Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juni 2019 om 08:47
2019 schreef: ↑03-06-2019 08:16Op een persoon nickhinten die je niet mag is ook laag bij de grond alle andere met nieuwe nicks ga je niet nick hinten. Die laat je met rust.
O en iemand melden die terug komt met perma ban zeg je ook niets van. Terwijl het allang duidelijk is om wie het gaat.
En mij boeit dat niet zo wie wie is en wie onder perma terug komt.
Ik lig er echt enorm wakker van dat jij een nick met een jaartal hebt gekozen, maar mij boeien jaartallen natuurlijk verder helemaal niets.
zoiets?
maandag 3 juni 2019 om 09:47
De jaarlijkse anonimisering zal wel weer aanstaande zijn.
maandag 3 juni 2019 om 10:12
maandag 3 juni 2019 om 10:17
Ik wil ook mee! Heb altijd al een dansmeisje willen zijn.Star² schreef: ↑03-06-2019 10:12Nou Nous, zullen we?
contact/gezellig-borrelen-in-amsterdam- ... ges/443601
.
maandag 3 juni 2019 om 10:17
Doen, echt wat voor jullie!Star² schreef: ↑03-06-2019 10:12Nou Nous, zullen we?
contact/gezellig-borrelen-in-amsterdam- ... ges/443601
maandag 3 juni 2019 om 11:35
Iets heel anders dan een sliertje! (uit het stenen tijdperk)
impala wijzigde dit bericht op 03-06-2019 12:21
8.33% gewijzigd
.
maandag 3 juni 2019 om 12:11
Er staat toch bij voor welke post je een waarschuwing hebt?
En het schijnt dat er ook door meelezers gestaft wordt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 12:16
Ik weet niet meer precies wat daarin stond, niks ongepast in elk geval. Ik was met Cateautje in gesprek, we hadden niet eens een conflict, integendeel, en zij is ook gewist. Heeft ook geen onvertogen woord gezegd. Maar we zullen wel beschuldigd zijn van racisme ofzo. Geheel in lijn met het topic.
impala wijzigde dit bericht op 03-06-2019 12:17
5.18% gewijzigd
.
maandag 3 juni 2019 om 12:17
Vraag anders even waarom. Ik zou heel zuigerig worden van dit soort geneuzel. Ik heb alleen geen idee of dat verstandig is.
maandag 3 juni 2019 om 12:18
Nee daar begin ik niet meer aan, komt toch geen normaal antwoord op. Zonde van de postzegelBetty_Slocombe schreef: ↑03-06-2019 12:17Vraag anders even waarom. Ik zou heel zuigerig worden van dit soort geneuzel. Ik heb alleen geen idee of dat verstandig is.
.
maandag 3 juni 2019 om 12:21
impala schreef: ↑03-06-2019 12:16Ik weet niet meer precies wat daarin stond, niks ongepast in elk geval. Ik was met Cateautje in gesprek, we hadden niet eens een conflict, integendeel, en zij is ook gewist. Heeft ook geen onvertogen woord gezegd. Maar we zullen wel beschuldigd zijn van racisme ofzo. Geheel in lijn met het topic.
Slaat nergens op, Cateautje heeft 48 uur zelfs zie ik. Was niks geks aan dat gesprek, zelfs op het laatst gewoon een beetje geinen.
maandag 3 juni 2019 om 12:22
maandag 3 juni 2019 om 12:23
Ben nu wel benieuwd wie Impala is en wie Noushi en wie Star