Roken, bah!

14-07-2019 17:51 91 berichten
Issue opgelost
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2019 13:12
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
97.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het gaat natuurlijk om wat eronder zit......in hoeverre ben je bereid rekening met een ander te houden of zelfs dingen aan te passen?
Solomio schreef:
14-07-2019 18:02
Je kunt alleen jezelf sturen. Als hij rookt voordat jullie elkaar zien en jij hebt daar zo veel last van, dan moet jij de consequenties nemen.
Als jij het uitmaakt om die reden en hij wil met jou verder, dan is het vervolgens aan hem om daar iets aan te doen.
Dit. Maar niet gaan chanteren. Als je niet stopt, dan......
ik geef mn bek ook maar een douw
Het is ook vies. Maar ik zou nooit iets mee willen of aan beginnen. Want je kunt het niet veranderen en al helemaal niet verwachten dat iemand voor jouw gaat stoppen.

Dusja, kiezen of delen!
Hap-snap schreef:
14-07-2019 18:17
Uitkleden en onder de douche zetten zodra hij/jij thuis komt? Kan hij daarna gelijk zijn tanden poetsen.
Helpt echt niet, ik proef het ondanks dat.
Maar hij stuurt je er zelfs een foto van? Zoekt hij ruzie of zo?
Madeliefjees schreef:
14-07-2019 18:19
Dit. Maar niet gaan chanteren. Als je niet stopt, dan......
Alleen als je het daarna ook echt doet kun je dat zeggen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Sugar¹ schreef:
14-07-2019 18:25
Helpt echt niet, ik proef het ondanks dat.
Maar hij stuurt je er zelfs een foto van? Zoekt hij ruzie of zo?
Dat vroeg ik me ook af.
Of wil ie het eigenlijk uitmaken maar durft ie dat niet en hoopt ie nu dat TO dat doet vanwege zijn sigaar?
Solomio schreef:
14-07-2019 18:39
Dat vroeg ik me ook af.
Of wil ie het eigenlijk uitmaken maar durft ie dat niet en hoopt ie nu dat TO dat doet vanwege zijn sigaar?
Of hij vindt gewoon dat ze zeurt.
Misschien flauw maar je wist van te voren dat hij rookt.
Al rookt hij weinig of veel de geur is er in principe nou eenmaal in meer of mindere mate.

Weet niet hoe je dit echt kunt oplossen.
Accepteren, of zoeken naar bepaalde anti rook geur middelen.
alkemade schreef:
14-07-2019 18:41
Of hij vindt gewoon dat ze zeurt.
Ja, kan ook.
Tot zover de top-relatie. :roll:
Wat bedoel je met: ‘ik wil zelf ook niet elke dag roken?’
Hatchi schreef:
14-07-2019 18:47
Wat bedoel je met: ‘ik wil zelf ook niet elke dag roken?’
HIJ wil zelf ook niet iedere dag roken.
Er zijn St. Sin snoepjes speciaal tegen een rokersadem.
Extra mondhygiene behalve poetsen, zoals een tongschraper, flossen, speciaal mondwater etc zou ook helpen omdat rookdeeltjes overal in de mond zitten.

Kauwgum stimuleerd de aanmaak van speeksel gezien rokers gauw een droge mond hebben.
Gezicht wassen, handen scrubben en haren luchten erbij en hopelijk werkt dit alles en werk je vriend mee.
Wil je ooit met hem gaan samenwonen? Want dan gaat hij waarschijnlijk ook niet zomaar stoppen.
Donna1971 schreef:
14-07-2019 18:51
Extra mondhygiene behalve poetsen, zoals een tongschraper, flossen, speciaal mondwater etc zou ook helpen omdat rookdeeltjes overal in de mond zitten.

Kauwgum stimuleerd de aanmaak van speeksel gezien rokers gauw een droge mond hebben.
Gezicht wassen, handen scrubben en haren luchten erbij en hopelijk werkt dit alles en werk je vriend mee.

Of hij stopt gewoon niet zo'n stinkstok in z'n mond en jaagt geen kankerverwekkende rook door z'n longen, dat kan ook natuurlijk. :lightbulb:
RikM schreef:
14-07-2019 18:56
Of hij stopt gewoon niet zo'n stinkstok in z'n mond en jaagt geen kankerverwekkende rook door z'n longen, dat kan ook natuurlijk. :lightbulb:
Ze heeft hem zo leren kennen ze accepteerde het, zo niet dan kan ze het uitmaken.
florabel80 schreef:
14-07-2019 18:01
.... Ik baal dat hij “de grenzen oprekt”
Als ie heeft gerookt zoen je hem toch gewoon niet? Jij moet je eigen grenzen bewaken.

Ben benieuwd wie het het langste vol houdt. Als je beiden geen water bij de wijn wil doen, houdt het op.
(ik zou er zelf nooit in meegaan, dus kan je goed begrijpen)
Ik snap sowieso niet dat er in 2019 nog mensen zijn die roken. Of het nu sigaren of sigaretten zijn. :sick:
Je merkt aan hem dat hij weer vaker rookt (of iig korter van te voren, voor hij jou weer ziet)
Hij stuurt een foto van hem met sigaar naar jou...

Ik vind dit erop wijzen dat hij jou duidelijk wil maken dat ie er schijt aan begint te krijgen en jij hem niks meer kan zeggen.

Dat mag ie uiteraard zelf bepalen maar zou er wel klaar mee zijn.
Ik had ooit eens met een scharrel dat ik haar eau de toilette enorm vond stinken. Kreeg ik letterlijk hoofdpijn van. Toen ik merkte dat ze hem toch weer vaker op deed (staat haar natuurlijk helemaal vrij) ben ik ook gekapt met daten.
2019 schreef:
14-07-2019 18:12
En jij ruikt wel lekker met tongzoenen?
Daar heb in in mijn leven nooit last van gehad want ik had 30 jaar een relatie met een man die ook rookte.
Donna1971 schreef:
14-07-2019 18:51

Hartstikke fijn die tips, maar dat kan haar vriend ook bedenken. Hij wil het niet. Hij wil roken. En wil niet stoppen voor zijn vriendin. Of ze accepteert het of ze verlaat hem. Meer opties zijn er niet.
Hatchi schreef:
14-07-2019 19:31
Hartstikke fijn die tips, maar dat kan haar vriend ook bedenken. Hij wil het niet. Hij wil roken. En wil niet stoppen voor zijn vriendin. Of ze accepteert het of ze verlaat hem. Meer opties zijn er niet.
Nou dat dus. Je wist dat hij rookt, klaar. Kun je achteraf over gaan miepen, punt blijft dat je het wist. Maak het uit, ik denk namelijk dat die man er niet op zit te wachten dat ie steeds commentaar krijgt. Zou ik tenminste snel klaar mee zijn als ik hem was.
Hij heeft geen zin meer om rekening met je te houden, helaas.
Ik vind het respectloos van hem, dat ie een foto opstuurt met een sigaar, terwijl hij weet dat je er een afkeur van hebt.

Ik zou zeggen:" laat hem lekker bij zijn sigaren, en ga op zoek naar een frisse vent."
Nja, wellicht dat hij toen nog meer in de wittebroodsweken was en dus zich wat meer uitsloofde.. Dit klinkt in mijn oren eerder dat dit meer zijn ware kant is.

Overigens vind ik dat je zeurt en je bent inderdaad zijn moeder niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven