Gezondheid alle pijlers

Vriend heeft longkanker

09-02-2019 11:58 1698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerste kerstdag werd mijn vriend verkouden met veel hoesten erbij. Verkoudheid ging over, hoesten niet en dat werd steeds pijnlijker. Halverwege januari voelde hij met een hoestbui een knak bij zijn ribben. Mijn vriend ging gelijk naar de huisarts, die stuurde hem door naar het ziekenhuis voor een foto.
Conclusie was een gebroken rib en ze zagen iets bij zijn longen wat ze niet vertrouwden.
Vriend kreeg een scan en vorige week hebben we echt het meest verschrikkelijke nieuws gekregen.
Longkanker met uitzaaiingen naar oa zijn rib, daarom is die ook gebroken, stukje lymfe, lever en er zit een plekje bij zijn heup. Arts zei gelijk dat hij dit niet kon genezen, alleen maar tijd rekken. :cry:
Onze wereld is ingestort, onze toekomst plannen die we samen hadden kunnen we niet meer uitvoeren. Het is allemaal zo onwerkelijk, we leven in een complete nachtmerrie.
Zonder behandeling geeft de arts hem een half jaar, met behandeling kan het met een paar maanden tot paar jaar gerekt worden, mits het aanslaat.

Dinsdag krijgt hij zijn eerste chemo en maandag krijgen we te horen of hij ook immunotherapie erbij krijgt.
Ik ben zo bang voor alles wat komen gaat, dat ik hem zie aftakelen en dat het moment gaat komen dat ik mijn grote liefde moet gaan missen :cry: Geen idee hoe ik dit allemaal moet gaan doen. We proberen nu nog zoveel mogelijk te genieten en leuke dingen te doen zolang het nog kan.
Gecondoleerd met dit grote verlies.
Gecondoleerd PinkWombat. Ik heb hier de afgelopen maanden meegelezen maar nooit geweten wat ik moest zeggen. Ik heb een aantal jaren geleden van kleine afstand deze ziekte gezien en ik weet wat een bizarre achtbaan het is, ook nu nog. Veel sterkte gewenst - hoewel je me al vreselijk sterk lijkt.
Gecondoleerd lieve Pink, heel veel sterkte de komende tijd. :hug:
Gecondoleerd PinkWombat, heel veel sterkte!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gecondoleerd Pink en heel veel sterkte :rose:
I like being a mess. It's who I am.
Gecondoleerd Pink, heel veel sterkte en kracht de komende periode.
Gecondoleerd lieve Pink, met tranen over mijn wangen heb ik je berichtje gelezen. Heel veel sterkte! :hug: :rose:
Lieve Pink, gecondoleerd met het verlies van jouw grote liefde.
Wat moet dit moeilijk zijn. Wat een liefde was, en is er tussen jullie.
Hier komt niets tussen, zelfs de dood niet.
Ik wens je voor nu en in de toekomst heel, heel veel sterkte !!!! :hug:
Heel veel sterkte
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:rose:

Wat een groot verlies, heel veel sterkte
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! :hug:

Ik ben ervan onder de indruk hoe je de eerste dag na zijn overlijden beschreven hebt. Blijf hier vooral van je af schrijven. En misschien kun je iemand vragen om alles wat je hier geschreven hebt over te nemen in een klein boekje als herinnering voor jezelf? Kan me voorstellen dat je in een roes hebt geleefd en dat het later helpt om weer eens terug te lezen hoe alles gegaan is en hoe je jezelf daarbij gevoeld hebt.
Ontzettend veel sterkte :hug:
Gecondoleerd en heel veel sterkte Pinkwombat.
Fijn dat je wel bij hem was.
Mijn vader is op dezelfde manier gegaan.
Heel veel sterkte!
Gecondoleerd Pink en heel veel sterkte :rose:
Lieve Pink, heel veel sterkte gewenst voor nu en in de toekomst :redrose:
Gecondoleerd :rose:
Gecondoleerd. Heel veel sterkte :rose:
Lieve Pinkwombat, ik vind het mooi dat je man in de nabijheid van jou in alle rust het leven heeft losgelatene en op reis is gegaan :redrose: .

Je hebt samen met je man gestreden tegen het onmogelijke. Je bent sterk geweest en nog steeds lees ik. Dappere pink, heel veel sterkte gewenst in alle moeilijke momenten die er zijn en nog komen gaan :hug:
Lieve PinkWombat, wat een verschrikkelijk half jaar heb jij achter de rug. Wat een ellende. En nu is het moment daar dat je man er niet meer is, dat hij het leven los heeft moeten laten. Het zal nog een hele tijd duren voor je het echt een plaatsje kan geven. Maar 1 ding staat vast. Je hebt het zo goed en zo vol liefde allemaal gedaan. Ik denk dat je man heel trots op je is en is geweest.
Ik wens je heel erg veel sterkte toe. Deze week zal als een roes voorbij gaan, maar maak er een mooie waardevolle dienst van.

dikke knuffel
Gecondoleerd Pink en veel sterkte de komende tijd. :sun: :hug:
Pinkwombat, ik heb je berichtjes in stilte gevolgd. Ik heb vaak moeten huilen om je verdriet en de oneerlijkheid van alles. Maar nooit geweten wat ik moet schrijven. Nu wil ik je toch vanaf hier heel veel sterkte wensen. Wat ben jij een sterke vrouw zeg. Ik heb veel respect voor je. Uit alles blijkt hoeveel jij van je man houdt. Ik vind het vreselijk voor je dat je je lieve maatje nu kwijt bent. Gecondoleerd. :hug:
Er loopt hier trouwens ook een rouwtopic waar veel mensen hun hart luchten.
Wellicht is dit ook iets voor jou om mee te gaan schrijven.
Sterkte PW! :rose:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Gecondoleerd, PinkWombat

Wat een groot verlies. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven