Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Pfff... Soms is een andere taal leren echt 'vervelend', terwijl het gelijkertijd echt enorm interessant en leuk is. Geen idee echt waarom. Misschien iets teveel er in gezeten deze avond. :confused:

Ik wil nogmaals eens benadrukken hoe fijn ik het vind dat het afgekoeld is, ook al vind ik het nu nog té warm voor mij haha, geef mij de kou maar. :D Ik ga de rest van de avond nog even lekker actief zijn door te fitnessen. Netflixen gaat me niet lukken (ik heb geen netflix :P ), maar voor ieder wat wils natuurlijk.

Welke master ga je doen Realhwmaksfd?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me aangemeld (of nouja, ben bezig) voor cross-cultural communication in Engeland. Maar we gaan het zien hoor ik heb nog niks besloten :)
Op dat gebied kan je me alles wijsmaken, ik heb daar echt geen kaas van gegeten, niet op dat niveau in ieder geval. Tenzij het over Japan gaat, dan weet ik nog een beetje wat haha, maar algemene crosscultural? nah... Ik pas, ben ik veels te direct/persoonlijk voor :P
dolfje schreef:
29-07-2019 20:17
Wat kijk je Cateau?

Ik kijk nu Americas next top model maar ga zo verder met McLeods daughters.

Morgenvroeg ga ik weer eens proberen te sporten, ben overdag vrij dus tijd zat.
Ik kijk dagelijks NCIS. Te leuk om te missen.

Ik heb jaren geleden de dochters gevolgd en toen ineens stopte het, jammer was dat wel, maar toen het weer terugkwam wilde ik niet meer, het was te lang geleden.
Cateautje schreef:
29-07-2019 20:39
Ik kijk dagelijks NCIS. Te leuk om te missen.

Ik heb jaren geleden de dochters gevolgd en toen ineens stopte het, jammer was dat wel, maar toen het weer terugkwam wilde ik niet meer, het was te lang geleden.
Ja ik was al eens aan McLeods begonnen en ooit wel eens een losse aflevering op tv gezien maar nu kijk ik er wekelijks een aantal.
Ah zelfs na de opleiding hoef je niet alles uit je hoofd te weten hoor, moet alleen weten hoe je het kan onderzoeken :) In Engeland is het veel meer een kruising tussen taal en communicatie dan in Nederland. Ik heb een bachelor in Engelse taal & cultuur, waarmee ik in Nederland de opleiding zelfs niet mag doen. :-o Maar in mijn bachelor heb ik mij wel veel gefocust op het internationale, dus ik denk dat de master wel goed bij mij en mijn opleiding past :-D
Thlubbe; nee joh, andere talen leren is hartstikke leuk.
Vind ik, ik schijn een talenknobbel te hebben en ik vind vreemde talen leren leuk.
Mag je van mij benadrukken, ik vind dit koelere (het is hier nog wel warm maar een stuk fijner...) ook heerlijk.
Behalve dat mn katten de boel weer afbreken...
Ik had vanmorgen geen zin om wakker te worden en op te staan, nou dat heb ik geweten..
Irritant en grappig tegelijk ;-D

Teau: fijn dat het gelukt is. Ik ken dat wel hoor, geen zin hebben daarin. Ook al zitten er 3 supers bij mij om de hoek...
Ik heb zaterdag trouwens ook een paar CSI's gekeken, spannend hoor...
Zo, heb net nog even 20 zakjes sambal gehaald bij de toko en gelijk een heerlijk broodje pikante kip. Mijn avond kan niet meer stuk.

Ja CSI New York kan erg spannend zijn. Heerlijke televisie.
Ik heb vast online een afspraak gemaakt voor reisvaccinaties voor onze vakantie later dit jaar. Kan ik het niet vergeten.
Cateautje schreef:
29-07-2019 21:30
Zo, heb net nog even 20 zakjes sambal gehaald bij de toko en gelijk een heerlijk broodje pikante kip. Mijn avond kan niet meer stuk.

Jij doet 20 zakjes sambal op een broodje pikante kip? Dat doe ik je niet na. :O
Phoebemeaculpa schreef:
29-07-2019 20:57
Thlubbe; nee joh, andere talen leren is hartstikke leuk.
Vind ik, ik schijn een talenknobbel te hebben en ik vind vreemde talen leren leuk.
Ik vind het vocabulair en de manier van denken nog even pittig bij hetgeen wat ik nu leer. Japans. Telwoorden zijn echt apart op zich... logisch, maar zeer abstract voor onze begrippen. :huh:
RikM schreef:
29-07-2019 21:48
Jij doet 20 zakjes sambal op een broodje pikante kip? Dat doe ik je niet na. :O
:-D

Doe mij een lol zeg, ik moet ook nog aan de volgende morgen denken.
Cateautje schreef:
29-07-2019 22:03

Dat wordt een leuk feestje op de pot. ;-D
Cateautje schreef:

:HA:
RikM schreef:
29-07-2019 22:10
Dat wordt een leuk feestje op de pot. ;-D
Is het enige waar ik een hekel aan heb, een gloeiende ster.
Oops, dubbel...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 29-07-2019 22:37
95.94% gewijzigd
Cateautje schreef:
29-07-2019 21:30

Ja CSI New York kan erg spannend zijn. Heerlijke televisie.
Ja ik vond het ook leuk, zeker voor de zaterdagavond.
:-P) Ik ben dol op sambal, helemaal die van de toko, ik kom binnenkort dus geloof ik maar een keer bij je eten ;-D.
Ik krijg trouwens honger van jouw broodje pittige kip met sambal...
(Ik ben dol op de suri-achtige keuken)

He wat een gezellige drukte hier!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 29-07-2019 22:35
1.29% gewijzigd
Cateautje schreef:

:rofl:

Thlubbe: ja zeg, daar noem je ook een taal...
Alhoewel dat moet ik zeggen, ik spreek (een klein beetje) arabisch...
Zo dat is een mooie taal, maar wel moeilijk, vooral het alfabeth is moestahil ;-D
(Arabisch voor onmogelijk)
Mijn moeder is Fries maar ik weet meer arabisch dan Fries.
Phoebs-logica...
Haha, Arabisch staat bij mij ook nog op de lijst van 'willen leren'. Al is het maar de basis. Japans is makkelijker dan je zou denken, vind ik dan hoor, maar misschien is dat omdat ik van kinds af aan al interesse had in dat land en dus ook de taal.
Dat heb ik met arabische landen, dat maakt het idd wel makkelijker als je interesse hebt in het land en de cultuur.
Nu is Arabisch leren voor mij ook niet erg onmogelijk aangezien ik door mijn werk erg veel arabisch sprekende mensen ken, en ik de taal ook vaak hoor.
Ik onthoud veel van wat ik hoor op een of andere manier.
Ik heb nog een schoonmoeder in de aanbieding, gratis af te halen. Je kunt er verder weinig mee, ze is altijd ziek, zwak of misselijke en na vandaag weet ik ook nog dat ze vuil en achterbaks is. Wie heeft er zin in?
2018anoniem schreef:
29-07-2019 22:50
Ik heb nog een schoonmoeder in de aanbieding, gratis af te halen. Je kunt er verder weinig mee, ze is altijd ziek, zwak of misselijke en na vandaag weet ik ook nog dat ze vuil en achterbaks is. Wie heeft er zin in?
Oeh, meer details! Wat heeft ze jouw misdaan? :P
We hadden een telefoongesprek waarin we elkaar niet echt begrepen. Ze reageerde zo anders dan normaal dat het gesprek helemaal mis liep.
anoniem_644d786e61fba wijzigde dit bericht op 02-08-2019 22:30
73.83% gewijzigd
Ohhh, pfff, ik heb in één relatie een ehm... 'foute schoonmoeder' gehad. Zij is de enigste persoon geweest (so far) die mij kwaad heeft kunnen maken. Ik ben slechts één enkele keer boos geweest in mijn leven dat ik bijna zwart zag voor mijn ogen (of überhaupt boos), normaal ben ik altijd erg getemperd. Man... Dat was een hypocriete troll zeg. De tering...

Maargoed, ja, naar om te horen. :( Hoop dat je er uit gaat komen.
Dat komt bij mij niet over als en vuil en achterbaks mens.

Jij wil misschien dat ze partij kiest en dat doet ze niet en daar geef ik haar groot gelijk in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven