1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper

zondag 9 juni 2019 om 19:39

zondag 9 juni 2019 om 19:40
Je kunt je bewijzen door een lieve, leuke man te zijn die je bijvoorbeeld niet alleen in het donker naar huis laat gaan, zorgt dat je je fijn voelt, je niet dwingt om iets te doen wat je niet wil, al is het maar een kus. Dat is je bewijzen, laten zien dat je een goede vent bent. “Ruiken dat je date wil dat je die kant op komt terwijl ze zelf vroeg een plek voor te stellen” hoort daar niet bij.
Ik hoop dat deze man gillend bij je weg rent.
zondag 9 juni 2019 om 19:40
En heb je hem dat ook gezegd dat je niet van dwang houdt ?roos2019 schreef: ↑09-06-2019 19:34Ik heb een topic geopend omdat ik de meningen van anderen graag wilde lezen.
Hij heeft het inderdaad aangeboden, om vervolgens voor een 2e keer te benadrukken waarom het zo handig is als ik die kant op kom. Ik hou niet van gedwing...hij had duidelijk kunnen merken dat ik dat niet wil. Heb namelijk eerlijk gezegd dat ik het attent had gevonden als hij de eerste ontmoeting mijn kant op zou komen.
Want je loopt echt alleen maar te zeuren en af te geven en zelf dingen af te dwingen ...
Je bent het met niemand eens hier op het forum.
Hij doet niet wat hij wilt ( ook al weet hij van niks ..) en toch ga je toch met hem bellen ?
Vermoeiend leven heb jij
stouteschoenenenzo wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:42
7.41% gewijzigd
zondag 9 juni 2019 om 19:41
Klopt. En die zoeken waarschijnlijk vrouwen die attent zijn...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Nou ga daar dan naar op zoek, naar de bediende waar je zo naar verlangt, in plaats van een vent met andere standaarden dan jij.

Ja maar dan is er wel weer een leeftijdsverschil van een half jaar of heeft 'ie gekke sokken of zo, of hij is geboren op een dinsdag.

Mijn God, de man moet door een soort ontgroening. Waar haal jij deze arrogantie vandaan? Je bent misschien niet verwend, maar zo gedraag je je wel.
Ik hoop dat die mannen jou snel doorhebben en de benen nemen. Arme zielen.

zondag 9 juni 2019 om 19:43
Je weet niet wat hij had willen afspreken als je de vraag waar wil je afspreken niet gesteld had. Door die vraag wel te stellen creëer je opties, want daardoor is het ook duidelijk dat het niet zo vanzelfsprekend is dat hij naar jou toekomt. Anders zou je die vraag niet stellen lijkt mij.
Ik ben het wel met je eens dat er een ongeschreven regel is die mannen laat reizen voor de eerste date. Sommige mannen vinden dat dat hoort. Ik heb zelf geen andere ervaring. Ik vind dat attent, maar zou er geen halszaak van maken als het een keer niet zo is.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom jij dat wel doet.
Ik ben het wel met je eens dat er een ongeschreven regel is die mannen laat reizen voor de eerste date. Sommige mannen vinden dat dat hoort. Ik heb zelf geen andere ervaring. Ik vind dat attent, maar zou er geen halszaak van maken als het een keer niet zo is.

zondag 9 juni 2019 om 19:44
Dat wat jij verwacht heeft niets te maken met attent zijn. Het zijn ziekelijke eisen. Belachelijk wat je van een man verwacht. En daarom zou ik maar vrijgezel blijven.

zondag 9 juni 2019 om 19:44
En jij noemt het weinig moeite als hij een kwartier moet reizen en jij wel een half uur?
Je stelt eisen aan iemand die je niet eens kent en je weet nog niet eens of je überhaupt een relatie met hem wil, of krijgt. (Misschien vindt hij jou namelijk wel helemaal niks.)
Hij is je hondje niet hoor...
Met andere woorden, hij moet je a la Pretty woman ophalen met een Limo, daarna stuk vliegen, duur uit eten en naar de opera en anders wil je überhaupt niet op date?
Wake up, we leven niet meer in 1800, deal with it.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:46
17.52% gewijzigd

zondag 9 juni 2019 om 19:46
Jouw beschrijving vind ik beklemmend overkomen. Een man die mij niet alleen door het donker naar huis laat gaan klinkt als een creap en dan is het direct over wat mij betreft. En natuurlijk moet een man je niet dwingen om hem te kussen, dat zijn normale omgangsvormen.chaoticinternetnerd schreef: ↑09-06-2019 19:40Je kunt je bewijzen door een lieve, leuke man te zijn die je bijvoorbeeld niet alleen in het donker naar huis laat gaan, zorgt dat je je fijn voelt, je niet dwingt om iets te doen wat je niet wil, al is het maar een kus. Dat is je bewijzen, laten zien dat je een goede vent bent. “Ruiken dat je date wil dat je die kant op komt terwijl ze zelf vroeg een plek voor te stellen” hoort daar niet bij.
Ik hoop dat deze man gillend bij je weg rent.
zondag 9 juni 2019 om 19:47
Het was meer een test om te kijken hoe hij zou reageren.safrat schreef: ↑09-06-2019 19:43Je weet niet wat hij had willen afspreken als je de vraag waar wil je afspreken niet gesteld had. Door die vraag wel te stellen creëer je opties, want daardoor is het ook duidelijk dat het niet zo vanzelfsprekend is dat hij naar jou toekomt. Anders zou je die vraag niet stellen lijkt mij.
Ik had verwacht dat hij zou zeggen dat hij naar mij zou komen, ben best teleurgesteld omdat ik het veelzeggend vind over zijn karakter en intenties.
Blijkbaar kom ik uit een andere wereld dan de mensen hier. Heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een man mij op een 1e date vraagt 45 min te reizen. Moet niet gekker worden gewoon.

zondag 9 juni 2019 om 19:47
zondag 9 juni 2019 om 19:48
Precies want misschien durfde hij helemaal niet te opperen om naar haar woonplaats te komen om niet te opdringerig over te komen , wat ook veel mannen verweten wordt.safrat schreef: ↑09-06-2019 19:43Je weet niet wat hij had willen afspreken als je de vraag waar wil je afspreken niet gesteld had. Door die vraag wel te stellen creëer je opties, want daardoor is het ook duidelijk dat het niet zo vanzelfsprekend is dat hij naar jou toekomt. Anders zou je die vraag niet stellen lijkt mij.
En waarschijnlijk heeft ie hier ook heel luchtig over gedacht en iets voorgesteld zonder er maar ook iets mee te bedoelen en dan is het weer niet goed

zondag 9 juni 2019 om 19:48
Dus als hij leuk klinkt, maakt het niet uit dat hij weinig moeite wil doen? Je houdt hem aan het lijntje. Ik vind dat erg onbeschoft.

zondag 9 juni 2019 om 19:49
Jaaaa dát zijn DE dates, echt bij voorbaat al mission impossible maar wel serieus spannend; ik hou er ook van hoor!!
Maar hij is zo Nederlands als de pest en had ingevuld dat hij geen geloof had.
Ik zie het totaal niet zitten, ga ook niet daten natuurlijk maar ik wacht toch nog even af hoe zijn stem klinkt door de telefoon.
Dan zeg ik dat ik weet waar zijn huis woont maar zelf nét even voor vakantie op het mooie eiland Vanuatu verblijf. Vanaf de kust van Australië nog een uur of zes vliegen

Als hij dan zegt: ok, tot over 2 dagen, én zijn stem is leuk laat ik hem nog niet weten dat ik daar niet van gediend ben en ga lachen, in mezelf.
Pas als hij boven de oceaan hangt app ik dan: je doet er wel láng over... zo hoeft het voor mij niet meer, lamaar..
Sounds like a plan right?

zondag 9 juni 2019 om 19:49
Ja maar dan is het wel zo eerlijk om vooraf alle boobytraps mede te delen hè

zondag 9 juni 2019 om 19:50
Dit denk ik ook. Werkelijk geen enkele fatsoenlijke man zit toch te wachten op zo'n prinses op de erwt? Dan weet je al bij voorbaat dat de relatie een groot drama wordt, waarbij madame voortdurend eisen stelt en jij door een hoepeltje mag springen. Wie heeft daar nou zin in?

D.a.n. g.a. j.e. n.i.e.t d.a.t.e.n. m.e.t. h.e.m.roos2019 schreef: ↑09-06-2019 19:47Het was meer een test om te kijken hoe hij zou reageren.
Ik had verwacht dat hij zou zeggen dat hij naar mij zou komen, ben best teleurgesteld omdat ik het veelzeggend vind over zijn karakter en intenties.
Blijkbaar kom ik uit een andere wereld dan de mensen hier. Heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een man mij op een 1e date vraagt 45 min te reizen. Moet niet gekker worden gewoon.
Point klaar.
Of je reist 45 minuten, of je overlegt of het iets dichterbij kan (hij kan ook niet ruiken dat jij dat niet wil) of je gaat niet op date met hem maar hou ajb op met zeiken!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:52
0.07% gewijzigd