Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
MP; goeie actie van je! wat een oetlul, dat ie dan niet ziet dat jij geen member bent. Kan me voorstellen dat het een teleursteling is dat je weekend niet doorgaat! maar maybe this is meant to be!
Hey Miran, hoe is het?

Ja, zo denk ik ook hoor, dat er iets anders op mn pad ligt...maar ja afwijzing is nooit leuk natuurlijk. Nu weet hoe ik die X-factor, Idols etc. kandidaten zich voelen en ik had niet eens een Gordon in de jury!
Nou, kan me voorstellen !

Heb gisteren even Holland's got talent gezien, da's dan weer iets anders.....de meest maffe acts kwamen voorbij. Van die ouden van dagen die dan nog even hun tv momentje moeten hebben, had echt meelij met sommigen

Met mij gaat wel redelijk. Beetje gezeur op m'n werk, druk met van alles dus al de hele week te laat naar bed en daardoor nu moe.......zit in een cirkeltje dus.

CM nog steeds leuk contact mee op MSN, alleen nu even niet, hij moest een paar dagen naar het ziekenhuis. Wel raar, heb zijn telnr helemaal niet, kan niet smsen hoe het gaat....
En het gedoe rond Q zit me niet zo lekker eigenlijk
Xen, proost he........het komt allemaal goed !

Ik ga slapen....
ik ga ook,, truste Miran!

XX hou je taai he?
Vleer, in de openingspost staat een verwijzing naar Q. Is dit misschien voor andere forummers 'kwetsend'?
Verwijzing naar Q ??

zie zijn naam er niet bij staan
Men wat beroerd geslapen , eigenlijk gewoon NIET geslapen.

Hopelijk kan ik vanmiddag wat eerder naar huis, althans ga een poging doen om het te kunnen.
Vleer werk ze he! en ik duim dat je optijd naar huis mag
Goedemorgen!

Iemand koffie of thee ?

Vleer: how come dat je zo slecht geslapen hebt? Ergens over gepiekerd?

MP: balen dat je zeilweekend niet doorgaat...... kan me voorstellen dat je nu aan hem twijfeld, maar helaas kan het noodlot bij ons allemaal toeslaan denk ik....

Xen: wat jammer dat je niet aangenomen bent bij het koor! Al iets anders op het oog?

Appel: leuk motorrijden! Helemaal met dit weer! Mijn vader heeft vandaag zn eerste rijles!

Op mijn werk ook een 1-aprilgrap uitgehaald;

iedereen kreeg een mail dat er een pilotproject was gestart met het in huis nemen van patienten (werk in de psychiatrie); om ze zo te laten wennen aan het gezinsleven. Het zou dan voor een aantal weekenden in het jaar zijn; je kreeg en ruim voor betaald, maar je mocht geen grote huisdieren hebben en mocht niet verder dan 40 km van de kliniek afwonen.

Nou, in mijn team een hele discussie, dat dat toch belachelijk was. Niemand zou zoiets doen. Er werd altijd gediscussierd over de verhouding afstand-nabijheid; en dan nu ineens een patient in huis nemen ect etc.

Toen pas zag ik dat de mail op 1 april verstuurd was........

Vond het wel echt een goeie grap!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Heel gaaf is die Inkie! Goed bedacht!

Kaauutee van het koor Xen! Wat jammer!

Knuf voor Miran - nog 3 weekjes dan is het alweer vakantie! (jij toch ook onderwijs he?)

Vleer, waaarom heb je niet geslapen? Maakte je je ergens druk om?

Wat mij betreft: Q's brede schouders mogen in de OP blijven staan hoor, mensen die daar niet tegen kunnen blijven dan maar weg. Hier was ie lief en gezellig.
Hey Vleer, je hebt Q dus gesproken, en we krijgen allemaal de groeten..Maar weet je nou ook waarom ie die ban heeft gekregen?
Goedemorgen allemaal!

Xen..Jammer dat je het niet bent geworden! Zal inderdaad wel even een domper zijn geweest. Maar zoals Miran al zei, er komt vast iets anders op je pad!

MP...wat een lul die man op RP, hij snapt dan toch wel dat je geen betalend lid bent? Heb je al een andere invulling gevonden voor je weekend?

Miran..Balen dat je zoveel gezeur hebt op werk, daardoor ook nog eens moe. Werkt niet echt mee. Wel een rustig weekend voor de boeg zodat je kan bijtanken?

Ik zit nog een dagje thuis....aan de zware buikgriep. Gister niets kunnen eten en drinken. Ook nog eens benauwd en kortademig als ik alleen al naar het toilet liep. Heel erg fijn! Niet dus. Vandaag blijft het tot nu binnen. 2 glaasjes thee en 3 droge crackers......... Wel nog overal pijn in mijn lichaam! Wil morgen eigenlijk weer gaan werken maar iedereen verklaart me voor gek.
Hoi!

Beetje ongebruikelijke tijd om te posten voor mij, maar ik ben thuis wegens mn rug... Blugh! En het is mooi weer, maar kan niet bij mijn huis buiten zitten. Ga eens denken wat ik kan doen en wat mn rug toelaat!

Vleertje, in de OP staat dit: Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Dat bedoelde ik dus...

MP, goede zet van dat gestuurde gebroken hartje. Als een kerel niet snapt dat je geen FMShip hebt, dan is dat heel dom. Jammer dat je zeilweekend niet doorgaat...

Vleer, nog wat meer van KIM gehoord? Spannend hoor!

Xen, balen van het koor zeg. Dat andere koor, was dat geen optie? Of heb je daar al gezegd dat je naar dit koor ging?

TP, er staat een hele discussie op Overig met als titel iets over de verantwoordelijkheid van Viva. Hoe is het met je date? (Of loop ik weer ouderwetsch achter en heb je je verhaal al gedaan?)

WM, bah, dat je nog steeds ziek bent! Nu echt goed uitzieken hoor, anders mag je binnenkort weer... Ik kan me nooit zo goed ziek melden met mijn werk, loop liever een dag op mn tandvlees, omdat ik vaak denk: Ach, het lukt wel, en ik moet nog zooooveeeeel doen. Maar gisteravond heb ik wijs het besluit genomen om meteen af te bellen toen ik merkte dat het toch niet lekker ging met mn rug. Was geen probleem, vandaag even aanzien en dan vanmiddag beslissen voor morgen.

Voor de rest: Zwaai!
Jeetje wat naar van je rug Pop! Heb je daar vaker last van? Heel wijs om af te bellen!

Tsja ik vind het gewoon erg moeilijk. Hoorde namelijk dat gister al mijn klas is opgedeeld. Vandaag was er wel vervanging....

Ik moet het even aanzien, want ik voel mezelf wel super zwak nog! Lastig....

Ik ga zo heel even in de zon zitten met mijn dikke jas aan...even frisse neus. Want die heb ik nog niet gehad sinds dinsdagavond....
Ohw guys en dolls ik krijg het niet meer bijgelezen... Jullie gaan te snel!! Of ik zit gewoon te weinig achter mijn laptop...

Wat is het lekker weer hè? Zonnetje doet me goed, zit met een smile van face to face op mijn werk. Ik heb namelijk gisteren een vet goeie reactie gekregen van een bedrijf!! Ik had een jaar geleden de keuze tussen deze baan en een andere, zelfde arbeidsvoorwaarden maar toen dus voor deze gekozen. Nu mijn contract niet verlengd wordt heb ik weer contact opgenomen met het andere bedrijf. Enthousiast mailtje terug gekregen, ze willen me graag spreken en heb een afspraak voor volgende week! Beter. Mijn dag kan niet meer kapot!

Hoest verder met iedereen? Lekker aan het genieten van dit fijne voorjaarszonnetje?
Pop, klote zeg van je rug!! Is het een soort spit? Heeft m'n broer laatst ook last van gehad, die kon alleen nog maar waggelen, zo'n zeer deed het!!

Met m'n date heb ik heel leuk contact op Msn, maar omdat hij van ma tot vrij werkt, en ik helaas aankomende 2 weekenden weer moet werken, duurt een 2e date nog wel even denk ik, maar hij vond 3 weken wachten wel beetje lang, dus hij stelde gister voor om volgende week, aan het begin van de week, 'savonds een keer af te spreken, hij kon het dan alleen niet te laat maken, omdat ie er de volgende dag weer vroeg uit moest. Dus waarschijnlijk volgende week 2e date...Hij mocht dit keer iets verzinnen van mij...
He pop; wat naar van je rug! Een warmtepakking helpt misschien een beetje?

WM ook nog steeds zo ziek..... pas op dat je niet uitdroogt he meis!

TP: kleine date in het vooruitzicht dus; goed zo!

Kapara: goed nieuws! Fijn voor je !

Ik ben enorm op zoek naar een soort 1001-nacht stof, m panelen in mijn toekomstige woonkamer te bekleden. Helaas zijn alle stoffenwinkels in de dorpen er niet meer en de markten hebben ook niet echt wat ik zoek. Naja; vanmiddag nog maar ff naar een markt in een dorpje verderop, op hoop van zegen...

Maar wat is het mooi weer he mensen!
Kapara, dat is goed nieuws!

TP, jammer dat jullie schema's niet zo goed samenlopen, maar ergens tussendoor op een avond kan best! Ben beniwud wat hij verzint.

Ingel, succes met je stoffenjacht. Ik zie wel eens van die gordijnen die in het zonlicht een andere kleur lijken te hebben, beetje glansstof, is dat wat je bedoelt?

Mijn rug, echt spit is het niet, het is er ingeschoten en heel erg pijn heb ik niet (meer), ben alleen nogal stijf.

Het weer is zo lekker,maar omdat ik 'ziek' ben, heb ik het idee dat ik binnen moet blijven. Ga denk ik zo even een ijsje halen, als de ijskraam tenminste weer open is. Geen idee, het is ook niet zover lopen.
Pop; de ijskraam zal vast open zijn; enorm ijsjesweer!

En ja hoor; ik heb de stof gevonden. Weliswaar per ongeluk een paar meter te weinig, maar dat halen we wel weer bij.

Te vinden in de catagorie carnavalsstoffen:

tadaa
Leuke stof Ingel

Kapara dat is goed nieuws het lijkt wel of je eindelijk in een positieve stroom bent gekomen (dat was jij toch ook die eindelijk haar huis heeft kunnen verkopen enzo he?)

Pop mmmmmm ijsje lekker!! Verzorg je rug goed!

WM goed uitzieken hoor, ben nu niet de juiste persoon om het te zeggen want doe dat ook nooit maar jij bent nu toch al wel lang aant grieperen he!

TP tof van je date dat hij toch de moeite wil doen om in zen drukke werkweek af te spreken

Ik ga wat in de tuin zitten

tot straks
Zo..even snel een berichtje van mijn werk. Vanavond om 18.30u weer het eerste gesprek.

@Pop: Sterkte met je rug!

@Ingel: Heb je een foto van de stof? Ben benieuwd!

@Vleer: Lekker bijslapen!

@Reiz: Lekkervan de zon genoten in de tuin?

@Kapara: Dat is heel goed nieuws!

@Xen: Jammer van het koor..er komt vast een volgende kans..

@TP: Leuk! Een tweede date! Lastig he om af te spreken als je ook in het weekend werkt?

@MP: Vakantie al over 3 weken??? Lekker!!!

Alle anderen die ik ben vergeten...Zwaai!!
Nou ik heb net maar de directrice gebeld dat ik morgen ook nog thuis blijf. Ik voel me nog zo zwakjes. Van een trap oplopen ben ik al buitenadem en slaat m'n hart 100x sneller.

Drinken gaat nog niet echt goed....maar ja, komt vanzelf allemaal

Ingel...wat een onwijs gave stof! Echt heel erg leuk! Hoe gaat de rest van je paleisje eruit zien? Geef eens een sfeer impressie

Pop...Lekker ijsje gehaald?

Reizen...dank je voor je bezorgdheid, lief! Jij lekker in de tuin gezeten? Boekje gelezen of lekker met je oogjes dicht gezeten?
quote:Indi schreef op 02 april 2009 @ 16:43:

@Ingel: Heb je een foto van de stof? Ben benieuwd!

Er staat een linkje in haar berichtje.....bij tadaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven