1e date en hij wil weinig moeite doen?

09-06-2019 14:03 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...

Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.

Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?

Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.

Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:27
Er is geen probleem. Ik val gewoon niet op een man die weinig moeite wil doen. Dat kan/ mag toch ?

Waarom zou hij dan wel op jou moeten vallen, die zelf er ook niet slechts 0,01% moeite voor wil doen?
safrat schreef:
09-06-2019 19:43
Je weet niet wat hij had willen afspreken als je de vraag waar wil je afspreken niet gesteld had. Door die vraag wel te stellen creëer je opties, want daardoor is het ook duidelijk dat het niet zo vanzelfsprekend is dat hij naar jou toekomt. Anders zou je die vraag niet stellen lijkt mij.

Ik ben het wel met je eens dat er een ongeschreven regel is die mannen laat reizen voor de eerste date. Sommige mannen vinden dat dat hoort. Ik heb zelf geen andere ervaring. Ik vind dat attent, maar zou er geen halszaak van maken als het een keer niet zo is.

Ik begrijp ook niet zo goed waarom jij dat wel doet.
Eens. “C’est le ton qui fait la musique”.

De gemiddelde man zal reizen, maar het hoeft ook geen halszaak te zijn als het niet gebeurt. Een beetje geven en nemen. Zou jou ook sieren TO, niet iedereen is er per definitie op uit om jou tekort te doen.
minnimouse schreef:
09-06-2019 20:06
Omdat zij tieten heeft en hij een piemel natuurlijk.
Duhhh!
Precies! Jagen moet hij, met een rode roos tussen zijn tanden.

Doet me denken aan die date die bijna geen tanden meer had. En geen zin in een kunstgebit of zo.. en stinken uit die bakkes, ik snap wel waarom hij alles deed om een date te regelen. Wat een bummer.. hij had nog Axe op ook, duidelijk. Need I say more?

En hij klonk zó leuk door de telefoon... :(
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:47
Het was meer een test om te kijken hoe hij zou reageren.

Ik had verwacht dat hij zou zeggen dat hij naar mij zou komen, ben best teleurgesteld omdat ik het veelzeggend vind over zijn karakter en intenties.

Blijkbaar kom ik uit een andere wereld dan de mensen hier. Heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een man mij op een 1e date vraagt 45 min te reizen. Moet niet gekker worden gewoon.
En wat zegt jouw opstelling over jouw karakter en intenties?
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-06-2019 20:14
En wat zegt jouw opstelling over jouw karakter en intenties?
:worship:
-
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 20:17
0.00% gewijzigd
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:47
Blijkbaar kom ik uit een andere wereld dan de mensen hier. Heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een man mij op een 1e date vraagt 45 min te reizen. Moet niet gekker worden gewoon.
Laat het lekker zitten, deze man beschikt simpelweg niet over de capaciteit om jou gelukkig te maken.
roos2019 schreef:
09-06-2019 19:53
Je bent niet verplicht dit topic te lezen noch te reageren. Hou het netjes of ik rapporteer je

:rofl: Staf mij dan ook direct even; kan ik nog even wat harder lachen. :rofl:
roos2019 schreef:
Je bent niet verplicht dit topic te lezen noch te reageren. Hou het netjes of ik rapporteer je
Doe ff normaal, joh. Dit is toch niet nodig?
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:04
Reden: privacy
99.44% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
Amen.

Ik zie direct de invloed van de preek van Moeder-Overste terug :rofl:
Ik begrijp niet zo goed waarom je contact wat je in eerste instantie al tegenstaat doorzet.
Wil je wel een relatie?
Reizen vind je bv niet prettig like dan ook geen mannen die te ver weg wonen.
Tessaa schreef:
09-06-2019 20:20
Misschien heeft hij wel eens eerder een bijna-date gehad met een vrouw uit Amsterdam waarbij hij direct aanbood om naar haar toe te komen, en vond zij dat écht niet kunnen omdat ze het opvatte als een poging om bij haar thuis te komen of te overnachten. Veel te opdringerig! Daar heeft hij van geleerd en nu stelt hij dat niet meer voor.

Weet jij veel!
En dit ook inderdaad!
minnimouse schreef:
Duhhh!
:rofl: :rofl: :rofl:
Hoe simpel wil je het hebben!

TO bedankt voor dit topic, lang geleden dat ik zo heb gelachen om een topic...
minnimouse schreef:
Duhhh!

Dat is het :rofl:
Mijn popcorn is op
09-06-2019 20:21
Ik zie direct de invloed van de preek van Moeder-Overste terug :rofl:
:rofl: :proud: Jij snapt het.

TO wat is er niet netjes aan, jij vroeg om meningen, ik geef je mijn mening, ik vind dat je een beetje zeurt en je druk maakt om niks.
U vraagt, wij draaien. Geen idee wat daar niet netjes aan is.
Ik snap dat je dit niet horen wil, maar een date hoort leuk te zijn, zeker een eerste.
Je verpest het zo vooral voor jezelf door je druk te maken over reistijd.
Natuurlijk kan hij je best een beetje tegemoed komen, maar hij is niet helderziend, overleg het gewoon ipv als een princes keiharde eisen te stellen. (Hoe denk je dat dat overkomt op iemand die jou net kent?)
Inderdaad, C'est la ton qui fait la musique.
Hij vraagt toch niet of je af wil reizen naar Moskow of Afganistan...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 20:49
17.37% gewijzigd
stouteschoenenenzo schreef:
09-06-2019 20:30
Mijn popcorn is op
:woa: Neeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!
Dat is pas een ramp!
:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 20:32
:rofl: :proud: Jij snapt het.

TO wat is er niet netjes aan, jij vroeg om meningen, ik geef je mijn mening, ik vind dat je een beetje zeurt en je druk maakt om niks.
U vraagt, wij draaien. Geen idee wat daar niet netjes aan is.
Ik snap dat je dit niet horen wil, maar een date hoort leuk te zijn, zeker een eerste.
Je verpest het zo vooral voor jezelf door je druk te maken over reistijd.
Natuurlijk kan hij je best een beetje tegemoed komen, maar hij is niet helderziend, overl3g het gewoon ipv als een princes keiharde eisen te stellen.
C'est la ton qui fait la musique.
Hij vraagt toch niet of je af wil reizen naar Moskow of Afganistan...

Hier ben ik het zo ontzettend mee eens!
Jane Doe schreef:
09-06-2019 20:22
Ik begrijp niet zo goed waarom je contact wat je in eerste instantie al tegenstaat doorzet.
Wil je wel een relatie?
Reizen vind je bv niet prettig like dan ook geen mannen die te ver weg wonen.
Nogmaals ; reizen is geen probleem. Het gaat om het principe... ik heb ook voldoende geld om voor mijn eigen drankje te betalen, maar zou het leuk vinden als een man de eerste date betaald. Ik ben sterk genoeg om mijn eigen boodschappen te dragen, maar zou het fijn vinden als een man dat voorstelt te dragen als hij bij mij is. You get the point ?

Mannen zijn jagers en in het begin mogen ze je wel het hof maken. Als ze nu al weinig over hebben hoe gaat het over een jaar dan?
roos2019 schreef:
09-06-2019 20:37
Nogmaals ; reizen is geen probleem. Het gaat om het principe... ik heb ook voldoende geld om voor mijn eigen drankje te betalen, maar zou het leuk vinden als een man de eerste date betaald. Ik ben sterk genoeg om mijn eigen boodschappen te dragen, maar zou het fijn vinden als een man dat voorstelt te dragen als hij bij mij is. You get the point ?

Mannen zijn jagers en in het begin mogen ze je wel het hof maken. Als ze nu al weinig over hebben hoe gaat het over een jaar dan?
really ? :rofl:
roos2019 schreef:
09-06-2019 20:37

Tja; ik geloof liever direct vanaf het begin in de realiteit dan pas een jaar later te ontdekken dat het slechts een sprookje/illusie was.
roos2019 schreef:
Ik zeg het nog maar een keer: blokkeer die arme jongen alsjeblieft. Hij gaat geen leven hebben bij jou.
09-06-2019 20:36
Hier ben ik het zo ontzettend mee eens!
:$
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:04
Reden: privacy
99.67% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven