Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juni 2019 om 21:09
Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 21:06Nee, dat zei ze niet. Ze vroeg aan de staffert of die soms betaald werd.
Implicerend dat het door de mods was. Wie anders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 8 juni 2019 om 21:09
Of een hysterische meme.

zaterdag 8 juni 2019 om 21:11
zaterdag 8 juni 2019 om 21:14
Joh ga lekker naar de knussels of ander prietpraattopic ipv hier altijd de boel vol te spammen met onzin!
nouschi wijzigde dit bericht op 08-06-2019 21:14
0.51% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 8 juni 2019 om 21:15
Ja, ga nog effe lekker door.DuchessMeganMarkle schreef: ↑08-06-2019 21:14Dus als ik goed heb gelezen zij ze tegen een forummer ‘of ze betaald kreeg voor het staffen’?
zaterdag 8 juni 2019 om 21:16

zaterdag 8 juni 2019 om 21:16
MotherEarth schreef: ↑08-06-2019 21:10Juist ja, dan zien we hetzelfde, alleen nu nog de humor ervan inzien.
Het is dezelfde humor als vuurwerk aan de staart van een kat binden. Heel grappig volgens sommigen, maar ik blijf het niet inzien. Heel subjectief begrip blijkbaar.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 21:18
1.78% gewijzigd

zaterdag 8 juni 2019 om 21:17
DuchessMeganMarkle schreef: ↑08-06-2019 21:14Dus als ik goed heb gelezen zij ze tegen een forummer ‘of ze betaald kreeg voor het staffen’?
Zei.

zaterdag 8 juni 2019 om 21:20
zaterdag 8 juni 2019 om 21:21

zaterdag 8 juni 2019 om 21:25
Ik vind het bloedirritant als er in een discussie iemand taarten of chocolade oid tussendoor post. Het gaat de laatste tijd al nergens anders meer over ongeveer, maar hier tussendoor slaat wat mij betreft nergens op. Dat is 1 keer grappig geweest en daarna wat mij betreft heel infantiel.
Soïso vind ik het heel jammer dat het napraattopic een neuzelig kletstopic is geworden. Geen schim meer van wat het ooit was.

zaterdag 8 juni 2019 om 21:25
Ik lust niet eens graag chocolade. Ik lust wel heel graag frikandellen, maar ik wil de vegetarische forummers ook weer niet voor het hoofd stoten. Al at mijn dochter laatst een heel patente vegadel, met een lekkere plops scharreleimayonaise.
Maar goed, ik ga in het leggingtopic weer even lezen hoe belachelijk gekleed Nederlandse vrouwen allemaal zijn.
Maar goed, ik ga in het leggingtopic weer even lezen hoe belachelijk gekleed Nederlandse vrouwen allemaal zijn.

zaterdag 8 juni 2019 om 21:26
Nouschi schreef: ↑08-06-2019 21:25Ik vind het bloedirritant als er in een discussie iemand taarten of chocolade oid tussendoor post. Het gaat de laatste tijd al nergens anders meer over ongeveer, maar hier tussendoor slaat wat mij betreft nergens op. Dat is 1 keer grappig geweest en daarna wat mij betreft heel infantiel.
Soïso vind ik het heel jammer dat het napraattopic een neuzelig kletstopic is geworden. Geen schim meer van wat het ooit was.
Jah zeg, we zijn net tig pagina's over het forum aan het napraten, maar dat lees je dan weer niet?