1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper

zondag 9 juni 2019 om 14:33
Het is een volwassen man. Je gaat mij niet vertellen dat hij de afstand tussen Rotterdam en Amsterdam niet kent.lolapaloeza schreef: ↑09-06-2019 14:31Precies. En hoe kan hij nou weten dat het 45 minuten rijden is van Amsterdam naar Den Haag, hij woont daar toch niet?

zondag 9 juni 2019 om 14:34
Wil je dan ook thuis gaan zitten met zes kinderen? Want mannen die dit soort ouderwetse normen erg belangrijk vinden, zullen ook op andere gebieden zo denken.
Voor mij is het juist een rode vlag als een man dit soort regeltjes erg belangrijk vindt.

zondag 9 juni 2019 om 14:35
Ik geloof steeds minder van je topics.
Maar voor geval het waar is:
* eerst vraag je aan die man waar hij af wil spreken
* vervolgens loop je te zeiken over zijn antwoord
* nu geeft hij aan dat hij precies doet wat jouw wens is en loop is het weer niet goed.
Rara: wat klopt er niet/is er heel erg vreemd?
Ik zou die date maar afzeggen. Weet die man direct wat voor vlees hij in de kuip heeft en dat hij beter verder kan zoeken.

Correctie: je had er al geen zin meer in. Echt, ga nog eens alle reacties lezen. Die man lacht de ballen uit zijn broek als jij nu afzegt. Mooie test van hem en je bent duidelijk gezakt.
Nou dit is wel het meest belachelijke topic ooit haha. Arme man.
Denkt een normaal voorstel te doen, na een passief-agressieve opmerking wil hij doen wat hij denkt dat zo'n vrouw wil en dan is het nog niet goed... En afgeschreven is 'ie
Het is 2019, even normaal doen hoor.
Denkt een normaal voorstel te doen, na een passief-agressieve opmerking wil hij doen wat hij denkt dat zo'n vrouw wil en dan is het nog niet goed... En afgeschreven is 'ie

Het is 2019, even normaal doen hoor.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

zondag 9 juni 2019 om 14:38
Ik zou de date dan weer laten doorgaan.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑09-06-2019 14:35Ik geloof steeds minder van je topics.
Maar voor geval het waar is:
* eerst vraag je aan die man waar hij af wil spreken
* vervolgens loop je te zeiken over zijn antwoord
* nu geeft hij aan dat hij precies doet wat jouw wens is en loop is het weer niet goed.
Rara: wat klopt er niet/is er heel erg vreemd?
Ik zou die date maar afzeggen. Weet die man direct wat voor vlees hij in de kuip heeft en dat hij beter verder kan zoeken.
Gelijk het bed induiken samen - uiteraard zonder condoom - en volgende maand "ineens" zwanger blijken ("ik slikte écht de pil").
Als ie zijn kind wil zien opgroeien kan ie dan wel bijna niet anders dan naar Amsterdam verhuizen.
Als ie niet wil verhuizen hangt ie de volgende 20 jaar aan kinderali vast.

zondag 9 juni 2019 om 14:40
Nou inderdaad, je zal ermee moeten daten. Scheelt de man weer verloren uurtjes.minnimouse schreef: ↑09-06-2019 14:36Mens, kap het af en laat deze man alsjeblieft met rust.
Moeilijk figuur.

zondag 9 juni 2019 om 14:44

Doet ie precies wat jij wil, is het nog niet goed....
Doe die man een lol en zeg inderdaad tegen m dat jij er geen zin meer in hebt, kan hij op zoek naar een aardigere vrouw zonder dramatische neigingen en eisen. Zelfs Beyoncé zou hiervan met haar ogen gaan rollen door het te hoge diva-gehalte.
zondag 9 juni 2019 om 14:44
Je mag het zeggen, maar de vanzelfsprekendheid die eruit spreekt zou voor mij een afknapper zijn.Tintelfris schreef: ↑09-06-2019 14:26Hmm snap wel dat je daarop afknapt.
Tenzij het een broekie is die geen cent te makken heeft zou ik gewoon verwachten dat hij naar mij toekomt.
En uiteraard ook de eerste dates betaald.
Maarja, dat mag tegenwoordig niet meer gezegd worden he.
Bij alle eerste dates die ik had, heb ik voorgesteld in haar woonplaats af te spreken en ook de rekening betaald. Als ze aanbood de helft te betalen heb ik dat vriendelijk afgeslagen, tenzij het van beide kanten bij die ene afspraak zou blijven.
Er is niks mis met galant zijn en ik vind het echt geen probleem om als man extra moeite te doen, maar als de vrouw het zowat eist ben ik weg, ook omdat de praktijk heeft uitgewezen dat het doorgaans types zijn waarmee ik weinig gemeen heb.

zondag 9 juni 2019 om 14:46
Het is ook een raar fenomeen, dat daten. Je moet iedere keer van hot naar her, je beste beentje voor zetten. Ik kan me voorstellen dat je na een aantal keren denkt ‘het moet wel een beetje makkelijk voor mij zijn’. Drie kwartier rijden naar een date waarvan je na een kop koffie al doorhebt dat dit ‘m niet gaat worden...
zondag 9 juni 2019 om 14:47
Haha ik ben stiekem ook wel zo’n prinsesje die verwacht dat de man naar mij komt. En dat deden ze in het verleden ook altijd wel. Ik heb ook geen rijbewijs en zo’n hekel aan treinen.. Dus ik gaf het altijd gewoon aan.
Was nooit een probleem. Dat hoeft het ook niet te zijn TO. Hij heeft er vast niet uren over nagedacht en zei gewoon wat in hem opkwam. No biggy.

zondag 9 juni 2019 om 14:48
Prima, maar dan had to gewoon zelf meteen een voorstel moeten doen.MinkeDeWit schreef: ↑09-06-2019 14:46Het is ook een raar fenomeen, dat daten. Je moet iedere keer van hot naar her, je beste beentje voor zetten. Ik kan me voorstellen dat je na een aantal keren denkt ‘het moet wel een beetje makkelijk voor mij zijn’. Drie kwartier rijden naar een date waarvan je na een kop koffie al doorhebt dat dit ‘m niet gaat worden...