Verkeerde kleur
maandag 10 juni 2019 om 18:07
Ik heb mijn haar gisteren koper rood geverfd met de verf 7.4 van cameleo. Nu is het alleen alles behalve de kleur geworden die op het pakje stond en is het bovenop kei oranje en onder knal rood.. de kleur die ik wou was koper donkerblond achting
Er is mij verschillende dingen verteld die ik moet doen
Bruine verf er over heen zodat de kleur geëvenaard wordt. Of met syoss koper verf erover heen.
Ik weet nou niet goed wat ik moet doen..!
Iemand tips?
Er is mij verschillende dingen verteld die ik moet doen
Bruine verf er over heen zodat de kleur geëvenaard wordt. Of met syoss koper verf erover heen.
Ik weet nou niet goed wat ik moet doen..!
Iemand tips?
maandag 10 juni 2019 om 19:49
Ja, dat is inderdaad heel vreemd en zou echt niet moeten kunnen. Was je haar van te voren ook al twee verschillende kleuren? Want dan kan het natuurlijk wél. Als je haar bijvoorbeeld aan de bovenkant blond was, en onder donker, dan is het niet zo gek dat er nu een kleurverschil is. Kleur hoogte 7 is niet erg donker. Als de onderkant bijvoorbeeld een geverfde kleur hoogte 5 of 6 was, dan blijft dat donkerder. Alsof je met een oranje kleurpotlood over een zwart kleurt. Dat pakt niet.JonathanStrange schreef: ↑10-06-2019 19:43Ga naar de kapper. Als het bovenop nu oranje is en onder knalrood was er al iets niet helemaal honderd met je haar...
Wat kun je nu doen? Twee mogelijkheden :
- je gaat naar de kapper en laat het daar oplossen.
- of je koopt verf in een kleur hoogte die overeenkomt met de onderkant en verft dus je hele haar wat donkerder.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar mogelijkheid 1.
maandag 10 juni 2019 om 20:01
De 4 staat voor koper. Koper is geen rood. Het hoort dus absoluut niet rood uit te slaan. Dat is vreemd. Ik vraag me dus af wat de kleur is waar to mee begon.
Een kleur kan qua kleur hoogte best eens net iets lichter of donkerder uitvallen, maar een compleet ander kleur karakter is raar. Tenzij je corrigeert, dus groen gaat neutraliseren met rood, of geel met blauw/paars. Dat heft elkaar als het ware op.
Ik kan me weinig situaties voorstellen waarin koper opeens rood wordt. Hooguit donkerder koper als de ondergrond donkerder was. Misschien bedoel je dat, to?
dinsdag 11 juni 2019 om 06:53
Misschien heeft fabrikant verkeerde flesje in pakje gedaan