Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 juni 2019 om 23:59
En zuur.
Ik zit volgens mij al weken tegen dezelfde lees ooks aan te kijken. Of ze lijken zo op elkaar dat het niet eens meer opvalt dat het wisselt.
zondag 2 juni 2019 om 08:58
Als je een kaboutertje bent misschien wel. Van alle volwassenen en vergevorderde pubers verwacht ik niet anders dan dat ze hun eigen geld verdienen. Gewoon harde euro's, voor centjes komen die hun bed niet meer uit.
zondag 2 juni 2019 om 09:51
bethweeter schreef: ↑02-06-2019 09:37Dat stond bij de “lees ook’ toch? Inderdaad belachelijk ouderwets
Ja. Heb het artikel niet gelezen hoor, maar ik vond de titel zo belachelijk.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zondag 2 juni 2019 om 09:56
Ik heb het artikel ook niet gelezen. Als het trouwens over een man zou zijn gegaan, hadden ze het nooit over ‘centjes’ gehad. Een vrouwenblad dat op deze manier verkleinwoorden gebruikt stamt uit de jaren zestig
zondag 2 juni 2019 om 10:39
Als ik de Lees-Ook-tekst goed interpreteer gaat het nou juist over dat soort dingen.bethweeter schreef: ↑02-06-2019 09:56Ik heb het artikel ook niet gelezen. Als het trouwens over een man zou zijn gegaan, hadden ze het nooit over ‘centjes’ gehad. Een vrouwenblad dat op deze manier verkleinwoorden gebruikt stamt uit de jaren zestig![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 2 juni 2019 om 13:13
Nee, is gewoon een andere zienswijze. ‘Jullie’ bekijken het vanuit je eigen beroepsgroep en weten daar de ins en outs van. De anderen bekijken het zoals de gemiddelde burger erop zal reageren.
Je kan het vergelijken met de opmerkingen die over de media in dat topic staan. Er wordt gedaan alsof de media maar wat doen voor de oplage. Maar in de meeste traditionele media gelden ook ethische regels. En de gemiddelde persoon ziet dat niet en begrijpt dat niet. Net zoals de discussie over beroepsgeheim vanuit verschillende kanten bekeken wordt.
zondag 2 juni 2019 om 14:01
Ik heb het artikel ook niet gelezen, maar heb de indruk uit de titel dat het er juist om ging om dat soort teksten belachelijk te maken.bethweeter schreef: ↑02-06-2019 12:31Ik heb het artikel dan ook niet gelezen. Was afgeschrikt door de titel![]()
David Dunning
David Dunning
zondag 2 juni 2019 om 14:02
Andere zienswijze gecombineerd met slecht lezen.bethweeter schreef: ↑02-06-2019 13:13Nee, is gewoon een andere zienswijze. ‘Jullie’ bekijken het vanuit je eigen beroepsgroep en weten daar de ins en outs van. De anderen bekijken het zoals de gemiddelde burger erop zal reageren.
Je kan het vergelijken met de opmerkingen die over de media in dat topic staan. Er wordt gedaan alsof de media maar wat doen voor de oplage. Maar in de meeste traditionele media gelden ook ethische regels. En de gemiddelde persoon ziet dat niet en begrijpt dat niet. Net zoals de discussie over beroepsgeheim vanuit verschillende kanten bekeken wordt.
David Dunning
David Dunning
zondag 2 juni 2019 om 16:36
Er staat in de titel: Ik werk fulltime en verdien al sinds jaar en dag mijn eigen centjes. Ben ik trots op joh!
Op mij maakt dat de indruk dat het feit dat daar bij vrouwen op die manier naar gekeken wordt op de hak genomen wordt.
Op mij maakt dat de indruk dat het feit dat daar bij vrouwen op die manier naar gekeken wordt op de hak genomen wordt.
David Dunning
David Dunning
zondag 2 juni 2019 om 16:41
Bij mij ook. Dat 'joh' doet 't 'm. Dat gebruik ik ook vaak als ik wil aangeven dat iets niet erg serieus overkomt.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 2 juni 2019 om 16:42
Exact.Grobbekuiken_ schreef: ↑02-06-2019 16:41Bij mij ook. Dat 'joh' doet 't 'm. Dat gebruik ik ook vaak als ik wil aangeven dat iets niet erg serieus overkomt.
David Dunning
David Dunning