Zaterdag/zondag naar zee zonder file.
donderdag 27 juni 2019 om 18:23
Aangezien het zaterdag weer tropisch warm wordt wil ik graag naar zee, maar zoals in de titel vermeldt: zonder file, en graag ook voldoende parkeerplaats. En een strandtent met toilet is ook wel fijn trouwens. Iemand ideeën?
Zelf al even gegoogeld en daar kwam IJmuiden aan Zee uit. Iemand ervaring? Mag trouwens langs de hele kustlijn zijn, van België tot aan Den Helder.
Zelf al even gegoogeld en daar kwam IJmuiden aan Zee uit. Iemand ervaring? Mag trouwens langs de hele kustlijn zijn, van België tot aan Den Helder.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

donderdag 27 juni 2019 om 18:49
Maar je hoeft er toch niet voor doorgeleerd te hebben dat dit een vrij onmogelijke vraag is?mevrouwiglesias schreef: ↑27-06-2019 18:46Ja ik vraag hier om tips en ideeën, niet om flauwe opmerkingen.
Wij waren afgelopen zondag nog op de Brouwersdam. Voor ons iets meer dan een uur rijden en als je dan op tijd vertrekt ben je de files voor. Maar geen strandtent daar. Of je moet ver willen lopen. En die plek is dit weekend sowieso geen optie.

donderdag 27 juni 2019 om 18:50
Waar je maar zin in hebt, een meet met een kudde treurige vivamannen in zwembroek.mevrouwiglesias schreef: ↑27-06-2019 18:44Gezellig, als iedereen dat een button met Viva forum op zijn zwembroek plakt wordt kunnen we meteen een meeting houden.![]()

donderdag 27 juni 2019 om 18:52
Flauwe opmerkingen? Wat is er mis met de tip om ultra vroeg te gaan om zo de drukte te vermijden?mevrouwiglesias schreef: ↑27-06-2019 18:46Ja ik vraag hier om tips en ideeën, niet om flauwe opmerkingen.
De tip staat je niet aan en vervolgens zeik je die af, vind het niet echt netjes
Thats about all I got to say bout that.
donderdag 27 juni 2019 om 19:03
Daar was ik eigenlijk naar op zoek, een minder populaire locatie maar toch leuk. Strandtent hoeft niet, toilet is wel handig. Ik denk nu met de auto tot aan een station en het laatste gedeelte met het openbaar vervoer.Hetismogelijk schreef: ↑27-06-2019 18:59Kun je iets met de tips TO?
Vroeg weg
Minder populaire lokatie/ geen strandtent
Openbaar vervoer
Op fietsafstand van het strand gaan wonen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
donderdag 27 juni 2019 om 19:05
Op een mooie zaterdag rijdt de halve provincie richting Termunten om een visje te halen.
https://www.youtube.com/watch?v=4IEdmKN-v5g
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

donderdag 27 juni 2019 om 19:08
Als ik ook al de hele Nederlandse concert-agenda moet gaan bijhoudenvivapimpelmees schreef: ↑27-06-2019 18:46Met Concert at Sea? Da's het drukste deel van Nederland dit weekend!

donderdag 27 juni 2019 om 19:10
De Costa del Beton?
Nee, toch niet.
Doe mij maar de Noord-Franse of Nederlandse kust.
En dan niet in Scheveningen.
Op de planning van zondag staat hier overigens toch écht een duik in 't Grevelingenmeer.
Blijkbaar is Scharendijke beach dus geen optie, dan duik ik maar van de boot af

anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 19:12
28.64% gewijzigd
donderdag 27 juni 2019 om 19:10
Ijmuiden is qua strand echt niet leuk. Ga op tijd naar langerveldeslag. Tussen Noordwijk en zandvoort in. Prima parkeergelegenheid en 1 strandtent. Vaak als je Voor 10.00 richting strand rijdt is het nog wel te doen. Idee fietsen mee op de auto parkeren in bijv haarlem en laatste stuk naar Bloemendaal fietsen?

donderdag 27 juni 2019 om 19:40
De haring is nu wel heerlijk.Lady*Voldemort schreef: ↑27-06-2019 18:31Ga met het OV. Heel vroeg, anders zit je als haringen in een tonnetje.

donderdag 27 juni 2019 om 19:47
Ik ga altijd naar kijkduin, rij de Machiel vrijenhoekstraat in. Ik loop altijd nog een stuk links de duinen in en dan heb je een heel groot rustig strand met 2 strandtentjes waar je naar de wc kan. En er is een douche. Dit is ook gelijk een hondenstrand, maar je wordt hier echt niet plat door honden gelopen. In de verte zie je het zwart van de mensen. Het strand is wel heel breed dus effe een stukje lopen maar de zee.
Ik zou er uiterlijk kwart over 9 Zijn!
Ik zou er uiterlijk kwart over 9 Zijn!
#doeslief

donderdag 27 juni 2019 om 19:50
Ik gok dat mijn ouders intussen al 15 jaar in Scharendijke liggen met hun zeilbootje (en 25 jaar in totaal aan 't Grevelingen) en zelfs mijn moeder vroeg daarstraks nog of ik van 't weekend langs kwam.
Zowel ik als mijn ouders hebben er dus nog nooit van gehoord / last van gehad.
(Mijn ouders ontvluchten dit weekend net het kabaal in hun dorp thuis

anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 19:51
10.34% gewijzigd

donderdag 27 juni 2019 om 19:51
Nou succes dan.Belg007 schreef: ↑27-06-2019 19:50Ik gok dat mijn ouders intussen al 15 jaar in Scharendijke liggen met hun zeilbootje (en 25 jaar in totaal aan 't Grevelingen) en zelfs mijn moeder vroeg daarstraks nog of ik van 't weekend langs kwam.
Zowel ik als mijn ouders hebben er dus nog nooit van gehoord.
(Mijn ouders ontvluchten dit weekend net het kabaal in hun dorp thuis.)