Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-06-2019 16:50
Reden: ongepast/provoceren
98.82% gewijzigd
Orișa schreef:
08-06-2019 15:58
Wat wil je eigenlijk van me?

Een kusje denk ik
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Orișa schreef:
08-06-2019 15:58
Wat wil je eigenlijk van me?
Denk je nou echt dat je zo belangrijk bent?
Het heet nog altijd Viva. Geen Orisa.
Blaise* schreef:
08-06-2019 16:07
Nou ja, je hebt zoveel aandacht voor mij. Maar zal wel bij je persoonlijkheid horen. Fijne Pinksteren alvast!
Blaise* schreef:
08-06-2019 16:07
Wat ben jij gezellig zeg. Wil je een knuffel? :hug: alsjeblieft
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
En al gestaft ook.
Het is tijd net of de :sun: gaat schijnen als Bruise er is hé.
MotherEarth schreef:
08-06-2019 15:29
En bij jou dan ?
Herhaling voor Blaise of zegt geen antwoord geven al meer over jouw gedrag en herkenbaarheid ?
Ik ben benieuwd wie zich hier rijk staffen.
Orișa schreef:
08-06-2019 16:29
Ik ben benieuwd wie zich hier rijk staffen.
Ik heb wel een donkerblauw vermoeden.
Wat is er off topic aan mijn vraag over jullie manier van communiceren? Lijkt me juist een vraag voor het modtopic eigenlijk. Ik begreep onlangs van jullie dat feedback op prijs werd gesteld?
ModeratorViva schreef:
08-06-2019 12:17
Beste MarindaH,

Zoals altijd beoordelen we topics & berichten a.d.h.v. stafmeldingen; een bericht wordt dan dus al gemarkeerd als trollen. Als het om een nieuwe forummer gaat, dan wordt bijna altijd alles direct verwijderd (en de forummer geband). Een forummer die al langer meedraait op het Viva forum weet dat trollen niet is toegestaan. Dus als er dan een trolltopic geopend wordt door deze forummer, delen we in ieder geval een waarschuwing uit en verwijderen we - net als bij alle andere trolltopics - het topic. Er is geen checklist 'is dit een troll', zowel het onderwerp als de forummer spelen een rol in het beoordelen van een topic (en forummer) als troll.

Verdere vragen hierover mogen worden gesteld via de mail: forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Ik ben in de war. Weten ze nou het verschil niet tussen een troll en een grap? Of maken ze liever zelf dat verschil niet?
Such fun!1
MarindaH schreef:
08-06-2019 16:32
Ik ben in de war. Weten ze nou het verschil niet tussen een troll en een grap? Of maken ze liever zelf dat verschil niet?
Alles wordt verwijderd, elke gestaafde wordt bestraft en verraden wordt beloond.
Kia•Ora schreef:
08-06-2019 16:14
Wat ben jij gezellig zeg. Wil je een knuffel? :hug: alsjeblieft
Wat een bijzondere manier om je weer eens ergens mee te bemoeien.
En dit ook: "Zoals altijd beoordelen we topics & berichten a.d.h.v. stafmeldingen; een bericht wordt dan dus al gemarkeerd als trollen. "

Gestaft betekent automatisch dat het een trollbericht is. Lekker dan! :nut:
Such fun!1
Je moet toestemming vragen voor een puppettopic. Trol is trol toch? Wat de een hilarisch vindt is voor de ander stom trolgeneuzel natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MarindaH schreef:
08-06-2019 16:32
Ik vond het juist een verhelderend bericht. Nooit hebben ze willen vertellen hoe hun feilloze trollendetectiesysteem werkt, maar nu weet ik het eindelijk. Het is heel simpel: als een staffer zegt dat iemand een trol is is ie dus een trol.
Blaise* schreef:
08-06-2019 16:34
Wat een bijzondere manier om je weer eens ergens mee te bemoeien.
Als je een privé gesprek had willen hebben dan had je maar een pb'tje moeten sturen. Knuffel niet goed dus, aai over je bolletje dan maar? :there:
kia・ora wijzigde dit bericht op 08-06-2019 16:38
0.88% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik staf nooit behalve bij NAW of spam.
Neem aan dat men mansgenoeg is om zelf zijn/haar woordje te doen.
Vooral het staffen om iemand te "pakken" vind ik zo sneu gedrag ondanks dat ik ook best vind dat er hier rondlopen die weleens een toontje lager kunnen zingen.
We zijn toch geen kleuterschool hier.
MarindaH schreef:
08-06-2019 16:35
En dit ook: "Zoals altijd beoordelen we topics & berichten a.d.h.v. stafmeldingen; een bericht wordt dan dus al gemarkeerd als trollen. "

Gestaft betekent automatisch dat het een trollbericht is. Lekker dan! :nut:
Dat was mij allang duidelijk. Als iemand staft met opmerking 'trollen', dan krijgt hij of zij een ban omdat het zogezegd een troll is. Ze kijken echt niets na hoor. Mss heel af en toe een IP check bij het vermoeden van een gepermabande.
Life is short. Eat dessert first.
Orișa schreef:
08-06-2019 16:33
Alles wordt verwijderd, elke gestaafde wordt bestraft en verraden wordt beloond.
Staffen in het modtopic? Wat is dat nou weer voor onzin.
There is always something happening, and it's usually right now
Nouschi schreef:
08-06-2019 16:36
Je moet toestemming vragen voor een puppettopic. Trol is trol toch? Wat de een hilarisch vindt is voor de ander stom trolgeneuzel natuurlijk.
Een puppet is bijvoorbeeld wat anders dan ene persiflagetopic, of gewoon een topic om de lol. Dat valt allemaal onder trolltopic. Waarom dat allemaal weg moet, inclusief de trokltopics, snap ik niet.
Kia•Ora schreef:
08-06-2019 16:37
Als je een privé gesprek had willen hebben dan had je maar een pb'tje moeten sturen. Knuffel niet goed dus, aai over je bolletje dan maar? :there:
Bewaar dat voor je zogenaamde patiënten, danku.
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 16:38
Dat was mij allang duidelijk. Als iemand staft met opmerking 'trollen', dan krijgt hij of zij een ban omdat het zogezegd een troll is. Ze kijken echt niets na hoor. Mss heel af en toe een IP check bij het vermoeden van een gepermabande.
Behalve dan types als de dame met de C. Die mogen tot in lengte der dagen door gaan.
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 16:38

Maar zuigende supermoeders die trollen blijven staan. Te subtiel voor ze waarschijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven