Stafvrije week
vrijdag 31 mei 2019 om 23:15
Het valt me nu echt op dat er dagelijks bannen uitgedeeld worden. Dat vind ik best jammer, zeker wanneer het bannen zijn van een 48 uur of langer.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?
Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.
Uitzonderingen zijn spam en NAW.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?
Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.
Uitzonderingen zijn spam en NAW.
zaterdag 1 juni 2019 om 09:10
Dat zou het voor de mods wel makkelijker maken, hoeven ze ook geen rare banreden meer te bedenken en zijn meteen de definities duidelijk.
Op de man mag dan niet in het optielijstje wat mij betreft, die is duidelijk te moeilijk.
zaterdag 1 juni 2019 om 09:31
Dit.Poppy_del_Rio schreef: ↑01-06-2019 08:01Ik staf nooit en heb ook nog nooit een ban gehad, dus ik hoef mijn gedrag niet te veranderenIk zou een groot voorstander zijn van openbaar/zichtbaar staffen in plaats van het huidige stiekeme/achterbakse gedoe.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 1 juni 2019 om 09:37
Dit vind ik dus wel een goede reden om te staffen. Voor de rest vind ik het vaak te kinderachtig voor woorden. We zijn hier met allemaal volwassen mensen onder elkaar. Wat ik ook kleuterschoolgedrag vind is wanneer iemand een ban heeft gekregen van bv 24 uur. de mods er dan op gaan wijzen dat het 48 uur moet zijn want ze had de vorige keer ook al een ban van 24 uur. Ik vind dat ook zielig gedrag dat je dat bij gaat houden. Zulke mensen hebben volgens mij geen leuk eigen leven.
zaterdag 1 juni 2019 om 09:41
Vrijdagavond 7 juni, 23:15
Bij succes wordt het met een week verlengd.
zaterdag 1 juni 2019 om 09:50
zaterdag 1 juni 2019 om 10:01
Je zit hier juist omdat je geen life hebt. Het is een vicieuze cirkel.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zaterdag 1 juni 2019 om 10:06
Nou dit. Ik kreeg een waarschuwing nadat er iemand een bericht van mij dat al anderhalve maand oud was had gestaft. Wat een onkunde vd mods.
Ik las laatst in het CM topic iemand die een ander even een langere ban aansmeerde, want op die en die datum had ze ook al een ban gehad dus of ze t even konden aanpassen. Zo’n iemand moet je gelijk van t forum bannen. Dat vind ik echt schandalig.
zaterdag 1 juni 2019 om 10:11
Dat gebeurt enorm vaak. Dan weet je dus dat er mensen zijn die daadwerkelijk bijhouden wie er wanneer geband wordt.Gatekeeper* schreef: ↑01-06-2019 10:06Nou dit. Ik kreeg een waarschuwing nadat er iemand een bericht van mij dat al anderhalve maand oud was had gestaft. Wat een onkunde vd mods.
Ik las laatst in het CM topic iemand die een ander even een langere ban aansmeerde, want op die en die datum had ze ook al een ban gehad dus of ze t even konden aanpassen. Zo’n iemand moet je gelijk van t forum bannen. Dat vind ik echt schandalig.
...
zaterdag 1 juni 2019 om 10:11
Ik vind zulk kinderachtig gedrag ook een permaban waard. Dit heeft iemand bij mij ook wel eens gedaan.Gatekeeper* schreef: ↑01-06-2019 10:06Nou dit. Ik kreeg een waarschuwing nadat er iemand een bericht van mij dat al anderhalve maand oud was had gestaft. Wat een onkunde vd mods.
Ik las laatst in het CM topic iemand die een ander even een langere ban aansmeerde, want op die en die datum had ze ook al een ban gehad dus of ze t even konden aanpassen. Zo’n iemand moet je gelijk van t forum bannen. Dat vind ik echt schandalig.
zaterdag 1 juni 2019 om 10:12
Gatekeeper* schreef: ↑01-06-2019 10:06Nou dit. Ik kreeg een waarschuwing nadat er iemand een bericht van mij dat al anderhalve maand oud was had gestaft. Wat een onkunde vd mods.
Ik las laatst in het CM topic iemand die een ander even een langere ban aansmeerde, want op die en die datum had ze ook al een ban gehad dus of ze t even konden aanpassen. Zo’n iemand moet je gelijk van t forum bannen. Dat vind ik echt schandalig.
Oja, dat weet ik nog, schaamteloos inderdaad!
Een modvrije week, daar ben ik ook wel voor.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zaterdag 1 juni 2019 om 10:17
OMG die hebben we!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zaterdag 1 juni 2019 om 10:18
zaterdag 1 juni 2019 om 10:19
Prima idee.Poppy_del_Rio schreef: ↑01-06-2019 08:01Ik staf nooit en heb ook nog nooit een ban gehad, dus ik hoef mijn gedrag niet te veranderenIk zou een groot voorstander zijn van openbaar/zichtbaar staffen in plaats van het huidige stiekeme/achterbakse gedoe.
Ik staf wel af en toe, bij van die spammers die ladingen oude berichten weer naar boven halen, vooral.
Heb wel ooit een waarschuwing gekregen waar ik het zó mee oneens was dat ik het vertikte de ‘akkoord’ knop bij de waarschuwing aan te klikken, en andere opties heb je dan niet. Heb er een ander account voor aangemaakt
zaterdag 1 juni 2019 om 11:02
Eze schreef: ↑01-06-2019 10:19Prima idee.
Ik staf wel af en toe, bij van die spammers die ladingen oude berichten weer naar boven halen, vooral.
Heb wel ooit een waarschuwing gekregen waar ik het zó mee oneens was dat ik het vertikte de ‘akkoord’ knop bij de waarschuwing aan te klikken, en andere opties heb je dan niet. Heb er een ander account voor aangemaakt![]()
Ik ken het gevoel.
.
zaterdag 1 juni 2019 om 12:02