Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
nlies schreef:
12-07-2019 18:23
Werd merk en kleur ook nog vermeld of komt dat pas in de PB?
Dat zal wel via pb gebeuren.

Heel onaardig misschien van mij maar zodra er zielige verhaaltjes of laag/geen budget staat dan houdt het bij mij gelijk al op.
Een fb-vriend is een maand geleden of zo op een bruiloft geweest en nog post ze met grote regelmaat allerlei foto's en filmpjes hiervan. Voorzien van 1000000 tags #trulove #summerwedding #loveisintheair

En het was niet eens haar eigen bruiloft. Van wie wel weet ik nog steeds niet. Im heb werkelijk geen naam of foto van het bruidspaar gezien. Hoe bedoel je goede sier maken met andermans leven?
"Mensen met een a in hun naam en die niet binnen 5 minuten reageren moeten trakteren bij de Mc donalds" :puh: :puh: :puh: :puh: :puh:
Ik heb iemand in mijn lijst die vaak van die clickbaitfilmpjes deelt.
Nu weer een van een zoon die zijn vaders hart brak (aldus de titel)
Dus je verwacht iets ergs. Zoon geeft vader een fotoboek met allema gezellige foto's van hun samen. 'Wanneer komt het erge nou' denk je. He verwacht een onthulling dat hij niet zijn echte zoon is, of dat hij gay is (ja boeiend, maar in Amerika soms best nog een vreselijk iets).
Maar nee.....zoon gaat trouwen en vraagt vader om zijn getuige te zijn.
Anti-climax!!!!
Dat is niet iemands hart breken,maar gewoon sentimenteel gelul.
Stom.
granny71 schreef:
12-07-2019 17:03
"Gezocht voor een nieuw gezinnetje, meisjeskleding maat 58. Het gezinnetje heeft helaas geen budget om dit kleine wondertje te verwelkomen."

:mad:
Deze snap ik geloof ik niet. Betekent dit dat ze een abortus heeft gehad?
pearle schreef:
16-07-2019 08:34
Of dat ze een abortus gaan doen als ze geen kleertjes krijgen in maat 58 :proud:

Ik vind het altijd maar een beetje raar als mensen een baby krijgen en dan helemaal niks zelf kunnen betalen en kennelijk ook geen familie/vrienden hebben die nog wat 2e hands hebben liggen.
Stressed is just desserts spelled backwards
pearle schreef:
16-07-2019 08:34
Gevalletje "Geen geld om kleding e.d voor een kind te kopen dus bedelen we alles maar bij elkaar"
En het stopt niet bij kleding mt 50 (mt 58 bestaat niet).
Daarna komen de grotere maten.
En er moeten luiers komen, meubilair voor de kinderkamer, poedermelk wellicht, etc etc.
-Darkside- schreef:
16-07-2019 10:09
En het stopt niet bij kleding mt 50 (mt 58 bestaat niet).
Daarna komen de grotere maten.
En er moeten luiers komen, meubilair voor de kinderkamer, poedermelk wellicht, etc etc.
Ik weet het. Daarom vindt ik het ook zo onbegrijpelijk
Vast al een voorbij gekomen, maar ik krijg echt de kriebels als mensen zielig lopen te doem met dit soort plaatjes Afbeelding

Ja, ik heb het in dit geval over een persoon die overal zielig over doet en kickt op aandacht, maar dan nog...
Waar ik heeeeel slecht tegen kan is dan iemand die incheckt bij de huisarts met haar kind en dan van die biddende handjes erbij (wat eigenlijk een high five is) maar dan niet zegt wat er is.

Misschien ben ik ook wel iets te gehard hoor, maar ik heb al zoveel medisch gedoe om me heen dat ik nog niet echt bezorgd ben als iemand naar de huisarts gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Michella_1991 schreef:
16-07-2019 11:09
Vast al een voorbij gekomen, maar ik krijg echt de kriebels als mensen zielig lopen te doem met dit soort plaatjes Afbeelding

Ja, ik heb het in dit geval over een persoon die overal zielig over doet en kickt op aandacht, maar dan nog...
En vrouwen hoeren noemt als ze hem helpen. Als iemand een pak slaag verdient is hij het wel.
granny71 schreef:
16-07-2019 10:05
Gevalletje "Geen geld om kleding e.d voor een kind te kopen dus bedelen we alles maar bij elkaar"
Ja, dat dragen ze uit. Mooi verhaal altijd.
Lucifer2018 schreef:
16-07-2019 14:14
En vrouwen hoeren noemt als ze hem helpen. Als iemand een pak slaag verdient is hij het wel.
Ik had het meer over de tekst..
Maleficent schreef:
16-07-2019 11:19
Waar ik heeeeel slecht tegen kan is dan iemand die incheckt bij de huisarts met haar kind en dan van die biddende handjes erbij (wat eigenlijk een high five is) maar dan niet zegt wat er is.

Misschien ben ik ook wel iets te gehard hoor, maar ik heb al zoveel medisch gedoe om me heen dat ik nog niet echt bezorgd ben als iemand naar de huisarts gaat.

inderdaad. en dan als mensen vragen wat er is, niet antwoorden of zeggen dat ze dat via pm doen

of een post plaatsen dat ze verkouden is en hoe zwaar ze het daar wel niet bij heeft en dat haar kind óók verkouden is. (ja het zijn eigenlijk altijd vrouwen die zoiets plaatsen)
Michella_1991 schreef:
16-07-2019 14:58
Ik had het meer over de tekst..
Ik ook. :facepalm:

Die tekst icm met de naam. En het gedrag. Maakt nog nog effe erger.
''gezocht op korte termijn huisvesting voor mijn eigen bedrijf''

Dit snap ik nooit, waarom korte termijn? Als je op zoek bent naar een nieuw pand begin je daar toch op tijd mee?
Mijn schoonzus is echt een fb ramp. Die post wel 20 keer per dag haar klaagzang. Alles is mis, ov, haar ex, het weer, een scheve haar of wat dan ook. En nog 5 jaar na dato constant steken onder water naar de vader van haar kind met posten als : nooit bij iemand blijven die je klein laat voelen... Sinds ik weg ben bij X en samen ben met Y voel ik me zooo gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!

Een tante van mij post altijd dingen als "checked in at x hospital" en verder natuurlijk niks. En iedereen o neeee wat is er. Geen antwoord behalve "stuur je pb".
Maar het zijn altijd onzin dingen.
Ik zie tegenwoordig vaak foto's voorbij komen van dikke vrouwen die trots zijn op hun lichaam. Ik vermoed omdat ze op zoek zijn naar complimenten. Waarom? Als je trots bent heb je dat toch niet nodig?
Ik kijk vaak op diverse sites met oude foto's en raadplaatjes van de stad waar ik woon.
Veel foto's van oude buurten gaan gepaard met commentaar als "vroeger was alles beter" of "toen was het nog gezellig". Ja hoor, met 7 kinderen in 1 slaapkamertje en 's ochtends niet weten of je 's avonds te eten zou hebben.....
En bij foto's van rotzooi op straat of een sterk veranderde winkelstraat kun je wachten op uitgebreid, ellenlang racistisch commentaar. Want het zijn altijd "buitenlanders" die de stad verpesten, nooit autochtonen :facepalm:
amarna schreef:
17-07-2019 08:37
Ik kijk vaak op diverse sites met oude foto's en raadplaatjes van de stad waar ik woon.
Veel foto's van oude buurten gaan gepaard met commentaar als "vroeger was alles beter" of "toen was het nog gezellig". Ja hoor, met 7 kinderen in 1 slaapkamertje en 's ochtends niet weten of je 's avonds te eten zou hebben.....
En bij foto's van rotzooi op straat of een sterk veranderde winkelstraat kun je wachten op uitgebreid, ellenlang racistisch commentaar. Want het zijn altijd "buitenlanders" die de stad verpesten, nooit autochtonen :facepalm:
Ja, erg he, mensen die zeuren dat vroeger alles beter was.
Ugh, vroeger was alles beter :facepalm:

Ja sure, daarom is dat allemaal veranderd.
Tuurlijk, het klinkt allemaal reuzeromantisch, dat de melkboer langskwam en je dagelijks vers vlees en groente moest halen omdat je geen koelkast had. En dat je amper keuze had bij de kruidenier. En dat je als vrouw alleen goed was als broedmachine en huishoudster.
En eeuwig geldtekort omdat je 9 kinderen moest voeden.

Okay, gechargeerd en sommige dingen waren misschien wel beter, maar ik ben toch blij dat ik niet 100 jaar terug leefde.

Ohja, en immigratie is ook niet van de laatste 20 jaar.
Jemig, een vage bekende is afgelopen weekend naar Dublin geweest en heeft zojuist 260 foto's geplaatst. 2 weken geleden was zij naar Parijs, 275 foto's geplaatst. Wie gaat er in godsnaam ruim 500 foto's van iemand bekijken? En toen zij in Dublin en Parijs was moest er natuurlijk gemiddeld 6 keer per dag een update geplaatst worden ook met foto's.
Doubletree20 schreef:
17-07-2019 12:39
Jemig, een vage bekende is afgelopen weekend naar Dublin geweest en heeft zojuist 260 foto's geplaatst. 2 weken geleden was zij naar Parijs, 275 foto's geplaatst. Wie gaat er in godsnaam ruim 500 foto's van iemand bekijken? En toen zij in Dublin en Parijs was moest er natuurlijk gemiddeld 6 keer per dag een update geplaatst worden ook met foto's.
:rofl:
Vergeetmenietje1980 schreef:
16-07-2019 15:09
inderdaad. en dan als mensen vragen wat er is, niet antwoorden of zeggen dat ze dat via pm doen

of een post plaatsen dat ze verkouden is en hoe zwaar ze het daar wel niet bij heeft en dat haar kind óók verkouden is. (ja het zijn eigenlijk altijd vrouwen die zoiets plaatsen)
Ja duh, mannen hebben mannengriep. Die zijn veel te ziek om te posten dan.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven