Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Hallo! Is er nog wat tiet over of is alles op, haha.:rofl: (auw, even geen goed idee dat rollen over de vloer?)

Mientje, ik las net deze boek recentie en dacht aan jou:

http://www.bol.com/nl/p/b ... 1004001916470/index.html.

(Chiekje als je afscheiding wat brokkelig is zou je een schimmelinfectie-tje kunnen hebben? Volgens mij hoort het wel glad/vloeibaar te zijn maar je bent gevoeliger voor infecties nu).

'k wil de zon in! Krijg gewoon weer zin in fiesten naar werk zo, hoop snel weer genoeg puf te hebben want met dit weer wordt dat wel genieten hoor, jeuj het is lente
godsammejakkies.... typ ik een heel verhaal over het over willen nemen van tieten van Mien en over verschil tussen afscheiding en vruchtwater.... WEG!!!

Grrrr........

Maar waar het op neer komt, met mijn 1 meter 80 en een grote B, kleine C kan ik wel wat extra's gebruiken. Maar dan wel graag ná de borstvoeding, want zit nu al op een kleine D.

En van die afscheiding heb ik dus ook last.... Vervelend, maar het hoort er blijkbaar bij. Altijd een extra onderbroek op zak....
Oh ja... ik ben nu ook ongeveer 5 a 6 kilo aangekomen. maar ik sta ook alweer een week of 3 stil.... komt waarschijnlijk omdat ik thuis veel minder eet dan op mijn werk.
DoubleDutch (DD is nu wel een heel erg flauw grapje ) als je het vraagt, is er misschien nog wel iemand die wil delen hoor!

En het is inderdaad lente! Ip.v. het huishouden wat ik vanmiddag echt zou gaan doen...zit ik al heel de middag lekker in de zon op de bank!

Oh, ik heb nog een tietenvraag...merken jullie al wat dat er iets gaande is? Als is dat ze het gaan doen zeg maar... Bij komt er af en toe wat vocht uit...en van de week had ik zelfs twee charmante witte vlekjes in mijn zwarte BH

Ook echt heel leuk voor je seksleven (voor zover dat nog bestaat)...
Ik heb mijn sexleven al een tijdje in de ijskast gelegd, helaas, helaas, maar hier nog geen witte vlekjes in bh gesignaleerd...

Een keer uit 1 tiet kwam er een ienieminie beetje vocht. Dat was een beetje vettig. Leek wel olie...

Over olie gesproken. Ik gebruik nu ook die olie van weleda. Vind 'm super... Ik had eerst die creme van zwitsall, maar die trok niet zo goed in. De olie wel en ik vind 'm ook nog lekker ruiken en heb zelfs het idee dat mijn tits er weer iets beter uit zien.... Maar dat kan ook verbeelding zijn hoor...
Ja dat vocht heb ik ook...maar dus ook echt al wat wits...

En seksleven? Was is dat? Wonderbaarlijk dat je van zo'n piek in zo'n dal kan donderen

Ik kreeg trouwens van Zw*tsal mama uitslag heb nu maar de oude vertrouwde n*vea erbij gepakt...maar zal de volgende keer eens kijken naar de olie die jij noemt.
Oh cool ik heb ook die olie gekocht, ben nog niet echt aan het smeren ik groei nog niet zo veel maar vond hem vorige week na badderen ook lekker. Gebruimook vaak zwitsal babylotion vind dat zo heerlijk ruiken ga ik me straks helemaal in uitleven hihi.

Oh ik heb nog een kliene tip voor de mannen, ik heb voor manlief de 9 maanden gids vor mannen gekocht en hij vind hem fantastisch leuk, is zich helemaal aan het inlezen zo scahttig. Als baby er is koop ik ook het babymanagement boek nog voor hem denk ik, lijkt me heel grappig en tch ook praktisch. Misschien wat voor jullie mannen? http://www.ikvadershop.nl/boeken.html

Ik ga opruimen en naar huis, lekker de zon in oh wat zalig!!
Leuke site DD. Al mag mijn man echt niet zo'n shirt aan hoor. De boeken zijn wel leuk. Man is zo lief voor me, dat hij wel een cadeautje verdiend heeft....

Ik had trouwens met valentijnsdag een rompertje voor hem gekocht met in hartjesletters; i love pappa... Hij vond 't echt heel fout van me... hihihi...
Oh ja DD dat vergat ik nog te vertellen...weet je dat er zelfs een speciaal Lush topic bestaat! Volgens mij bij mode & beauty...misschien schrijf je daar wel...zo goed heb ik niet gelezen...maar wilde het toch even zeggen!
Even snel voordat ik naar Yoga ga, hier nog even langs zwaaien!

Ik heb eigenlijk altijd al (sinds puberteit?) dat er wittig uit mijn tepel komt... Durfde er nooit mee naar de arts, maar nu weet ik ook niet of het nog extra beïnvloed wordt door de zwangerschap. Denk het niet, want het zit er altijd al en het is niet méér geworden nu.

Ik smeer ook met zwitsal, om de dag, maar meer omdat ik het gekregen had. Als ik het zelf had moeten kopen, had ik ook weleda gekocht. Zij hebben een erg goed laboratorium trouwens. Heb ooit een onderzoeksartikel gelezen over verschillende onderzoekslaboratoria van schoonheidsproducten. L'oreal, Vichy en Weleda zijn erg goede.
Ik hoef geen tiet trouwens. Was op zich best tevreden met mijn normale B cup. Maar als ik écht ertoe gedwongen zou worden, zou ik er geen bezwaar tegen hebben gehad als ik er een kleine C van moest maken. Nu met een flinke D, vind ik het wel zo zo... Méér hoeft nu echt niet meer. Ze zijn zó aanwezig nu. Kijk de hele dag tegen een enorme boezem aan!
Hoi meiden!!

Wat een heerlijk weertje is het toch. Heb de hele middag in de tuin gezeten en even met de buuf gekletst en gewoon bijna niks gedaan. Zo maar eens een was opvouwen denk ik.

En wat een geruil van lichaamsonderdelen zeg. Ik hou mijn eigen cup het liefst hoor. heb nu een flinke D, maar hoop dat het weer een C wordt. Vind dat zelf ietsje mooier bij me passen. Bij mij trouwens nog geen melk of iets wat erop lijkt. Maar heb bij mijn cursus geleerd dat dat eraan ligt hoe sterk je melkklieren zijn. Of zoiets?? Hier nog niks dus, maar wil niks zeggen over hoe het na de bevalling zal zijn.

Ik gebruik dus inderdaad die Weleda olie en die trekt heel goed in. Heb ook de Weleda borstvoedingsolie. Zou de borstvoeding bevorderen of zoiets en daar mag ik nu al mee beginnen. Dus ben dapper aan het smeren. Ben heel benieuwd. En.... ik heb nog iets. Zal jullie na de bevalling vertellen of het heeft geholpen. Weleda heeft een zogenaamde 'Perineum' massage olie. Dat moet je dus gaan inmasseren in je vagina en dan de huid of het stuk tussen je vagina en je anus. Zou inscheuren tegengaan en je weefsel daar dus elastischer en zo maken. Ben heel benieuwd. Laat het jullie wel weten. Hoorde op de cursus zelfs die tip. De cursusleidster had er hele goede verhalen over gehoord.
Ik heb ook van die olie gehoord!!! Dacht dat degene mij voor de gek hield! Maar t is dus echt waar! Degene die het ook had gebruikt is bij een stuitbevalling nog niet eens ingescheurd!
Wow, echt waar?!!

In dat geval smeer ik nog maar even door. Hoop het zo!

Goede berichten zeg.
Ik wil die olie ook. Minieman verheugt zich daar nu al op, omdat hij het dan mag insmeren van mij. We zagen hem al staan bij de drogist, maar hebben nog niets gekocht aan smeersels.

We wachten nu op het eten van de Chinees. *kijkt onschuldig*
anoniem_75177 wijzigde dit bericht op 31-03-2009 19:04
Reden: Giant spelvaut
% gewijzigd
Jullie zijn lekker aan het ruilen zeg! Ik heb ongeveer hetzelfde pakket als Chiek in de aanbieding. Anyone?

Bedankt voor jullie felicitaties!!!

Ga zo nog een rondje met de hond uit en dan straks visite. Komt bijna niemand, lekker rustig. Heb niemand uitgenodigd dus dan komt er ook bijna niemand, lekker makkelijk

Heb geen cadeautjes gehad trouwens, hoeft van mij niet. Ik krijg van Beng-man nieuwe kleren, die moet ik alleen nog uitzoeken....Maarrrrr ik ga vrijdag dus wel shoppen.
*kijkt onschuldig terwijl ze een patat, frikadel en milkshake boertje laat *
Bedankt voor je sms Sproet! Heel lief! Maareuh, ik heb toch wat moeite met mijn leeftijd hoor
Ga nu koffie zetten voor de visite, tot morgen allemaal!
quote:chica1978 schreef op 31 maart 2009 @ 16:02:

Helaas minie, de deal tussen laal en mij is al rond...je zult je tiet overschot aan een ander moeten geven

Misschien heeft pien wel interesse?

YES!!! Kom maar op Mien.

*Nu even serieus bijlezen*
Gezellige avond Beng!

Chicaatje, die olie ken ik inderdaad ook, heb er pas iets over gelezen. Ik vraag me dan altijd af wat het verschil is tussen die olie en bijvoorbeeld normale babyolie. Hollands als ik ben, denk ik dan dat alleen de prijs anders is, ander etiketje erop en kijken wie er intrapt Maar ik ga ´m tegen die tijd ook kopen hoor, mag mag tussen de dan zeer waarschijnlijk aanwezige aambeien doorsmeren Zijn er bij iemand al aambeien gesignaleerd? Ik ben daar echt als de dood voor, doe echt supersupervoorzichtig op de wc

We hebben wel een vieze dingen dag he, vandaag? :puke:

Er komt nog niets uit mijn tepels. Man was er laatst ook al bang voor, durft er amper meer aan te zitten, terwijl het hele gevoelige er nu juist af is, en het van mij wel weer mag allemaal

Ons seksleven bestaat sinds een week of 2 ook weer trouwens!

Chicaatje, check je de groep nog even? We zitten met een klein dilemmaatje, en jij kunt ons daar hopelijk mee helpen!

Laliefje, is je man alweer thuis?
HIEP HIEP HOERA!!!!! Voor Bengie natuurlijk. Hopelijk lees je dit nog.

Oh moet eten straks meer.

*Gaat lekker dit*
Veel plezier vanavond Dotje!

Chinees was heerlijk! Had er al weken zin in. Jammer dat ik geen ever expanding maag meer heb, zit zo snel vol. Normaal schepte ik twee keer op van Chinees, nu heb ik 3kwart bord leeggegeten en kan er echt niets meer bij. Morgen de restjes opsnavelen (zo was het woord toch, Dot?).

Hier nog geen tepelactie bespeurd. Ons seksleven is trouwens echt nihil. Vandaag toevallig weer eens, na een hele tijd. Maar krijg elke keer buikkramp naderhand en alles is zo gevoelig. Plus dat ik echt écht mijn best moet doen om zin te maken. Zowel Minieman als ik wachten op de zin van het tweede trimester...
Nog geen aambeien geconstateerd hier. Ben ook als de dood daarvoor, maar ja daar kan je weinig aan doen denk ik.

Zal de groep even checken. Heb net weer foto's gemaakt van de babykamer die nu helemaal af is. Die wilde ik sowieso op de groep zetten..
Wat een vleeshandel hier! Mijn cup C is nu een volle cup C, dus ik houd graag wat ik heb . Nu jullie het over vocht uit je tepels hebben, heb ik ook even zitten checken en inderdaad! Er zitten 2 kleine witte vlekjes in m'n bh, was me nog niet opgevallen tot nu toe, misschien is het vandaag pas begonnen?

Luus, wat fijn om te horen dat je bekken je weer even met rust laat. Ik ben vandaag juist niet naar yoga omdat ik zo'n pijn heb. Nou ja, nog maar 9 (!) dagen werken en dan kan ik zoveel liggen, zitten en lopen als ik zelf wil.

Bengie, sorry dat ik je nog eens confronteerde met je leeftijd . Maar wel gefeliciteerd dus!

Mien, je hebt wel geboft vandaag dat je lekker in het open raam kon zitten. Heb je al je enveloppen geschreven? Wij krijgen morgen de kaartjes als het goed is (twee weken voor de Grote Dag, netjes toch ) Zeg, zijn deze nieuw???

Pien, wat klonk je heerlijk vrolijk afgelopen dagen. Ben echt blij voor je dat je je draai weer hebt gevonden, thuis en op je werk. En met dit weer lijkt jouw werk me ook helemaal geen straf!

Elevje, ben je alweer terug?

Voor de rest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven