Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jongens, het is te warm om te kibbelen. Ga toch allemaal lekker buiten zitten met een koel al dan niet alcoholisch drankje en geniet van de mooie zomeravond.

Ik neem een cornetto.
Torment schreef:
23-07-2019 20:24
Iemand nog kip gegeten?!

Ja, gister dus en man vond het erg lekker :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Nouschi schreef:
23-07-2019 20:19
Djeez mensen, zet elkaar onder de negeer en blijf uit de topics van Cateau en klaar!
Als alle forummers die het niet met elkaar eens zijn elkaar onder de negeer gaan zetten, hou je weinig forum over. En om topics 'verboden gebied' te verklaren omdat iemand zich niet kan gedragen, gaat me echt te ver op een openbaar forum.
Wat is dat toch met die kip?
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:30
Schijnt heel lekker te zijn!
Las je laatste reactie Cateau en die zit echt té vol met (voor) oordelen en vage verwijten naar hier dan wel halve complot-theorieën die er niet zijn.
Zoek hulp meid, echt, doe het, maar niet hier, hier zit niemand die jouw nogal complexe problemen kan oplossen.
Succes :-*
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 20:43
86.11% gewijzigd
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:30
Die tokte vrolijk, legde eieren en toen werd ze in de pan gehakt omdat iemand hier een super recept had.
RIP kip (of liever 6, er schijnen minstens 12 malse dijen voor nodig te zijn. Kippendijen voor de goede orde) :lol:
doe_es-lief schreef:
23-07-2019 20:34
Die tokte vrolijk, legde eieren en toen werd ze in de pan gehakt omdat iemand hier een super recept had.
RIP kip (of liever 6, er schijnen minstens 12 malse dijen voor nodig te zijn. Kippendijen voor de goede orde) :lol:
🙄
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:35
🙄
Wat nou die smiley, hartstikke lekker recept :cheer2:
Niq schreef:
23-07-2019 20:15
Dat bedoel ik ^^
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
:idee:
Ik heb mijn portie hulp meer dan genoeg gekregen op het forum en ben op geweldige ideeën gebracht en die worden nu uitgevoerd.

Ik voel me niet alleen, ik voel me niet eenzaam en ben ook niet van plan ergens aan onderdoor te gaan, al vind ik het wel spijtig om te lezen dat dat jou wel bijna is gebeurd en dat je je zo eenzaam en alleen hebt gevoeld.

Dit forum kent vele leden, ook veel leden waar ik heel veel aan heb en heb gehad, dus ik ben onder de pannen, forumgewijs. Ook in mijn dagelijkse leven ben ik onder de pannen en wordt er goed voor mij gezorgd.

Alles bij elkaar kan er dus vanuit gegaan worden dat ik weer voor een paar jaar geduld heb voordat de rapen gaar zijn, tenzij er niet alleen wordt gekeken of ik mijn hand in eigen boezem steek, dan kunnen er decennia overheen gaan.
Ow, die?

Ik dacht een ander forumgeweten met dikke vette boter op het hoofd. Maar die zou ook veel verklaren. :idee:
Lucifer2018 schreef:
23-07-2019 20:42
Ow, die?

Ik dacht een ander forumgeweten met dikke vette boter op het hoofd. Maar die zou ook veel verklaren. :idee:
Ah ja dat zou goed kunnen.
I like being a mess. It's who I am.
Hee poes en does, jullie zijn weg!
(Van does vind ik dat wel lekker rustig trouwens)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh ik kreeg direct een guru melding. Is het weer zover? Ook last van de warmte zeker?
I like being a mess. It's who I am.
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:28
Jongens, het is te warm om te kibbelen. Ga toch allemaal lekker buiten zitten met een koel al dan niet alcoholisch drankje en geniet van de mooie zomeravond.

Ik neem een cornetto.
Het is 35 gr buiten. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Malagueña schreef:
23-07-2019 20:29
Ja, gister dus en man vond het erg lekker :biggrin:
:yes:
Ik bepaal zelf wel of ik reageer op iemand of niet. Als ik ergens niet mee eens ben of juist wel, dan zeg ik dat, lees graag andermans meningen en ervaringen. Soms staat er pure onzin in, dan ga je daar weer op in. En dat is het hele idee van het forum.

Of zoals laatst met een TO die depressief was en werd afgefikt door Cateautje dan zeg ik er wat van. Ook als het een ander is. Gebeurt ook vaak zat. En anderen doen dat bij mij.

Ik heb geen enkele behoefte om dat te gaan veranderen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 20:51
11.87% gewijzigd
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:28

Ik neem een cornetto.
Niks koel en vies warm :whip:
doornroosje9 schreef:
23-07-2019 20:46
Het is 35 gr buiten. ;-D
Lekker toch? Tropisch! 🤩
yasmijn schreef:
23-07-2019 20:51
Lekker toch? Tropisch! 🤩
Kutweer. Dat is het.
Lucifer2018 schreef:
23-07-2019 20:52
Kutweer. Dat is het.
Oneens.
doe_es-lief schreef:
23-07-2019 20:08
Cateautje, ik lees je al best lang nogal en zie ook verschil, misschien moet je om te beginnen even afstand nemen van hier en iets gaan doen wat je leuk vindt? je vel zit op zijn zachts gezegd bepaald niet lekker en er zijn heus hier mensen die zich oprecht zorgen om je maken. in plaats van te hakken en je koppie in het zand te steken wat weer heel logisch irritatie opwekt is het wellicht een beter idee iemand in je omgeving in vertrouwen te nemen om je hart even goed te luchten en op zijn minst even je toetsenbord links laten liggen, een paar dagen rust te nemen, dingen doen die je leuk vindt en een forum-adempauze nemen.
Mocht je nou echt heel erg gal moeten spugen mag je dat van mij doen op mijn pb, mag je op los gaan zoveel als je wilt maar doe dat nou niet meer op het forum, dat is gewoon geen goed idee en voor niemand leuk, vooral als het zo vaag is wat er met je aan de hand is..
O, en áls jij denkt dat het forum jou kan helpen, neem dan even ruim en vooral rustig (en nee, niemand ben je details schuldig) de tijd om een zo duidelijk mogelijke OP te schrijven met wat er aan de hand is en wat je daarover kwijt wilt, hoe je advies wilt/hoopt te krijgen en hoe "we" je eventueel kunnen helpen. Slaap er dan nog een nachtje over, lees 10 keer door en maak er een topic voor en áls je dat doet luister dan ook zonder meteen je bibs tegen de krib te gooien..
Loos in de ruimte schoppen tegen alles en iedereen helpt niet, echt niet.
Lief bericht.

Ik lees en schrijf inmiddels denk ik al 10 a 15 jaar op dit forum onder verschillende (opvolgende) nicks en 'ken' Cateautje dus ook al wat langer en hoe zij (minstens) de laatste weken reageert, is niet zoals ik haar ken.

Zat in dit kader er laatst over na te denken dat het raar is dat je iemand alleen maar van een forum kent en je er toch zorgen over kan maken (en het stom is dat je niets voor iemand kan doen ).

Vind het overigens niet kunnen dat in haar topic 'medische wetenschap' forummers die ook al langer meeschrijven en ook haar al langer moeten kennen, dus moeten snappen dat er iets aan de hand is, direct vol er in gaan qua negatieve reacties, terwijl zij zelf in ieder geval in het begin daar geen aanleiding voor geeft.
feow schreef:
23-07-2019 20:46
Hee poes en does, jullie zijn weg!
(Van does vind ik dat wel lekker rustig trouwens)
Ben ik does? :-|
(of snap ik weer eens iets niet :-$ )
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 20:55
0.24% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven