Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 juli 2019 om 09:47
Nou, ik vind het voor een landelijk examen best ver. Hij kon kiezen uit Zwolle, Amersfoort en Tilburg. Niet helemaal 'eerlijk' verdeeld over het land vind ik.
Maarrrrr........ airco in de bus, airco in de trein. So far so good.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 24 juli 2019 om 10:20
woensdag 24 juli 2019 om 10:31
woensdag 24 juli 2019 om 10:51
Dan is het ook roerboot toch?charlottew88 schreef: ↑24-07-2019 10:31Iemand wil het roei omgooien. Ik dacht eerst dat het een fout in de topictitel was maar in de OP staat ook het roei.![]()
woensdag 24 juli 2019 om 10:53
Ja en roeistaafjes
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 juli 2019 om 10:55
Ik had weer eens iets
, ik lul altijd tegen mijn hond aan, loop vanmorgen heel vroeg (half 6 tot 7 uur) met hem te wandelen door het dorp waar ze aan het bouwen zijn. Mijn hond kijkt onder het lopen zo af en toe naar me"om met zo'n blik van "wij gezellig samen hè" en dan is hij zo cute. Dus ik zeg tegen hem: wat ben je toch ook een lekker kereltje.
Hoor ik ineens vanaf een bouwsteiger een stem: ik hou ook van jou
Ik had er geen erg in dat ze vanwege de hitte extra vroeg beginnen
Ik had er geen erg in dat ze vanwege de hitte extra vroeg beginnen
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 10:59
Reden: ik deed van alles fout
Reden: ik deed van alles fout
10.17% gewijzigd
woensdag 24 juli 2019 om 10:57
doe_es-lief schreef: ↑24-07-2019 10:55Ik had weer eens iets, ik lul altijd tegen mijn hond aan, loop vanmorgen heel vroeg (half 6) met hem te wandelen door het dorp waar ze aan het bouwen zijn. Mijn hond kijkt onder het lopen zo af en toe naar me"om met zo'n blik van "wij gezellig samen hè" en dan is hij zo cute. Dus ik zeg tegen hem: wat ben je toch ook een lekker kereltje.
Hoor ik ineens vanaf een bouwsteiger een stem: ik hou ook van jou![]()
woensdag 24 juli 2019 om 10:57
doe_es-lief schreef: ↑24-07-2019 10:55Ik had weer eens iets, ik lul altijd tegen mijn hond aan, loop vanmorgen heel vroeg (half 6 tot 7 uur) met hem te wandelen door het dorp waar ze aan het bouwen zijn. Mijn hond kijkt onder het lopen zo af en toe naar me"om met zo'n blik van "wij gezellig samen hè" en dan is hij zo cute. Dus ik zeg tegen hem: wat ben je toch ook een lekker kereltje.
Ik had er geen erg in dat ze vanwege de hitte extra vroeg beginnen![]()
woensdag 24 juli 2019 om 10:59
Geweldigdoe_es-lief schreef: ↑24-07-2019 10:55Ik had weer eens iets, ik lul altijd tegen mijn hond aan, loop vanmorgen heel vroeg (half 6) met hem te wandelen door het dorp waar ze aan het bouwen zijn. Mijn hond kijkt onder het lopen zo af en toe naar me"om met zo'n blik van "wij gezellig samen hè" en dan is hij zo cute. Dus ik zeg tegen hem: wat ben je toch ook een lekker kereltje.
Hoor ik ineens vanaf een bouwsteiger een stem: ik hou ook van jou![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 juli 2019 om 11:00
verkeerde quote
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 11:01
10.20% gewijzigd
woensdag 24 juli 2019 om 11:14
Sinds een week hebben wij bij de receptie ook een mobiele telefoon naast de vaste lijn. Tot vanochtend zijn wij hier nog niet op gebeld. De mobiele telefoon gaat over en blijft over gaan. Collega en ik kijken elkaar aan met een blik wie is degene die haar/zijn mobiel niet opneemt. Tja dat was dus onze mobiel
woensdag 24 juli 2019 om 11:21
charlottew88 schreef: ↑24-07-2019 11:14Sinds een week hebben wij bij de receptie ook een mobiele telefoon naast de vaste lijn. Tot vanochtend zijn wij hier nog niet op gebeld. De mobiele telefoon gaat over en blijft over gaan. Collega en ik kijken elkaar aan met een blik wie is degene die haar/zijn mobiel niet opneemt. Tja dat was dus onze mobiel![]()
woensdag 24 juli 2019 om 11:24
Nou inderdaad vooral die forummer met drie letters is irritant. Maar die is eigenlijk altijd irritant.PoesinBoots schreef: ↑24-07-2019 11:20Haha Does.
Ik kom net uit het winkel dicht topic. Damn...daar hebben een aantal echt last van de warmte, wat een toontjes.
En vreemd genoeg door de mensen die zeggen geen last van de hitte te hebben.
woensdag 24 juli 2019 om 11:26
Ohhhdoe_es-lief schreef: ↑24-07-2019 10:55Ik had weer eens iets, ik lul altijd tegen mijn hond aan, loop vanmorgen heel vroeg (half 6 tot 7 uur) met hem te wandelen door het dorp waar ze aan het bouwen zijn. Mijn hond kijkt onder het lopen zo af en toe naar me"om met zo'n blik van "wij gezellig samen hè" en dan is hij zo cute. Dus ik zeg tegen hem: wat ben je toch ook een lekker kereltje.
Ik had er geen erg in dat ze vanwege de hitte extra vroeg beginnen![]()
charlottew88 schreef: ↑24-07-2019 11:24Nou inderdaad vooral die forummer met drie letters is irritant. Maar die is eigenlijk altijd irritant.
Ik ken haar niet maar nu al geen fan. Mén wat heeft die een kras op de plaat.
Veel te warm voor zulk gedoe.
woensdag 24 juli 2019 om 11:29
Is wederzijds hoor, meid. Doe eens iets aan die kras op je leesbril, want je leest niet eens wat er staat.PoesinBoots schreef: ↑24-07-2019 11:26Ik ken haar niet maar nu al geen fan. Mén wat heeft die een kras op de plaat.
Veel te warm voor zulk gedoe.