In de buurt een feest...
zondag 9 juni 2019 om 22:58
Ergens in de buurt is een feest aan der gang met dj wegens een verjaardag ( heb al de lang zal z'n leven zang gehoord namelijk)
Volgens mij een paar straten verderop, maar de muziek en dj klinken zo hard mijn slaapkamerraam in dat ik alles woord voor woord versta...
Ik lig al gedoucht in mijn hempie op bed, maar dit is echt zeer storend.
Dus ik belde het 8844 nr van de politie.
Echter, omdat ik geen precies adres weet, kunnen ze niets doen...
Wat zouden jullie doen?
Aankleden en de buurt rond tot je hebt gevonden waar het is en weer terug bellen?
Volgens mij een paar straten verderop, maar de muziek en dj klinken zo hard mijn slaapkamerraam in dat ik alles woord voor woord versta...
Ik lig al gedoucht in mijn hempie op bed, maar dit is echt zeer storend.
Dus ik belde het 8844 nr van de politie.
Echter, omdat ik geen precies adres weet, kunnen ze niets doen...
Wat zouden jullie doen?
Aankleden en de buurt rond tot je hebt gevonden waar het is en weer terug bellen?
zondag 9 juni 2019 om 23:22
Ga je dan ook al de politie bellen? Het is toch een kleine moeite om het raam even dicht te doen?redbulletje schreef: ↑09-06-2019 23:20Om 23 uur verwacht ik toch dat de muziek zachter gedraaid wordt. Ik ben volkomen intolerant als het om geluidsoverlast gaat. Ze huren maar een kroeg af als ze zo nodig keiharde muziek nodig hebben om het gezellig te vinden.
zondag 9 juni 2019 om 23:23
Hier is ook ergens een feestje aan de gang. Van die muziek met een irritante dreun die je haast voelt in je bed maar ja. Zij geven een keer een feestje. Ik draai me zo nog een keer om en sluit me ervoor af hoor. Oordoppen liggen klaar maar daar slaap ik liever niet mee. Raam al dicht gedaan. In het ergste geval ga ik inderdaad ergens anders in huis liggen met mijn deken en kussen (waarschijnlijk op de bank).
zondag 9 juni 2019 om 23:23
Er zijn toch echt ook mensen van wie verwacht wordt dat ze morgenochtend om 7.00 uur weer fris en fruitig aan het bed van een patiënt staan. Lang niet iedereen is vrij met Pinksteren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zondag 9 juni 2019 om 23:25
Dit.redbulletje schreef: ↑09-06-2019 23:20Om 23 uur verwacht ik toch dat de muziek zachter gedraaid wordt. Ik ben volkomen intolerant als het om geluidsoverlast gaat. Ze huren maar een kroeg af als ze zo nodig keiharde muziek nodig hebben om het gezellig te vinden.
Echt absurd dat mensen vinden dat dat moet kunnen.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 9 juni 2019 om 23:26
ja maar ja. Als je zo gaat redeneren kan niemand ooit meer een feestje geven. En van een keertje een nachtje een paar uur minder slapen ga je echt niet dood hoor.mevrouwiglesias schreef: ↑09-06-2019 23:23Er zijn toch echt ook mensen van wie verwacht wordt dat ze morgenochtend om 7.00 uur weer fris en fruitig aan het bed van een patiënt staan. Lang niet iedereen is vrij met Pinksteren.
zondag 9 juni 2019 om 23:26
Tsja. En als je overdag slaapt omdat je nachtdienst hebt gehad houden de buren ook de visite/ kinderen/ hond / tuinslang etc niet binnen.mevrouwiglesias schreef: ↑09-06-2019 23:23Er zijn toch echt ook mensen van wie verwacht wordt dat ze morgenochtend om 7.00 uur weer fris en fruitig aan het bed van een patiënt staan. Lang niet iedereen is vrij met Pinksteren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 9 juni 2019 om 23:27
En zaaltjes staan natuurlijk altijd ergens in de wei. Ga toch weg man.redbulletje schreef: ↑09-06-2019 23:26Ik vind het ronduit asociaal om dit in een woonomgeving te doen. Daar zijn zaaltjes voor.
zondag 9 juni 2019 om 23:28
Als mensen herrie nodig hebben voor hun feest dan zijn daar prima accommodaties voor te huur. Dit hoort niet thuis in een woonbuurt.Lady*Voldemort schreef: ↑09-06-2019 23:26ja maar ja. Als je zo gaat redeneren kan niemand ooit meer een feestje geven. En van een keertje een nachtje een paar uur minder slapen ga je echt niet dood hoor.
zondag 9 juni 2019 om 23:28
Tja.. lastig. Tot middernacht vind ik niet dat ik moet zeuren.
Maar mijn buren hebben jaarlijks een feestje tot 6 uur in de ochtend dan verhuis is naar de bank .. niet iDeaal maar ook niet wekelijks.
De bovenburen houden optijd op, dat is fijn want daar is niet aan te ontsnappen in een andere kamer.
Vorige week hadden buren nog een brassband in de uit staan. Daar komt pas een hoop herrie vanaf.
Maar mijn buren hebben jaarlijks een feestje tot 6 uur in de ochtend dan verhuis is naar de bank .. niet iDeaal maar ook niet wekelijks.
De bovenburen houden optijd op, dat is fijn want daar is niet aan te ontsnappen in een andere kamer.
Vorige week hadden buren nog een brassband in de uit staan. Daar komt pas een hoop herrie vanaf.
zondag 9 juni 2019 om 23:30
Sommige mensen horen niet in een woonbuurt, denk ik soms best wel eens steeds vaker.redbulletje schreef: ↑09-06-2019 23:28Als mensen herrie nodig hebben voor hun feest dan zijn daar prima accommodaties voor te huur. Dit hoort niet thuis in een woonbuurt.
Daar zouden ze nou eens accomodaties voor moeten maken. Soort kloosters, maar dan iets moderner.
Jij bent verstandig geweest, toen je in een diep verlaten bos ging wonen. Dat zouden meer mensen moeten doen, vooral de mensen die allergisch zijn voor feestjes.redbulletje schreef: ↑09-06-2019 23:28Als mensen herrie nodig hebben voor hun feest dan zijn daar prima accommodaties voor te huur. Dit hoort niet thuis in een woonbuurt.
Mee eens. Hier in de buurt is het jaren geleden begonnen met een stel dat vond dat een tuinfeestje tot een uur of vijf in de ochtend wel kon. Vervolgens vonden andere buren dat zij dat dan ook mochten. En de buren daarnaast ook. Met als gevolg dat binnen enkele jaren ieder weekend wel ergens een tuinfeest tot diep in de nacht was.redbulletje schreef: ↑09-06-2019 23:20Om 23 uur verwacht ik toch dat de muziek zachter gedraaid wordt. Ik ben volkomen intolerant als het om geluidsoverlast gaat. Ze huren maar een kroeg af als ze zo nodig keiharde muziek nodig hebben om het gezellig te vinden.
zondag 9 juni 2019 om 23:31
Als je bij een zalenverhuur pand in de buurt gaat wonen, weet je wat je kunt verwachten, lijkt mij zo. Ik heb expres een woning niet gekocht om die reden...Lady*Voldemort schreef: ↑09-06-2019 23:27En zaaltjes staan natuurlijk altijd ergens in de wei. Ga toch weg man.
zondag 9 juni 2019 om 23:32
Als iedereen in de buurt elke zomer 1x een feestje geeft, want ach, die ene keer, niet zeuren hoor, dan kom je in een gemiddelde straat toch zeer regelmatig een paar uur slaap te kort.Lady*Voldemort schreef: ↑09-06-2019 23:26ja maar ja. Als je zo gaat redeneren kan niemand ooit meer een feestje geven. En van een keertje een nachtje een paar uur minder slapen ga je echt niet dood hoor.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Geinig : ook in de herfst en in de winter ? Maand in maand uit ?mevrouwiglesias schreef: ↑09-06-2019 23:30Mee eens. Hier in de buurt is het jaren geleden begonnen met een stel dat vond dat een tuinfeestje tot een uur of vijf in de ochtend wel kon. Vervolgens vonden andere buren dat zij dat dan ook mochten. En de buren daarnaast ook. Met als gevolg dat binnen enkele jaren ieder weekend wel ergens een tuinfeest tot diep in de nacht was.
Koop een taart en vier het. Maar dan wel graag zonder herrie.Marigold1986 schreef: ↑09-06-2019 23:31Als je bij een zalenverhuur pand in de buurt gaat wonen, weet je wat je kunt verwachten, lijkt mij zo. Ik heb expres een woning niet gekocht om die reden...
zondag 9 juni 2019 om 23:34
Idioterie.mevrouwiglesias schreef: ↑09-06-2019 23:30Mee eens. Hier in de buurt is het jaren geleden begonnen met een stel dat vond dat een tuinfeestje tot een uur of vijf in de ochtend wel kon. Vervolgens vonden andere buren dat zij dat dan ook mochten. En de buren daarnaast ook. Met als gevolg dat binnen enkele jaren ieder weekend wel ergens een tuinfeest tot diep in de nacht was.
Een achterbuuf van mij heeft ook een jaarlijks tuinfeest, maar dat begint rond een uurtje of 5 (avond) en rond 22 uur gaat de muziek naar 'n beschaafd volume en rond 23 uur is het stil.
Jij bent vlug met antwoordenLady*Voldemort schreef: ↑09-06-2019 23:32Koop een taart en vier het. Maar dan wel graag zonder herrie.
Ik heb dit feit ook zeker gevierd, dat ik in een rustige buurt mag wonen.
zondag 9 juni 2019 om 23:35
Precies ja, dat begon in april en eindigde ergens in oktober. Maar inderdaad soms ook in de winter.blijfgewoonbianca schreef: ↑09-06-2019 23:32Geinig : ook in de herfst en in de winter ? Maand in maand uit ?
zondag 9 juni 2019 om 23:35
Mag ik mijn buurman nu aanklagen die hiernaast ook weer aan 't feesten is
?
En die eigenlijk al 2 weken aan 't partyen is omdat ie blijkbaar een stel Amerikaanse vrienden op bezoek heeft.
Standaard tot 3 uur 's nachts met uitschieters tot 5 uur.
Het gaat vreemd zijn als het nog een keer een avond stil is
.
En die eigenlijk al 2 weken aan 't partyen is omdat ie blijkbaar een stel Amerikaanse vrienden op bezoek heeft.
Standaard tot 3 uur 's nachts met uitschieters tot 5 uur.
Het gaat vreemd zijn als het nog een keer een avond stil is
zondag 9 juni 2019 om 23:36
Ik ben vooral onverdraagzaam als ik moe benLady*Voldemort schreef: ↑09-06-2019 23:34Tja, dat is dan maar zo.
Ik ben liever moe dan onverdraagzaam.