sommige forummers
maandag 30 maart 2009 om 06:20
Hebben jullie dat gevoel nou ook,dat sommige forummers hier alleen zitten om mensen af te zeiken/onderuit tehalen? Soms reageer je serieus op iets en wordt daar op gequote met opmerkingen dat ik denk...je doet het alleen om iemand af te zeiken? Zo vergaat mijn zin om hier tijd door te brengen,terwijl ik er zelf heel veel aan heb om hier soms iets te posten,en het fijn vind als iemand iets aan mijn post heeft!
donderdag 2 april 2009 om 00:34
donderdag 2 april 2009 om 00:37
Voor diegene die hier binnenvallen.
Dit is gewoon gegeit.
Heeft niets met to te maken (die denk ik allang dit topic heeft verlaten)
Had net zo goed een ander topic kunnen zijn.
Op dit moment zijn er enkel hele lieve forummers aanwezig heur.
Die zeiken nooit nieuwelingen af.
(alleen ouderlingen,echt hoor!)
Dit is gewoon gegeit.
Heeft niets met to te maken (die denk ik allang dit topic heeft verlaten)
Had net zo goed een ander topic kunnen zijn.
Op dit moment zijn er enkel hele lieve forummers aanwezig heur.
Die zeiken nooit nieuwelingen af.
(alleen ouderlingen,echt hoor!)
donderdag 2 april 2009 om 00:44
quote:wijnands schreef op 02 april 2009 @ 00:34:
Wat ik me hier, en op eigenlijk elk forum, wel 's afvraag is "ben je nou echt zo dom als het achtereind van een varken? Of gewoon zo ontzettend lui dat je zelf niet even nadenkt/googelt?"
Verder blijf ik me verbazen over onderwerpen in culi maar da's meer amusant.Ja lui natuurlijk,waarom gaan googlen als we hier een google koningin hebben!
Wat ik me hier, en op eigenlijk elk forum, wel 's afvraag is "ben je nou echt zo dom als het achtereind van een varken? Of gewoon zo ontzettend lui dat je zelf niet even nadenkt/googelt?"
Verder blijf ik me verbazen over onderwerpen in culi maar da's meer amusant.Ja lui natuurlijk,waarom gaan googlen als we hier een google koningin hebben!
donderdag 2 april 2009 om 01:01
@ Iry I know.. struin zelf al zo'n 6 jaar rond op Viva Forum, dus ken het echt wel!
Maar vind het soms jammer dat de "die hards"zich storten op een topic, en dat topic dan vervolgens helemaal overnemen, en ergens TO belachelijk maken die vervolgens niet meer durft te reageren.
En dat is volgens mij precies wat TO bedoelde....
Maar vind het soms jammer dat de "die hards"zich storten op een topic, en dat topic dan vervolgens helemaal overnemen, en ergens TO belachelijk maken die vervolgens niet meer durft te reageren.
En dat is volgens mij precies wat TO bedoelde....
donderdag 2 april 2009 om 20:37
Ik erger me ook ontzettend aan die wijven hier. Ik kijk wel es op t forum en t zijn altijd dezelfde die mensen die OVERAL een mening over hebben. Ze hebben alles meegemaakt en alles nog erger dan jij..Verschrikkelijk. In een echte groep mensen kunnen ze zich waarschijnlijk niet handhaven en daarom gaan ze hier ff populair doen. Erg hè, als er niemand van je houdt in het echte leven? Trieste, hele trieste wijven zijn 't.
donderdag 2 april 2009 om 20:40
quote:Mimi_1981 schreef op 02 april 2009 @ 20:37:
Ik erger me ook ontzettend aan die wijven hier. Ik kijk wel es op t forum en t zijn altijd dezelfde die mensen die OVERAL een mening over hebben. Ze hebben alles meegemaakt en alles nog erger dan jij..Verschrikkelijk. In een echte groep mensen kunnen ze zich waarschijnlijk niet handhaven en daarom gaan ze hier ff populair doen. Erg hè, als er niemand van je houdt in het echte leven? Trieste, hele trieste wijven zijn 't.
Wablief?
Gevalletje PMS?
Wablief?
Gevalletje PMS?

donderdag 2 april 2009 om 20:44
quote:Mimi_1981 schreef op 02 april 2009 @ 20:37:
Ik erger me ook ontzettend aan die wijven hier. Ik kijk wel es op t forum en t zijn altijd dezelfde die mensen die OVERAL een mening over hebben. Ze hebben alles meegemaakt en alles nog erger dan jij..Verschrikkelijk. In een echte groep mensen kunnen ze zich waarschijnlijk niet handhaven en daarom gaan ze hier ff populair doen. Erg hè, als er niemand van je houdt
in het echte leven? Trieste, hele trieste wijven zijn 't.
Ben jij nieuw?
Je mag het best lastig vinden dat sommigen altijd (in jouw ogen) komen afzeiken maar deze uitspraak gaat me te ver hoor.
Lees je ook de heel intense en leuke dingen? De steun en de tips? of lees je alleen het geklier...
En de mensen die klieren hebben toch ook goede tips en ideeen hoor.
Ik erger me ook ontzettend aan die wijven hier. Ik kijk wel es op t forum en t zijn altijd dezelfde die mensen die OVERAL een mening over hebben. Ze hebben alles meegemaakt en alles nog erger dan jij..Verschrikkelijk. In een echte groep mensen kunnen ze zich waarschijnlijk niet handhaven en daarom gaan ze hier ff populair doen. Erg hè, als er niemand van je houdt
in het echte leven? Trieste, hele trieste wijven zijn 't.
Ben jij nieuw?
Je mag het best lastig vinden dat sommigen altijd (in jouw ogen) komen afzeiken maar deze uitspraak gaat me te ver hoor.
Lees je ook de heel intense en leuke dingen? De steun en de tips? of lees je alleen het geklier...
En de mensen die klieren hebben toch ook goede tips en ideeen hoor.
donderdag 2 april 2009 om 20:44