Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 20 juni 2019 om 01:42
No offence. Heb Bladora's topic niet eens gelezen, maar ze had het over werkplek. Niet plaats...
Toch?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

donderdag 20 juni 2019 om 01:42

donderdag 20 juni 2019 om 01:45
Opnieuw gelezen Impala, je hebt gelijk. Niet handig nee.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
donderdag 20 juni 2019 om 01:47
Ik bedoelde ook plaatsnaam, niet woonplaats. Dat was ook verwarrend. Heb het aangepast.
Edit : het is dus een werkplek, ook geen plaatsnaam. Whatever, all the same. Het gaat het om het principe. Dit is eigenlijk nog erger dan een plaatsnaam.
Edit : het is dus een werkplek, ook geen plaatsnaam. Whatever, all the same. Het gaat het om het principe. Dit is eigenlijk nog erger dan een plaatsnaam.
impala wijzigde dit bericht op 20-06-2019 02:04
47.11% gewijzigd
.

donderdag 20 juni 2019 om 08:30
Ik ben heel goed in begrijpend lezen, maar het was laat gisteren (vanmorgen) en ik vatte je Koninginnen post verkeerd op. Nu lees ik het anders.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
donderdag 20 juni 2019 om 08:47
Thanks impala! Ga ik doen.

donderdag 20 juni 2019 om 08:57
Sorry, maar dan heb je echt ontzettend slecht gelezen en blijf je ook nog drammen als ik allang heb gezegd dat het helemaal niets met jou te maken heeft. Misschien na een aantal glazen niet meer forummen

donderdag 20 juni 2019 om 08:59
Pff. Heb je zelf een katertje? Dat je nu nog steeds zo zuur reageert terwijl Bladora juist hand in eigen boezem steekt.
.

donderdag 20 juni 2019 om 09:05
De mod sprak over zichzelf in meervoud. Orișa maakte daar een grapje over die niemand snapte.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pluralis_majestatis
donderdag 20 juni 2019 om 09:07
Flauw zeg. Dat heeft niks met het aantal glazen (die ik overigens niet had gedronken) te maken. Zoals je hebt gelezen was het voor meerderen niet duidelijk wat je bedoelde. Ik vraag me af wie er nu doordramt. Maar goed dat doe ik nu ook weer.
donderdag 20 juni 2019 om 09:08
Ja nu is dat wel duidelijkRikM schreef: ↑20-06-2019 09:05De mod sprak over zichzelf in meervoud. Orișa maakte daar een grapje over die niemand snapte.![]()

donderdag 20 juni 2019 om 09:09
Gewoon basisschoolkennis.RikM schreef: ↑20-06-2019 09:05De mod sprak over zichzelf in meervoud. Orișa maakte daar een grapje over die niemand snapte.![]()