Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
quote:Banba schreef op 30 maart 2009 @ 18:39:

Wat ontzettend dom trouwens dat ze met haar andere nick hier mee is gaan schrijven. Het voegde niets toe aan het verhaal en zoiets kan natuurlijk alleen maar misgaan.Precies, had ze ons maar in onze domme waan gelaten
Shit happens
quote:Java schreef op 30 maart 2009 @ 18:38:

Maar hoe kan iemand van 19 jaar, die nog op school zit en nog nooit een vriendje heeft gehad, zo'n goed verhaal verzinnen?Tja, misschien is dat dan ook wel niet waar...
The time is now
Hee Fniel, wat spannend! Ik weet precies welk verhaal je bedoelt (mbt jezelf dus) en ik ben blij voor je! Ik ga echt alle duimen bijzetten meis...

p.s. Ja, ik weet, dat dat niet zo heet!
Goed, dus wat hebben we hiervan geleerd?

Als je een topic begint onder een andere nick, reageer dan niet in je eigen topic met je eigenlijke nick, daar komt alleen maar ellende van
Sorry voor het zijn van die oplettende forummer (toch jammer dat het over is)
neeeeeeeeeeeeeeeee

mijn griep is nog niet voorbij!! dan kan dit verhaal toch ook niet voorbij zijn? Wat moet ik nu????
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Vinyl, misschien een linkje voor me voordat ik alle 63 pagina's met topics waarop je hebt gereageerd moet doorzoeken?
quote:Etosha schreef op 30 maart 2009 @ 18:42:

Hee Fniel, wat spannend! Ik weet precies welk verhaal je bedoelt (mbt jezelf dus) en ik ben blij voor je! Ik ga echt alle duimen bijzetten meis...

p.s. Ja, ik weet, dat dat niet zo heet!

Ja, spannend he? Het gaat nu weer goed met hem. We hebben gisteren een uur en drie kwartier gebeld en het was weer zo vertrouwd.

Maar ja, of het er van zijn kant nog is?

Nog 9 nachtjes slapen en dan weten we het....

PS. ik herkende je bijna niet met je nieuwe avatar!
Nee, daar heb ik zelf ook steeds last van! Misschien moet ie weer gewoon terug. Die avatar dan dus.

Wat onwijs spannend voor je zeg! Negen nachtjes, dus dat is ehm... volgende week woensdag? Ik ga zeker aan je denken!
Wel potjandosie! Zit ik ALLE pagina's sinds gisteravond door te lezen (ben zo'n brave Hendrika die dat niet doet op zijn werk) en nou blijkt dat we met zijn allen dik vet mega enorm voor het lapje zijn gehouden?? Ah neee... tis nie waar nie...

Hahahahahahahahahaha hilarisch!
quote:Zwieber schreef op 30 maart 2009 @ 18:44:

Vinyl, misschien een linkje voor me voordat ik alle 63 pagina's met topics waarop je hebt gereageerd moet doorzoeken?Hmmm... denk dat hier wel wat instaat: klik
Ach ja, anders zwijmelen we hier vanaf nu gewoon verder met vinyl .
The time is now
Wat stom zeg!!
Vinyl.. Het is toch niet nep he? :p
Maar ze kan dan toch nog wel komen vertellen onder één van de namen of het nu wel of niet waar was en waarom ze het heeft gedaan.

Ik wil het zoooooo graag weten.
quote:Banba schreef op 30 maart 2009 @ 18:50:

Ach ja, anders zwijmelen we hier vanaf nu gewoon verder met vinyl .

Nou, ik ben bang dat het wel eens geen zwijmelen kan worden... dus doe dat maar niet...

ik vind het echt niet hilarisch hoor. voel me echt teleurgesteld nu. wat is nu wel echt ?? en wat is het doel hierachter??

kan ze nu niet meer lezen en/of reageren hier?

*pissig*
quote:Etosha schreef op 30 maart 2009 @ 18:46:

Nee, daar heb ik zelf ook steeds last van! Misschien moet ie weer gewoon terug. Die avatar dan dus.

Wat onwijs spannend voor je zeg! Negen nachtjes, dus dat is ehm... volgende week woensdag? Ik ga zeker aan je denken!Yep, klopt.... En ben nu al zenuwachtig... terwijl het misschien niet eens wat wordt meer. Maar denk dat ik al puddingbenen krijg als ik hem weer zie...
PS. ik ben de deur uit, even naar IKEA.

Dus als ik niet meer reageer dan komt het daardoor
vinyl is jou verhaal wel echt ? dan wil ik het ook wel lezen hihi...sorry wist niet dat je een angel was...

*baalt nog stevig*
@blingbling: die date van gisteren was iig niet echt. Ze kan immers niet tegelijk op de bank zitten met de buurman en hier posten dat ze benieuwd is of er al gezoend wordt...
The time is now
He, verdorie, eerlijk gezegd opende ik dit topic zelfs eerder dan mijn eigen groepje.. wel direct via 'bekijk berichten van Isabel' maar toch.
Dus alles is gewoon verzonnen?? Een groot bedacht iets wat niet waar is???

quote:Vinyl schreef op 30 maart 2009 @ 18:36:

Grinnik....

Nou ja, heel in het kort ga ik binnenkort iemand ontmoeten waar ik heel erg gek op was (en nog wel ben denk ik), maar we moesten door omstandigheden uit elkaar.

(verhaal staat in mijn topic van vorig jaar).

Nou ja, ben er best zenuwachtig over, want ik zou zo graag willen dat het weer goed komt...Wat goed! En nu ziet hij ook mogelijkheden? Eventueel?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:Daffodil schreef op 30 maart 2009 @ 18:56:

[...]

Wat goed! En nu ziet hij ook mogelijkheden? Eventueel?

Weet ik niet... het gaat nu weer goed met hem. Maar of hij ook wil kijken of er nog wat is tussen ons weet ik niet...

Ik heb hem uitgenodigd om bij te kletsen omdat het zo raar is gelopen allemaal. En het leek hem ook goed om elkaar nog eens in de ogen te kunnen kijken. Dus het kan ook wel dat hij het platonisch wil houden.

Al vind ik dat nog steeds moeilijk te begrijpen als je kijkt naar hoe intens en bijzonder het was...

Zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven