Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 juni 2019 om 12:58
feow schreef: ↑01-06-2019 12:47Dan ga je vechten met nummer twee en hebben de andere wachtenden ook eens iets om naar te kijken en komt er een artikel in de krant, wat op raadselachtige wijze toch als een soort reclame uitpakt.
En als nummer drie er tussen springt ben je op slag verliefd, verlaat je voor diegene je partner en open je daarover een topic op dit forum wat na de eerste golf voorspelbare reacties en rellerige sfeer uitmondt in een enorm feelgoodtopic over ware liefde. En dan leef je nog lang en gelukkig.
Oh, cool! Dat ga ik doen! Ben al járen niet meer verliefd geweest
zaterdag 1 juni 2019 om 13:03
zaterdag 1 juni 2019 om 13:10
Ik bedoel maar. Dat personeel daar wordt helemaal gek. Of die oude katholieke mannetjes van de KBO hier, die allemaal Gerhard en Herman heten.
zaterdag 1 juni 2019 om 13:37
Solomio schreef: ↑01-06-2019 12:14Hé, Blondie werkt bij de Speld.
https://speld.nl/2019/06/01/champions-l ... xDwAQxQg-c
Ik denk dat ze de kroketten al lekker in de frituur laat spartelen.
zaterdag 1 juni 2019 om 16:49
Oh echt? Hier heten ze Johan of Johannes. Of Henk. Of Ton.Betty_Slocombe schreef: ↑01-06-2019 13:10Ik bedoel maar. Dat personeel daar wordt helemaal gek. Of die oude katholieke mannetjes van de KBO hier, die allemaal Gerhard en Herman heten.
zaterdag 1 juni 2019 om 16:53
zaterdag 1 juni 2019 om 16:58
In deze streek heten oude katholieke mannen dus weer anders. Kun je er uiteindelijk dus nog geen peil op trekken of iemand nu katholiek is of niet.Betty_Slocombe schreef: ↑01-06-2019 16:53Katholieke oude mannen heten Gerhard of Herman, dat komt omdat we vlak aan de grens zitten. Niet-katholieke oude mannen heten altijd Henk of Jan.
Dat was nog lekker voorspelbaar namen geven vroeger.
zaterdag 1 juni 2019 om 17:04
Ik kijk altijd even of ze stiekem een kruis slaan wanneer ik langs loop
Wat zijn sommige mensen toch schraalhazen. Waarom zou je je kind boterhammen weigeren wanneer het in de groei is en ze gewoon netjes opeet?
zaterdag 1 juni 2019 om 17:13
Helemaal mee eens!!yette schreef: ↑01-06-2019 09:01Ik snap het nog steeds niet hoor. Hele topics ontsporen (wordt er gevraagd naar traktaties, komen er reacties over hoe zielig het is om te blijven zitten) maar dat is blijkbaar niet off-topic. Onzekere TO's worden compleet voor gek versleten en in de pan gehakt, maar da's niet op de man.
Ik vind het dus wel een goede vraag eigenlijk![]()
zaterdag 1 juni 2019 om 17:22
Maar die vraag moet je dan aan de mods stellen hè? Die maken het beleid, wij niet.
zaterdag 1 juni 2019 om 18:31
Betty_Slocombe schreef: ↑01-06-2019 17:04Ik kijk altijd even of ze stiekem een kruis slaan wanneer ik langs loop![]()
Wat zijn sommige mensen toch schraalhazen. Waarom zou je je kind boterhammen weigeren wanneer het in de groei is en ze gewoon netjes opeet?
zaterdag 1 juni 2019 om 19:49