Roken, bah!
zondag 14 juli 2019 om 18:19
Dit. Maar niet gaan chanteren. Als je niet stopt, dan......
ik geef mn bek ook maar een douw
zondag 14 juli 2019 om 18:38
Alleen als je het daarna ook echt doet kun je dat zeggen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 14 juli 2019 om 18:39
Dat vroeg ik me ook af.
Of wil ie het eigenlijk uitmaken maar durft ie dat niet en hoopt ie nu dat TO dat doet vanwege zijn sigaar?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
zondag 14 juli 2019 om 18:51
Er zijn St. Sin snoepjes speciaal tegen een rokersadem.
Extra mondhygiene behalve poetsen, zoals een tongschraper, flossen, speciaal mondwater etc zou ook helpen omdat rookdeeltjes overal in de mond zitten.
Kauwgum stimuleerd de aanmaak van speeksel gezien rokers gauw een droge mond hebben.
Gezicht wassen, handen scrubben en haren luchten erbij en hopelijk werkt dit alles en werk je vriend mee.
Extra mondhygiene behalve poetsen, zoals een tongschraper, flossen, speciaal mondwater etc zou ook helpen omdat rookdeeltjes overal in de mond zitten.
Kauwgum stimuleerd de aanmaak van speeksel gezien rokers gauw een droge mond hebben.
Gezicht wassen, handen scrubben en haren luchten erbij en hopelijk werkt dit alles en werk je vriend mee.
zondag 14 juli 2019 om 18:56
Donna1971 schreef: ↑14-07-2019 18:51Er zijn St. Sin snoepjes speciaal tegen een rokersadem.
Of hij stopt gewoon niet zo'n stinkstok in z'n mond en jaagt geen kankerverwekkende rook door z'n longen, dat kan ook natuurlijk.
zondag 14 juli 2019 om 19:15
Als ie heeft gerookt zoen je hem toch gewoon niet? Jij moet je eigen grenzen bewaken.
Ben benieuwd wie het het langste vol houdt. Als je beiden geen water bij de wijn wil doen, houdt het op.
(ik zou er zelf nooit in meegaan, dus kan je goed begrijpen)
zondag 14 juli 2019 om 19:22
Je merkt aan hem dat hij weer vaker rookt (of iig korter van te voren, voor hij jou weer ziet)
Hij stuurt een foto van hem met sigaar naar jou...
Ik vind dit erop wijzen dat hij jou duidelijk wil maken dat ie er schijt aan begint te krijgen en jij hem niks meer kan zeggen.
Dat mag ie uiteraard zelf bepalen maar zou er wel klaar mee zijn.
Hij stuurt een foto van hem met sigaar naar jou...
Ik vind dit erop wijzen dat hij jou duidelijk wil maken dat ie er schijt aan begint te krijgen en jij hem niks meer kan zeggen.
Dat mag ie uiteraard zelf bepalen maar zou er wel klaar mee zijn.
zondag 14 juli 2019 om 19:31
Hartstikke fijn die tips, maar dat kan haar vriend ook bedenken. Hij wil het niet. Hij wil roken. En wil niet stoppen voor zijn vriendin. Of ze accepteert het of ze verlaat hem. Meer opties zijn er niet.Donna1971 schreef: ↑14-07-2019 18:51Er zijn St. Sin snoepjes speciaal tegen een rokersadem.
zondag 14 juli 2019 om 19:39
Nou dat dus. Je wist dat hij rookt, klaar. Kun je achteraf over gaan miepen, punt blijft dat je het wist. Maak het uit, ik denk namelijk dat die man er niet op zit te wachten dat ie steeds commentaar krijgt. Zou ik tenminste snel klaar mee zijn als ik hem was.