho, die kunnen we altijd nog afzeggen als ze het Donderdag kunnen bevestigen.
Dan kunnen we ons gender reveal party ook gaan plannen. We zitten weer even volgeboekt zo.
Zijn er nog dames die deze week een echo hebben gepland?
@frozen Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wij zouden in eerste instantie ook volgend jaar zomer gaan trouwen maar we hebben er toch voor gekozen om het ietsjes op te schuiven zodat we ons volledig kunnen richten op de zwangerschap. Wat fijn dat jullie je zo kunnen focussen op de zwangerschap en trouwerij tegelijkertijd. Ik ben daar veelste chaotisch voor
Hier sinds gisteren behoorlijk veel last van lage rug pijn. Hartstikke vervelend. Bewegen/Zitten/liggen het helpt allemaal maar voor eventjes. Ik hoop toch dat dit snel wegtrekt.
Daarnaast a.s Donderdag weer een echo in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of ze daar het geslachtje kunnen bevestigen. Zo niet, dan hebben we alvast een afspraak gepland voor volgende week Dinsdag voor een pretecho, die kunnen we altijd nog afzeggen als ze het Donderdag kunnen bevestigen.
Zijn er nog dames die deze week een echo hebben gepland?
maandag 3 juni 2019 om 14:47
@ Lacer, bij ons in het ziekenhuis wilden ze niks bevestigen tot de 20-weken echo, we hadden toen zelf een pret-echo ingepland.
@ Stippeltje, ja ze reageerden heel begripvol en zouden het bovenin mijn dossier zetten, zodat het telkens tevoorschijn komt.
@ Frozen, wat leuk dat jullie gaan trouwen. Leuk om mee bezig te zijn.
Deze week geen echo maar zit te twijfelen om toch te bellen, heb lichte spotting gehad en buikpijn. Dát in combinatie met het afnemen van de symptomen maakt dat ik me zorgen maak. Maar ik wil me ook niet aanstellen en vind dat ik het gewoon vol moet houden tot de volgende echo.
@ Stippeltje, ja ze reageerden heel begripvol en zouden het bovenin mijn dossier zetten, zodat het telkens tevoorschijn komt.
@ Frozen, wat leuk dat jullie gaan trouwen. Leuk om mee bezig te zijn.
Deze week geen echo maar zit te twijfelen om toch te bellen, heb lichte spotting gehad en buikpijn. Dát in combinatie met het afnemen van de symptomen maakt dat ik me zorgen maak. Maar ik wil me ook niet aanstellen en vind dat ik het gewoon vol moet houden tot de volgende echo.
C'est la vie
maandag 3 juni 2019 om 15:00
@Susieflower Nou ik vind het geen aanstellen hoor!! Na wat je hebt meegemaakt is het helemaal niet gek dat je je sneller zorgen maakt. Je kunt beter bellen als dat je in spanning blijft zitten want dat is ook niet fijn. En als ze het niet nodig vinden dat je langskomt, hoor je dat vanzelf wel 
@Lacer Wat leuk dat jullie een gender revival party gaan doen. Weet je al hoe jullie het bekend gaan maken?
Gaaf zeg dat ze het al zo vroeg konden zien. Tot 20 weken wachten lijkt me zooooo lang nog
Hier woensdagochtend de termijn echo. Ben heel benieuwd hoe ons kleintje weer is gegroeid de afgelopen week
Merk dat ik steeds meer begin uit te kijken naar de echo's ipv bang te zijn. Dat is wel een heel fijn gevoel!
Hadden jullie ook zo'n last van de warmte de afgelopen dagen
Heerlijk hoor mooi weer, maar die hitte daar werd ik echt misselijk en dizzy van. Was ook zo ontzettend traag.
Gelukkig konden we lekker wat verkoeling zoeken aan het water.
@Lacer Wat leuk dat jullie een gender revival party gaan doen. Weet je al hoe jullie het bekend gaan maken?
Gaaf zeg dat ze het al zo vroeg konden zien. Tot 20 weken wachten lijkt me zooooo lang nog
Hier woensdagochtend de termijn echo. Ben heel benieuwd hoe ons kleintje weer is gegroeid de afgelopen week
Hadden jullie ook zo'n last van de warmte de afgelopen dagen
Gelukkig konden we lekker wat verkoeling zoeken aan het water.
maandag 3 juni 2019 om 15:38
@susie ik zou gewoon bellen! Als ze lastig gaan doen (wat toendertijd bij mij het geval was) dan zou ik gewoon bij een echo centrum een pret echo plannen waar je eventueel zelf voor betaald. Maar ik denk toch wel dat ze je vragen om langs te komen als je aangeeft over de spotting en buikpijn?
@stippel hier kijk ik ook steeds meer uit naar de echo’s! Maar op de dag zelf ben ik toch bloednerveus
gelukkig mag je Woensdag weer!
Van de hitte, heel herkenbaar.
Maar ik moet wel toegeven dat ik absoluut geen zomerkind ben en er eigenlijk altijd wel last van heb gehad. Van mij mag de herfst weer beginnen
@stippel hier kijk ik ook steeds meer uit naar de echo’s! Maar op de dag zelf ben ik toch bloednerveus
Van de hitte, heel herkenbaar.
Maar ik moet wel toegeven dat ik absoluut geen zomerkind ben en er eigenlijk altijd wel last van heb gehad. Van mij mag de herfst weer beginnen
maandag 3 juni 2019 om 15:47
susie ik zou gewoon bellen hoor. Bij mij zeggen ze ook; je mag altijd bellen dus ze vinden je vast geen zeur. En misschien kunnen ze wel wat van je onzekerheid of twijfels wegnemen. Ik vind het iig niet gek dat je je onzeker voelt hierdoor en denk ook dat zij er net zo over denken.
Lacer nou echt heel goede planners zijn wij nou ook weer niet. Zo is de locatie de we graag wilden op de datum die we wilden al vol, gelukkig zitten we niet perse vast aan die datum en kunnen we nog wat schuiven.
Als we iig de locatie maar hebben vast gelegd dan kunnen we daarna de rest gaan regelen. We trouwen pas volgend jaar juni, dus als alles goed gaat ben ik dan al lang en breed bevallen
Lacer nou echt heel goede planners zijn wij nou ook weer niet. Zo is de locatie de we graag wilden op de datum die we wilden al vol, gelukkig zitten we niet perse vast aan die datum en kunnen we nog wat schuiven.
Als we iig de locatie maar hebben vast gelegd dan kunnen we daarna de rest gaan regelen. We trouwen pas volgend jaar juni, dus als alles goed gaat ben ik dan al lang en breed bevallen
dinsdag 4 juni 2019 om 19:49
susieflower wat fijn, weer eventjes gerust gesteld. Wanneer mag je weer eventjes gluren?
stippel spannend morgen!
Hier gister gestart met emesafene tegen de misselijkheid. Ik gaf al ruim 2 weken elke morgen over, dacht dat dat er wel bij zo horen. Tot Mn buurvrouw zei dat ik t toch wel heel extreem had, huisarts gebeld en gelijk smiddags medicatie opgehaald. Gisteravond gestart, vanmorgen alsnog overgegeven maar na nog een tablet voelde ik me echt als herboren. Heb de hele dag honger gehad en vanavond zelfs weer eventjes naar de sportschool geweest. Wat een verademing
stippel spannend morgen!
Hier gister gestart met emesafene tegen de misselijkheid. Ik gaf al ruim 2 weken elke morgen over, dacht dat dat er wel bij zo horen. Tot Mn buurvrouw zei dat ik t toch wel heel extreem had, huisarts gebeld en gelijk smiddags medicatie opgehaald. Gisteravond gestart, vanmorgen alsnog overgegeven maar na nog een tablet voelde ik me echt als herboren. Heb de hele dag honger gehad en vanavond zelfs weer eventjes naar de sportschool geweest. Wat een verademing