Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Cateautje schreef:
24-07-2019 15:56
Als het je niet te heet was kan het maar gedaan zijn.
Kan je weer lekker in je schone badkamer poedelen. :)
Nou de bad en slaapkamer zijn op de eerste verdieping, het is echt heerlijk koel daar dus zo erg was het niet.
Ik vind het wel fijn als het weer schoon is, idd kan ik weer lekker poedelen.

Rik: das ook nog een goede smoes :-D

:hyper: morgen komt de monteur voor de combi. Denk dat ik hem pas de deur uit laat voor het kreng het weer doet ;-D

Ik doe ook makkelijk met eten, ik smijt een paar vega worstjes in de fryer, brood en wat komkommertjes erbij en Phoebs vindt het wel best.

Ik wil een ijsje maar ik heb alleen waterijs... :@@:
Geen zin om te halen, te warm...
Leuk net, mijn buren zijn gisteravond teruggekomen van vakantie. Zij hebben een heel lief hondje die gek is op mij. Ik heb mn hele leven dieren gehad en als ik een dier zie dan ga ik tegen ze aan kletsen en ze knuffelen en dat onthouden ze dus ze rent altijd naar mij toe als ze mij ziet. En dat deed ze net ook. Zo schattig!
dolfje schreef:
24-07-2019 16:35
Nee dat ga ik ook niet doen. Voor morgen heb ik al gerookte kip in de koelkast en vrijdag trek ik iets uit de diepvries net als vandaag. Maar heb wel brood en beleg en Spa en bier nodig. Gaan vrijdag naar de camping bij schoonouders en ik wil het een en ander meenemen. Anders krijg ik bier te drinken wat van onder de caravan vandaan komt. Dus we gooien het in de elektrische koelbox met elementen.
Ik snap het.
Ik wens je nu alvast een hele fijne vakantie toe. :D
Ik ga zo even een paar eieren koken voor bij de spinazie. Heb je nog tips voor me, Phoebe? 😜
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
24-07-2019 17:02
Ik snap het.
Ik wens je nu alvast een hele fijne vakantie toe. :D
Gaan maar twee nachtjes hoor, maar wel lekker er weer eventjes tussenuit. Het voelt altijd wel als vakantie.
dolfje schreef:
24-07-2019 17:10
Gaan maar twee nachtjes hoor, maar wel lekker er weer eventjes tussenuit. Het voelt altijd wel als vakantie.
Maakt niet uit! Ik hou niet van mensen die alleen maar blij kunnen zijn met 3 weken Seychellen.
Hier eten we macaroni uit de vriezer. De hond ligt lekker te slapen en ik moet de hele week en weekend werken dus ik maak me verder niet druk.
Zelfs de vaatwasser nog niet uitgeruimd en de was moet nog opgevouwen worden maar dat doe ik ook niet nu.

Veel plezier Dolfje!
RikM schreef:
24-07-2019 17:08
Ik ga zo even een paar eieren koken voor bij de spinazie. Heb je nog tips voor me, Phoebe? 😜
:rofl: rat ook dat je bent.... ;)
Nou ja als je snot of baksteen wil moet je ze door mij laten koken, anders lekker zelf doen.. :lmao:

Maelstrom :hello: Wilkommen, bienvenue welcome...

Ik zit ff tv te kijken, in Warnsveld gaan ze een feest houden omdat ze bijna 75 jaar het warmterecord hadden... (is gesneuveld vandaag) :nut:
Lekker belangrijk ook, wie boeit het nou waar het het warmste is. Mij niet in ieder geval..
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 20:38
31.94% gewijzigd
Maelstrom schreef:
24-07-2019 17:28
Hier eten we macaroni uit de vriezer. De hond ligt lekker te slapen en ik moet de hele week en weekend werken dus ik maak me verder niet druk.
Zelfs de vaatwasser nog niet uitgeruimd en de was moet nog opgevouwen worden maar dat doe ik ook niet nu.

Veel plezier Dolfje!
Dank je wel. Succes met werken verder deze week en weekend.

Ik ben vanmorgen om 8 uur begonnen, lekker rustig dus ik kon mijn inval taken rustig doen. Moet daar nogal voor opletten en dat lukt niet altijd . Als ik morgen op tijd wakker ben doe ik dat weer. Kan ik ook mooi wat eerder naar huis. Vandaag ook geen middagpauze genomen, normaal ga ik buiten wandelen maar nu dus niet.
IK lees veel lekkere dingen hier, als avondeten :kwijl: Zelf een aardappel salade, koudekippenpoot (die ik eerder deze week al had gemaakt) en een andere, frisse salade, lekker fris met dit weer. :D met tomaat, paprika, ui, rozijnen, stukjes sinaasappel, komkommer, ham, spek, caramel walnoten. :kwijl: Ik heb nog over voor morgen naar werk toe. :D

Vanavond lekker fitnessen en dan lekker een boek lezen in de achtertuin. :D
Thlubbe schreef:
24-07-2019 19:18
IK lees veel lekkere dingen hier, als avondeten :kwijl: Zelf een aardappel salade, koudekippenpoot (die ik eerder deze week al had gemaakt) en een andere, frisse salade, lekker fris met dit weer. :D met tomaat, paprika, ui, rozijnen, stukjes sinaasappel, komkommer, ham, spek, caramel walnoten. :kwijl: Ik heb nog over voor morgen naar werk toe. :D

Da's veel lekker... :D
Thlubbe schreef:
24-07-2019 19:18

:p: Dat lust ik ook wel!

Fitnessen? Met temperaturen van 94 graden???? :woa: :woa: :woa:
Heb je last van een zonnesteek ;)?

Ok die stomme lijn kan me geen reet schelen met dit weer, ik ga mn bak ijs leegeten en haal morgen wel een nieuwe... ;-D
(Liefst haal ik ff een ijsje bij de ijssalon maar ben te sloom..)
Haha, tja... Ik laat een beetje hitte me niet tegenhouden. :biggrin: Ik zie het gewoon als extra uitdaging. Zo warm is het niet meer nu het avond is. daarnaast, lekker veel koud water drinken helpt enorm, en een lekker upbeat muziekje in de oren.

Zweten doe ik toch wel met sporten, daar helpt het weer echt niet mee/tegen. Hardlopen met 30-35 graden doe ik ook weleens, al is dat niet vaak natuurlijk, aangezien dadt niet vaak voorkomt in Nederland. IJs is best lekker ja. Wat voor IJs ga je nu verorberen? :popcorn:
Ik heb perenijsjes gekocht net. Ga zo eerst douchen en dan een lekker ijsje. En misschien wel een biertje, chouffe of radler daar ben ik nog niet over uit.
Lekker Dolf!

Ik had vanmiddag een soort soyakokosijs ontdekt en dat vond ik een goed idee want ik heb prikkelbaar darmsyndroom en ben lactoseintolerant dus mijn buik wordt onrustig van gewoon ijs.(Dat is niet gevaarlijk of zo, vooral vervelend)
Was wel ok maar vond het niet echt naar ijs smaken.

Volgens mij is weinig eten met dit weer niet zo'n goed idee en kost het je lichaam veel energie om zichzelf koel te houden...
Morgen maar iets beter zorgen voor mezelf, en de katten nadoen. (Die liggen al 2 dagen voor pampus. Mien ligt de hele in de slaapkamer en Zoëlientje (zo noem ik haar, ze heet Zoë, en Mien heet eigenlijk Kwebbel maar ik noem haar Mien. Luistert ze ook naar :-D) ligt boven onder de bank.
Slimme diertjes...

Ik ben weer in een lauw citroenbad gedoken, heerlijk, ik krijg het gewoon koud... :hyper:
Okee, ik ben echt een man...

Een "Citroenbad" :confused:
Thlubbe schreef:
24-07-2019 20:39
Okee, ik ben echt een man...

Een "Citroenbad" :confused:
:rofl: :applause: Je maakt me heel erg aan het lachen...
Een bad met 500 citroenen nou goed.. :proud:

Nee ik kreeg een keer een tip van een natuurarts, die zei met heet weer neem een lauwe douche (bad kan ook lijkt mij) met een douchegel of badschuim met citroengeur.
Daar fris je lekker van op.
Werkt wel hoor!
Phoebemeaculpa schreef:
24-07-2019 20:44
:rofl: :applause: Je maakt me heel erg aan het lachen...
Een bad met 500 citroenen nou goed.. :proud:
Ja, weet ik veel, er zijn wel raardere schoonheidstips of huis-tuin-en-keuken wijsheden... :rofl: :hihi:
Phoebemeaculpa schreef:
24-07-2019 20:44
Nee ik kreeg een keer een tip van een natuurarts, die zei met heet weer neem een lauwe douche (bad kan ook lijkt mij) met een douchegel of badschuim met citroengeur.
Daar fris je lekker van op.
Werkt wel hoor!
Thanks voor de opklaring :D
Thlubbe schreef:
24-07-2019 20:47
Ja, weet ik veel, er zijn wel raardere schoonheidstips of huis-tuin-en-keuken wijsheden... :rofl: :hihi:

Thanks voor de opklaring :D
Ik snap dat je in de war was, dat schreef je alleen nogal grappig...
Ik heb ineens zin in een stapel pannenkoeken... die ik echt niet ga maken nu...

He ik voel me, afgekoeld, veel beter...
Ik blijf lekker beneden, ik duik die loeihete woonkamer (35 graden nu) niet meer in...
Heb het koken uitgesteld en uitgesteld enzovoort, enzovoort en nu heb ik maar een pizza besteld. Moet toch wat eten.
Met dit weer is een open keuken wel ellende, daar wordt de kamer nog heter van en is het haast meer geen doen. Heb ook alleen maar vlees in huis dat lang moet sudderen, dus dat schiet niet op.

Morgen ga ik vroeg uit de veren en naar de super voor een kantenklaarmaaltje voor morgen en overmorgen. Dan maar even niet gezond.

Mijn intuïtie werkt niet meer goed.
Balin lach al uren onder de hocker, helemaal voor pampus en ik werd bezorgd, dus ben ik er op een gegeven moment naartoe gelopen en heb zijn poot aangeraakt om te kijken of hij zou reageren en dat deed hij. :D
Waar ik me wel bezorgd om maak is dat hij bijna niet drinkt, je zou toch verwachten dat hij daar nu meer behoefte aan heeft. Hebben jouw poezels dat ook Phoebs?
Het is Chouffe geworden. Lekker hoor. :cheers:
Proost dolf! Dat het je maar mag smaken! :applause:

En moet gewoon wel eens kunnen Cateau, een keertje makkelijk koken. :)
Cateautje schreef:
24-07-2019 21:02
Heb het koken uitgesteld en uitgesteld enzovoort, enzovoort en nu heb ik maar een pizza besteld. Moet toch wat eten.
Met dit weer is een open keuken wel ellende, daar wordt de kamer nog heter van en is het haast meer geen doen. Heb ook alleen maar vlees in huis dat lang moet sudderen, dus dat schiet niet op.

Morgen ga ik vroeg uit de veren en naar de super voor een kantenklaarmaaltje voor morgen en overmorgen. Dan maar even niet gezond.

Mijn intuïtie werkt niet meer goed.
Balin lach al uren onder de hocker, helemaal voor pampus en ik werd bezorgd, dus ben ik er op een gegeven moment naartoe gelopen en heb zijn poot aangeraakt om te kijken of hij zou reageren en dat deed hij. :D
Waar ik me wel bezorgd om maak is dat hij bijna niet drinkt, je zou toch verwachten dat hij daar nu meer behoefte aan heeft. Hebben jouw poezels dat ook Phoebs?
Nee sorry, mijn poezels drinken normaal al veel, en dat is met dit soort temperaturen niet minder, bijna nog meer.
Ze zijn wel ontzettend sloom, normaal breken ze iedere dag wel een paar keer de boel af (1 dame op leeftijd en 1 bijna op leeftijd , tssssss...) maar nu hoor ik ze de hele dag niet.
Misschien is Balin ook te sloom, je kan proberen op verschillende plekken in huis bakjes water neer te zetten. Misschien helpt dat.
Ik vind katten overigens met dit weer veel verstandiger dan wij..

Nou ik wil sinds een paar dagen weer gezond eten. Echter daar sla ik zoals altijd in door, maar ik trek dat echt niet met dit weer, dus morgen eet ik weer gewoon/niet te weinig bij de maaltijden, heb je denk ik meer aan dan ijs en snoep.
Ik trek dat stomme calorieën getel echt niet... (heb maatje 38... :$, 36 na de vastentijd waarbij ik alleen niet snoepte en alleen daardoor bijna 5 kilo kwijtraakte... :$ maar dat heb ik er dus bijna weer aangesnoept... :$)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 24-07-2019 21:38
7.49% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
24-07-2019 21:33
Nee sorry, mijn poezels drinken normaal al veel, en dat is met dit soort temperaturen niet minder, bijna nog meer.
Ze zijn wel ontzettend sloom, normaal breken ze iedere dag wel een paar keer de boel af (1 dame op leeftijd en 1 bijna op leeftijd , tssssss...) maar nu hoor ik ze de hele dag niet.

Misschien is Balin ook te sloom, je kan proberen op verschillende plekken in huis bakjes water neer te zetten?

Nou ik wil sinds een paar dagen weer gezond eten. Echter daar sla ik zoals altijd in door, maar ik trek dat echt niet dus morgen eet ik weer gewoon/niet te weinig bij de maaltijs3n, heb je denk ik meer aan dan ijs en snoep.
Ik trek dat stomme calorieën getel echt niet... (heb maatje 38... :$)
Z'n drinkbak staat een meter bij hem vandaan. Al een paar keer ververst vandaag, zodat het een beetje koel blijft. Snap er niets van.

Maat 38!!! Jeetje meid toch, pas je nog deur de deur? Jij moet wel een togus hebben die krap op een driezitter past.
Ik wou dat we konden ruilen Phoebs, ik kom nooit aan, ook al eet ik nog zoveel. :facepalm: Ik probeer juist aan te komen (vooral spiermassa, maar alsnog, dat lukt ook amper)

Edit:
Ik wil wel even gezegd hebben dat er verder niks mis is hoor, met die maat. Voordat het weer verkeerd overkomt, als lompe man. :P
anoniem_64c7f31e9a26f wijzigde dit bericht op 24-07-2019 21:41
28.25% gewijzigd
Als ik maat 38 heb kan ik me verstoppen achter een lantarenpaal denk ik :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven