1e date en hij wil weinig moeite doen?

09-06-2019 14:03 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...

Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.

Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?

Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.

Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
nerdopviva schreef:
09-06-2019 19:48
Dus als hij leuk klinkt, maakt het niet uit dat hij weinig moeite wil doen? Je houdt hem aan het lijntje. Ik vind dat erg onbeschoft.
Nee, misschien benadrukt hij wel dat hij graag mijn kant op komt. Ik hou hem niet aan het lijntje want ik weet het namelijk nog niet. De verdere communicatie zal het bepalen. Als hij het normaal vind dat ik kom en achter zijn standpunt blijft dan passen wij niet bij elkaar, en zal ik hem dat uiteraard vertellen.
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:47
Het was meer een test om te kijken hoe hij zou reageren.

Ik had verwacht dat hij zou zeggen dat hij naar mij zou komen, ben best teleurgesteld omdat ik het veelzeggend vind over zijn karakter en intenties.

Blijkbaar kom ik uit een andere wereld dan de mensen hier. Heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een man mij op een 1e date vraagt 45 min te reizen. Moet niet gekker worden gewoon.

Een test??? Jullie zijn volwassen mensen!
Dit hele topic is een test
Pakt popcorn !

Dit lijkt Temptation Island wel

The relationship is over!

Ow wacht , we hadden nog geen relatie :puh:
Straks zegt ze geintje! Maar wel pas nadat ze alle aandacht heeft uitgemolken
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 19:50
D.a.n. g.a. j.e. n.i.e.t d.a.t.e.n. m.e.t. h.e.m.
Point klaar.
Of je reist 45 minuten, of je overlegt of het iets dichterbij kan (hij kan ook niet ruiken dat jij dat niet wil) of je gaat niet op date met hem maar hou ajb op met zeiken!
Je bent niet verplicht dit topic te lezen noch te reageren. Hou het netjes of ik rapporteer je
stouteschoenenenzo schreef:
09-06-2019 19:49
Ja maar dan is het wel zo eerlijk om vooraf alle boobytraps mede te delen hè 🤣
Wel aan hem, niet...
Nee ik ga dit niet zeggen, ik gedraag me.. :proud:
(Ze dreigt al dus schuttersputjes graven..)

Stouteschoenen, schuif es op :popcorn:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:56
15.08% gewijzigd
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:53
Je bent niet verplicht dit topic te lezen noch te reageren. Hou het netjes of ik rapporteer je

Omg !
Je krijgt straf van de opperprinses !
roos2019 schreef:
:pukey:
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:56
6.59% gewijzigd
Gun die man een gelukkig leven. Blokkeer hem.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
09-06-2019 19:49
Ja maar dan is het wel zo eerlijk om vooraf alle boobytraps mede te delen hè 🤣
nee juist niet, dan is het geen test meer natuurlijk
Phoebemeaculpa schreef:
Wel aan hem, niet...
Nee ik ga dit niet zeggen, ik gedraag me.. :proud:
(Ze dreigt al dus schuttersputjes graven..)
Wahaha !

Ja het is een test om te kijken of je wel naar haar luistert en doet wat ze wil of je wil lekkere billenkoek natuurlijk , dat kan ook
Maar we weten pas welke straf je krijgt als je met haar gebeld hebt
We kunnen praten als brugman maar we dringen toch niet tot TO door.

TO, ik blijf bij mijn standpunt dat daten wel het laatste is wat je nu moet doen en dat je de focus op jezelf moet gaan leggen. Dit gedrag, deze houding, het heeft helemaal niks met deze man te maken. Het zit allemaal in jezelf.

Zolang je dat niet inziet.... zal er niks gaan veranderen.
anoniem_290911 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 19:59
0.42% gewijzigd
09-06-2019 19:55
Omg !
Je krijgt straf van de opperprinses !
AAAAAAAHHHH!! HEEEEEEELLUUUUP!
MAMAAAAAAAA!!!! ;-D
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:51
Nee, misschien benadrukt hij wel dat hij graag mijn kant op komt. Ik hou hem niet aan het lijntje want ik weet het namelijk nog niet. De verdere communicatie zal het bepalen. Als hij het normaal vind dat ik kom en achter zijn standpunt blijft dan passen wij niet bij elkaar, en zal ik hem dat uiteraard vertellen.
Doe dat. Kan hij ook eens lachen. En zijn vrienden ook.
Julus schreef:
09-06-2019 19:52
Dit hele topic is een test
ja, en als we een fout maken worden we gerapporteerd
09-06-2019 19:56
Wahaha !

Ja het is een test om te kijken of je wel naar haar luistert en doet wat ze wil of je wil lekkere billenkoek natuurlijk , dat kan ook
Maar we weten pas welke straf je krijgt als je met haar gebeld hebt
Nee dank je, ik ga nog liever naar de tandarts.

TO: ik ben zeer netjes, jij vroeg om meningen, je krijgt mijn mening.
Braaf ben ik he!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 20:05
0.12% gewijzigd
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:47
Het was meer een test om te kijken hoe hij zou reageren.

Ik had verwacht dat hij zou zeggen dat hij naar mij zou komen, ben best teleurgesteld omdat ik het veelzeggend vind over zijn karakter en intenties.

Blijkbaar kom ik uit een andere wereld dan de mensen hier. Heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een man mij op een 1e date vraagt 45 min te reizen. Moet niet gekker worden gewoon.
‘Moet niet gekker worden’. Jaja, dus hij mag wel 45 minuten reizen en jij niet? Waarom precies? Lopen zeuren omdat jij iets verder moet reizen dan hij. Hoe zielig is dat? En dan ook nog iemand uittesten. Ben jij echt een volwassen vrouw?
Pinda-Kaas schreef:
09-06-2019 19:56
nee juist niet, dan is het geen test meer natuurlijk
Oww ja, tuurlijk.
Ik stem voor...

Ave, een zeer ontstemte Phoebs want heb net een dreigement van moeder Overste herself gekregen :'(
Zal ik een topic daarover openen? ;-D
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 20:04
28.84% gewijzigd
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:39
Dus omdat hij weinig moeite wil doen, en dat niet in mijn straatje past moet ik vrijgezel blijven? Er zijn ook mannen die attent zijn hoor.
Er zijn ook vrouwen die attent zijn, normaal zijn, niet zo grillig zijn en zichzelf eerst ‘bewijzen’. Want hoezo moet hij zich eerst bewijzen (jouw woorden) en jij niet? Wat heb jij hem precies te bieden?
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:51
Kort vraagje: gaat hij jou bellen of bel jij hem?
Als hij niet galant genoeg is om uit zichzelf te bellen: afkappen.
Vraagt hij naar je nummer: te opdringerig: wie weet wil je hem eerst anoniem bellen... een beetje vent houdt daar rekening mee.

En wie betaald de telefoonrekening? Wat als hij nu dubbel van het lachen ligt met z'n matties en nu zegt: '....dus ik zei: ok, tussen 010 en 020, Den Haag dan maar? Toen wist ze het even niet meer... moet zeker met haar vriendinnetjes overleggen... o man wat een volk op dat Tinder' :proud: :facepalm:
TO heeft hem echt heel veel te bieden hoor. Heel veel gezeur. Welke man wil dat nou niet.
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:34
Ik heb een topic geopend omdat ik de meningen van anderen graag wilde lezen.

Hij heeft het inderdaad aangeboden, om vervolgens voor een 2e keer te benadrukken waarom het zo handig is als ik die kant op kom. Ik hou niet van gedwing...hij had duidelijk kunnen merken dat ik dat niet wil. Heb namelijk eerlijk gezegd dat ik het attent had gevonden als hij de eerste ontmoeting mijn kant op zou komen.
Jij houdt niet van dwingen. Geef mij dan eens één goed argument waarom jij precies hetzelfde doet en hij dat normaal moet vinden?
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-06-2019 20:05
Jij houdt niet van dwingen. Geef mij dan eens één goed argument waarom jij precies hetzelfde doet en hij dat normaal moet vinden?
Omdat zij tieten heeft en hij een piemel natuurlijk.
Duhhh!
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-06-2019 20:05
Amen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven