Scheiden en twijfels

28-07-2019 04:47 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Ik en mijn vrouw staan op het punt te scheiden , de scheidingsakte is al opgemaakt en de regeling in verband met de verdeling en ons zoontje staan op papier, we moeten enkel nog tekenen .

Na 11 jaar is wat mij betreft onze relatie op, we hebben een zoontje van 1 jaar nu .

Ik heb een enorm lieve vrouw en ze is een fantastische moeder en zeer zorgzaam , al wat je wil , al is ze dikwijls te overbezorgd , maar begrijpelijk . Het probleem is echter dat ik geen echte gevoelens meer voor haar heb , ik voel me intellectueel en fysiek niet meer tot haar aangetrokken en we leven gewoon als vrienden , of als broer en zus , met de uitzondering dat we zeer sporadisch nog wel eens met elkaar vrijen, maar zonder enige passie . Het is niet dat onze relatie slecht is, we maken geen ruzie maar zitten gewoon niet meer op dezelfde golflengte , het enige plezier dat we samen nog hebben is als we bezig zijn met ons zoontje, buiten dat is er niets meer .

De problemen slepen nu al maanden aan en het is stilaan onhoudbaar geworden en ze wilt dat ik uiteindelijk een beslissing neem , scheiden of blijven .

We hebben al eens op het punt gestaan uit elkaar te gaan een 8 tal maanden geleden omdat ik gevoelens kreeg voor iemand anders maar ik had toen beslist om onze relatie nog een kans te geven en het contact met die andere persoon te verbreken , we hebben relatietherapie geprobeerd maar slecht 1 of 2 sessies omdat mijn vrouw het onzin vond, de "therapeute lag haar niet" . Mijn vrouw vindt dat het aan mij ligt omdat ik me niet genoeg inzet om onze relatie te redden, en misschien is dat ook wel zo , ik kan het gewoon niet meer . We zijn samen op reis geweest, etentjes , maar alles voelde saai aan, geen enkele diepgang, ik heb spijt gehad van mijn beslissing toen om toch door te gaan maar we moesten het proberen .

Nu ben ik op het punt beland dat ik niet gelukkig wordt in deze relatie, het laat me compleet onverschillig maar toch zit ik met enorme twijfels , slapeloze nachten om haar te kwetsen , het appartement, gaat ze het financieel wel aankunnen , verdient ze dit wel , maar helaas kan ik mijn gevoelens niet veranderen , ergens zie ik haar nog wel graag, al denk ik dat dit vooral is door het vertrouwde .

Alles is geregeld, ik heb een andere woning gevonden waar ik terecht kan , maar toen ik gisterenavond de beslissing moest nemen kon ik het weer niet , vreselijk .

Iemand in dezelfde situatie ?
vivautrecht85 schreef:
29-07-2019 16:42
Wat een belerende toon voor iemand die zijn vrouw besodemietert. Nee dat is volwassen.
Ik ben langer getrouwd dan hij, veeeeeel langer 😂
Barre schreef:
29-07-2019 16:21
YOLO, hou oud ben je ? Heb je het artikel zelf wel gelezen ?

Een beetje een kinderachtige term maar hij klopt wel, het leven is te kostbaar en te kort om ongelukkig te blijven en in een situatie te zitten waarin je helemaal niet wilt zitten . Misschien zie je dat ooit zelf in als je wat ouder wordt .
Ja ik heb het artikel gelezen en ook gelezen wat jij schrijft, maar je pakt er uit wat jij kan gebruiken voor egoïstisch gedrag. “Ik leef maar een keer”, je schrijft het zelf.
Ik weet heel goed wat een langdurige relatie inhoudt, beter dan jij waarschijnlijk. Want er zijn gedurende de jaren tijden dat je elkaar weer moet willen vinden in een relatie, dat geldt voor elke relatie en met name in de tijd na de geboorte van een kind of bijvoorbeeld in tijden van verlies. Dat is investeren in elkaar, maar jij had je ogen alweer op een nieuw project.
2019 schreef:
29-07-2019 17:13
8 maanden terug zouden ze al uit elkaar gaan. En de relatietherapie vond ze onzin na 2x therapie.
Dat is ook onzin, want er is niet te concurreren tegen een spannend nieuw liefje. Daar is het altijd gezellig, want je weet nooit wanneer je weer een volgend gestolen moment hebt
polydox schreef:
29-07-2019 18:41
Ja ik heb het artikel gelezen en ook gelezen wat jij schrijft, maar je pakt er uit wat jij kan gebruiken voor egoïstisch gedrag. “Ik leef maar een keer”, je schrijft het zelf.
Ik weet heel goed wat een langdurige relatie inhoudt, beter dan jij waarschijnlijk. Want er zijn gedurende de jaren tijden dat je elkaar weer moet willen vinden in een relatie, dat geldt voor elke relatie en met name in de tijd na de geboorte van een kind of bijvoorbeeld in tijden van verlies. Dat is investeren in elkaar, maar jij had je ogen alweer op een nieuw project.
Leuke interpretatie van het artikel , probeer je niet gewoon heel hard om lij gewoon nog eens een egoïst te noemen ?

Wat er in het artikel beschreven staat is gewoon logica dat iedereen weet , je moet vechten voor he relatie , en als je dan toch besluit te scheiden doe het dan netjes punt .

En ik vind het echt fijn voor jou dat je huwelijk werkt , echt waar , ik meen dat , maar voor sommige mensen dus niet , een relatie is geen eenheidsworst , dė relatie bestaat gewoon niet 2 , iedereen is anders en heeft andere verwachtingen, om nu te zeggen van : het werkt bij mij dus het moet dan ook werken bij jou is nogal , sorry , kortzichtig en ook wel wat belerend. Misschien is de grens tussen een matige relatie een een slechte relatie die op sterven na dood is voor iedereen wel verschillend , wie ben jij om andere mensen daarvoor te veroordelen?

Misschien heb je het deel gemist waarin staat dat we al 8 maanden hard aan het proberen zijn onze relatie nieuw leven in te blazen, samen op vakantie , etentjes uit , quality time doorbrengen, noem maar op , wanneer kan je besluiten dat het niets meer wordt? Na 5 jaar , 10 jaar , als de kinderen het huis uit zijn ? Weet jij het mister "ik ben al veel langer getrouwd ? "
Samen op vakantie, etentjes, quality time... heel leuk allemaal maar je hebt verdorie net een kind op de wereld gezet.

Uit alles blijkt dat je hier geen zin meer in hebt, je leeft maar 1x, YOLO. De manier waarop je over je vrouw praat is gewoon respectloos. Je gaat voor je eigen geluk, dat is wel duidelijk. En in plaats van als een lamlul nog een jaar rond te hangen terwijl jij alleen maar weg wilt maakt het nog erger.

Waarom laat je dit topic niet aan je vrouw lezen? Dan hoef je de keuze ook niet zelf te maken denk ik.

Of GA GEWOON.
Jouw probleem is dat je bij je vrouw weg wil maar dan wel zonder dat jij als een klootzak wordt gezien.

Dat gaat dus niet samen.

Jij wil overduidelijk weg bij je vrouw.
Ga dan en accepteer van je zelf dat je dus niet zo'n leuke man bent.

Je vrouw heeft het al moeilijk genoeg dat ze blijkbaar van de verkeerde zwanger is geworden en binnenkort een alleenstaande moeder is.

Die kan dat onvolwassen gedrag van jou met je ik wil weg maar dan wil ik nog wel steeds dat iedereen mij aardig vindt en ik wil mij niet schuldig hoeven voelen en dat neppe maar ik interesseer mij echt nog wel voor jouw welzijn gejank er niet bij hebben.
sugarmiss schreef:
30-07-2019 08:23
Jouw probleem is dat je bij je vrouw weg wil maar dan wel zonder dat jij als een klootzak wordt gezien.

Dat gaat dus niet samen.

Je vrouw heeft het al moeilijk genoeg dat ze blijkbaar van de verkeerde zwanger is geworden en binnenkort een alleenstaande moeder is.

Die kan dat onvolwassen gedrag van jou met je ik wil weg maar dan wil ik nog wel steeds dat iedereen mij aardig vindt en ik wil mij niet schuldig hoeven voelen en dat neppe maar ik interesseer mij echt nog wel voor jouw welzijn gejank er niet bij hebben.
:worship:
sugarmiss schreef:

Dat gaat dus niet samen.

Juist dit dus!!
Je kan 8 maanden investeren maar met een andere dame op de achtergrond is dat niet zoveel waard. Als ik het zo lees is je huwelijk allang voor bij alleen jij durft er geen punt achter te zetten.

Je blijft jezelf hier maar verdedigen maar het beeld van laf gedrag verdwijnt er niet mee. Ook het niet willen tekenen van die scheiding is een grenzeloze vorm van egoïsme want je wil niet met je vrouw verder maar blijkbaar kun je haar ook niet laten gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Niet alles goed gelezen.

Alles wat je aandacht geeft, groeit en bloeit. Zo te lezen, willen zowel jij als je vrouw niet echt aandacht geven aan jullie huwelijk en aan elkaar.

Ondertussen hopen dat het of weer goed komt of dat het duidelijk is dat jullie moeten scheiden.

Maar zolang jullie niet veranderen, zal er ook echt niets veranderen. En blijven jullie zo door modderen.

Dit zal ook zo zijn in je volgende relaties. Leer te waarderen wat je hebt, en leer ook dat je moet investeren in je relatie. De verliefdheid is over, de begin jaren dat je nog samen leuke dingen gaat doen en gesprekken hebt, die tijd is voorbij. Je werk, huishouden, familie, hobby's, zijn allemaal veel belangrijker om tijd en energie in te investeren. Tja, dan is de kans heel groot dat je uit elkaar groeit.

Jullie zijn nu allebei te laf om keuzes te maken, en kunnen of willen ook niet echt investeren in de relatie. Dit los je niet op met een weekje weg of 2 sessie bij een relatietherapeut. Dit kost echt veel meer tijd!

En natuurlijk kom je allerlei super mooie, geile, interessante vrouwen tegen. Nog belangrijker met deze vrouwen heb je geen verleden en geen oude koeien. Alleen maar potentie om het leuk te hebben. Stel je krijgt een relatie, hoe zal die er dan uit zien wanneer er een verleden gemaakt wordt en oude koeien gaan ontstaan?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
elke seconde die je wacht ben je nog iets meer een eikel
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
30-07-2019 08:51
elke seconde die je wacht ben je nog iets meer een eikel
Dan ben jij nog mild, ik vind het nu al een mega-eikel! Met zijn egoïstische gekonkel :sick:
het is misschien wat mild geformuleerd inderdaad (6)
Lorem Ipsum
Ik snap je topictitel niet helemaal hoor.
Twijfels? Hoezo twijfels?
Jij hebt je beslissing allang genomen. Je wilt niet meer met je vrouw verder.
En jullie hebben genoeg geprobeerd vind je zelf.
Nou. Dan hoeven er dus geen twijfels te zijn. Stap op.
En gun je vrouw de " rust " van jouw genomen beslissing en laat haar niet zo aan een touwtje bungelen.

Want dat is , ondanks dat je het niet wilt horen, respectloos en best wel gemeen en egoïstisch naar je vrouw toe .
Ik snap best dat dat niet leuk is om te horen. Maar jee. Jíj wilt scheiden. Hak die knoop dan ook door.

Mijn persoonlijke mening over scheiden met een pasgeboren baby laat ik hier verder maar even achterwege.
Bovenstaande reactie is puur gebaseerd op het feit dat je zegt te " twijfelen "
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Kind is 1 jaar en 8 maanden geleden was je nog verliefd op een ander...

Lekker gaan :byee:
Kunnen je vrouw en kind iemand tegenkomen die niet alleen maar met zichzelf bezig is maar ook nog omkijkt naar het gezin.
Barre schreef:
28-07-2019 10:55
Waarom aan kinderen beginnen in een doodgebloeid huwelijk ? We zijn stilaan uit elkaar gegroeid maar het ging wel zijn gangetje, we hebben een comfortabel leven , net zoals zoveel koppels . De reden dat we apart sliepen was trouwens door een tijdelijk medisch probleem vanwege mijn vrouw waardoor ze zeer slecht sliep en ze besloot in de logeerkamer te slapen omdat ik nogal een woelige slaper ben, het probleem is dat we dat zijn blijven doen , 2 jaar lang , een grote fout van ons beiden want zo groei je natuurlijk nog meer uit elkaar .

Zoals gezegd wou mijn vrouw doodgraag kinderen en ik zag dat ze zeer ongelukkig was dat ze er nog geen had terwijl iedereen in onze omgeving wel zwanger leek te worden, dus hebben we uiteindelijk besloten ervoor te gaan , we hadden iets om naar uit te kijken en dit was een goede periode voor ons , tot een maand na de bevalling .

Tot er dan pots iemand anders op mijn pad kwam , een collega waar je bij wijze van spreken meer tijd mee spendeerd dan met je eigen vrouw , ze was zeer aantrekkelijk , gevat , grappig . We hebben lang gevochten tegen onze gevoelens, het proberen tegen te houden, ik was getrouwd met een net bevallen vrouw , maar uiteindelijk is het er toch van gekomen met alle gevolgen van dien , je ziet hou het zou kunnen zijn .

We blijven uiteindelijk gewoon samen om het kind en het financiele , voor sommige mensen is dat genoeg , maar ik verwacht toch meer van het leven, het is al zo kort .

Nu goed, ik heb het met mijn vrouw uitvoerig besloten en we hebben besloten om voor een jaar alles op alles te zetten en dan te kijken hoe de situatie evolueert .
:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Man man, wat een geestelijke armoe
LAgirl82 schreef:
29-07-2019 16:58
Hij is degene die hier uitvluchten zit te verzinnen en medelijden wil opwekken.
Hij steekt die energie beter in zijn vrouw en kind.
Ik ga niet zomaar alles goed praten in een relatie waarbij er bedrogen wordt.

Als ik naar mezelf kijk, ik heb mijn vriendin nog nooit bedrogen als je virtueel geflirt niet mee rekent. Ik besef wel dat dat langs een kant je dat wel moet meerekenen, maar blijft nog grijze zone. Wat wel zo is, is dat ik in het verleden al altijd heb geprobeerd in mijn relatie om het leefbaar te maken voor iedereen , maar ik samenwoon met twee mensen die hun eigen zin maar proberen doen, en alleen klaarstaan voor mij als ze er zelf voordeel in zien. Op den duur heb je het dan wel gehad en ben je ook vatbaarder voor een sprankeltje geluk naast je eigen relatie. Is dat effectief gelukt? Kan soms, maar het gras wordt groener voorgesteld aan de overkant, en je bent dan ook meestal alleen vatbaar als je eigen gras niet groen ziet.

Je kan dat zeggen, stop dan met die relatie maar dan kom je weer op het punt dat je er niet voor vecht, en dat je maar door het dal moet.
Als je zoals mij al 8 jaar wat hebt moeten verduren kom je na al die tijd toch wel in de verleiding. Dit is nu mijn situatie, maar ik denk niet dat je iemand moet beoordelen, iedere situatie is anders. Ik ken een man waarbij het er echt ingebakken zit om vreemd te gaan, die heeft nog niet anders gedaan, die verveelt zich gewoon in zijn relatie denk ik. Zo is het bij iedereen wel wat, en niet iedere persoon is ook capbel om zijn relatie uit te lichten zoals een hulpverlener kan doen bijvoorbeeld.
Ik heb altijd (te) ambitieus geweest, laat dat nu net mijn fout zijn, want je kan niet van iemand verlangen om alles perfect te doen, wel om iemand dat te laten doen nastreven. Ik denk dat dat in het verleden mijn fout is geweest, en dat mensen daar een laag zelfbeeld van kregen in ons huis.

Iedereen wil inderdaad zijn eigen geluk vooropstellen, maar in die context moet je ook die gevoelens durven uiten, en je kordaat opstellen.
Als je partner niet wil dat je bijvoorbeeld wekelijks gaat sporten omdat hij/zij dat niet doet, en jij hebt dat nodig, moet je maar durven zeggen waar het op staat, anders bind je in, en ga je verder de ongelukkige spiraal in. Dit heeft dus ook te maken met durven en leren praten met mensen. Mijn vriendin zelf heeft een ongelukkige jeugd achter de rug en daardoor kan die zo'n gesprekken niet goed aan. Die begint dan vroeg of laat eens te flippen en is er helemaal geen praten mogelijk. En zo kom je in een situatie waarbij je 8 jaar lang moet opboksen tegen zo'n zaken, een ondertussen 18 jarige autistische stiefzoon die je het bloed van onde de nagels heeft gehaald, en waarbij je ook nog eens een half marginale, gekke en bij momenten een half narcistisch deel van de schoonfamilie moet tolereren.

Iedere situatie is dus anders :-D :-D :-D
Ik ga stuk om de (terechte) reacties hier.
Sugarmiss, ik vind je soms wat overdreven in je reacties maar hier sla je m.i. de spijker op de kop :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
sugarmiss schreef:

Dat gaat dus niet samen.

Hear hear. Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
PotjePindakaas schreef:
30-07-2019 10:27
:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Man man, wat een geestelijke armoe
Geweldig goed omschreven. Dat lijkt precies het probleem te zijn hier...
Belg1979 schreef:
30-07-2019 10:28
Ik ga niet zomaar alles goed praten in een relatie waarbij er bedrogen wordt.

Als ik naar mezelf kijk, ik heb mijn vriendin nog nooit bedrogen als je virtueel geflirt niet mee rekent. Ik besef wel dat dat langs een kant je dat wel moet meerekenen, maar blijft nog grijze zone. Wat wel zo is, is dat ik in het verleden al altijd heb geprobeerd in mijn relatie om het leefbaar te maken voor iedereen , maar ik samenwoon met twee mensen die hun eigen zin maar proberen doen, en alleen klaarstaan voor mij als ze er zelf voordeel in zien. Op den duur heb je het dan wel gehad en ben je ook vatbaarder voor een sprankeltje geluk naast je eigen relatie. Is dat effectief gelukt? Kan soms, maar het gras wordt groener voorgesteld aan de overkant, en je bent dan ook meestal alleen vatbaar als je eigen gras niet groen ziet.

Je kan dat zeggen, stop dan met die relatie maar dan kom je weer op het punt dat je er niet voor vecht, en dat je maar door het dal moet.
Als je zoals mij al 8 jaar wat hebt moeten verduren kom je na al die tijd toch wel in de verleiding. Dit is nu mijn situatie, maar ik denk niet dat je iemand moet beoordelen, iedere situatie is anders. Ik ken een man waarbij het er echt ingebakken zit om vreemd te gaan, die heeft nog niet anders gedaan, die verveelt zich gewoon in zijn relatie denk ik. Zo is het bij iedereen wel wat, en niet iedere persoon is ook capbel om zijn relatie uit te lichten zoals een hulpverlener kan doen bijvoorbeeld.
Ik heb altijd (te) ambitieus geweest, laat dat nu net mijn fout zijn, want je kan niet van iemand verlangen om alles perfect te doen, wel om iemand dat te laten doen nastreven. Ik denk dat dat in het verleden mijn fout is geweest, en dat mensen daar een laag zelfbeeld van kregen in ons huis.

Iedereen wil inderdaad zijn eigen geluk vooropstellen, maar in die context moet je ook die gevoelens durven uiten, en je kordaat opstellen.
Als je partner niet wil dat je bijvoorbeeld wekelijks gaat sporten omdat hij/zij dat niet doet, en jij hebt dat nodig, moet je maar durven zeggen waar het op staat, anders bind je in, en ga je verder de ongelukkige spiraal in. Dit heeft dus ook te maken met durven en leren praten met mensen. Mijn vriendin zelf heeft een ongelukkige jeugd achter de rug en daardoor kan die zo'n gesprekken niet goed aan. Die begint dan vroeg of laat eens te flippen en is er helemaal geen praten mogelijk. En zo kom je in een situatie waarbij je 8 jaar lang moet opboksen tegen zo'n zaken, een ondertussen 18 jarige autistische stiefzoon die je het bloed van onde de nagels heeft gehaald, en waarbij je ook nog eens een half marginale, gekke en bij momenten een half narcistisch deel van de schoonfamilie moet tolereren.

Iedere situatie is dus anders :-D :-D :-D
Ja iedere situatie is anders en nee we kennen de situatie niet. Maar het is een feit dat hij een affaire heeft gehad terwijl hij net een kindje had. Hij kon voor haar tijd vrijmaken terwijl zijn vrouw waarschijnlijk in haar eentje voor de baby zorgde.
Een baby krijgen terwijl je al ontevreden bent, een affaire terwijl je baby 2 maanden oud is en enkele maanden daarna een scheiding overwegen is echt in geen enkele situatie oke.
lientje69 schreef:
30-07-2019 09:05
Ik snap je topictitel niet helemaal hoor.
Twijfels? Hoezo twijfels?
Jij hebt je beslissing allang genomen. Je wilt niet meer met je vrouw verder.
En jullie hebben genoeg geprobeerd vind je zelf.
Nou. Dan hoeven er dus geen twijfels te zijn. Stap op.
En gun je vrouw de " rust " van jouw genomen beslissing en laat haar niet zo aan een touwtje bungelen.

Want dat is , ondanks dat je het niet wilt horen, respectloos en best wel gemeen en egoïstisch naar je vrouw toe .
Ik snap best dat dat niet leuk is om te horen. Maar jee. Jíj wilt scheiden. Hak die knoop dan ook door.

Mijn persoonlijke mening over scheiden met een pasgeboren baby laat ik hier verder maar even achterwege.
Bovenstaande reactie is puur gebaseerd op het feit dat je zegt te " twijfelen "
Klopt volledig , ik kan me hier volledig in vinden wat he schrijft .

Wat de "buitenwereld" daar verder van denkt interesseert me eerlijk gezegd geen hol . De beslissing is uiteindelijk "simpel", in theorie althans , er zijn twee keuzes , of je gaat er terug volledig voor en laat het verleden achter je of je gaat scheiden en leven met de eventuele consequenties , blijven twijfelen is vreselijk en daar kwets je uiteindelijk nog harder mee .

Nu goed , er zijn volledige bibliotheken volgeschreven door grote en minder grote namen over dit onderwerp dus ik verwacht hier niet tot veel inzichten te komen , ik weet dat ik me gedragen heb als een klootzak , egoïstisch was en dat ik mensen die het niet verdienen zeer hard heb gekwetst , het is niet dat ik het niet wil horen , ik weet het gewoon al , ik weet dat ik de hel verdien , het vagevuur en 7 plagen , liefst nog allemaal tegelijk , zo dat lucht op zeg , het leven doet soms rare dingen , fouten maken , het tij proberen te keren , keuzes maken , dingen die bij het leven horen .

We hebben dus beslist om er voor te gaan en wat gebeurd is achter ons te laten , het zal moeilijk zijn maar de toekomst zal het uitwijzen.
Als de buitenwereld je echt niet interesseerde dat zat je niet hier op een forum naar aandacht en goedkeuring te hengelen.

Misschien moet je eens in de spiegel kijken want je bent niet eerlijk over wat je belangrijk vind. Ik denk dat je heel bang bent voor imago en reputatieschade want anders was die knoop al door. Je bent bang dat in het echte leven mensen net zo reageren als hier.

Je blijft niet bij haar voor haar, ook niet voor je kind. Je blijft omdat jij het niet aan durft om er uit te stappen want je bent wel degelijk bang voor de buiten wereld alleen je durft dat niet toe te geven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
30-07-2019 12:04
Als de buitenwereld je echt niet interesseerde dat zat je niet hier op een forum naar aandacht en goedkeuring te hengelen.

Misschien moet je eens in de spiegel kijken want je bent niet eerlijk over wat je belangrijk vind. Ik denk dat je heel bang bent voor imago en reputatieschade want anders was die knoop al door. Je bent bang dat in het echte leven mensen net zo reageren als hier.

Je blijft niet bij haar voor haar, ook niet voor je kind. Je blijft omdat jij het niet aan durft om er uit te stappen want je bent wel degelijk bang voor de buiten wereld alleen je durft dat niet toe te geven.
Moet leuk zijn die paranormale gaven , kun je veel geld mee verdienen met zulke kwakzalverij, doen !

Natuurlijk twijfel je over zo een drastische beslissing in je leven , niet alleen je eigen maar ook van de moeder van je kind waar je ooit zielsveel van hield en natuurlijk het kind zelf, het zou erg zijn als je niet twijfelt over zoiets .

Waar hengel ik hier trouwens naar goedkeuring of begrip , uk doe hier gewoon mijn verhaal , punt , op viva forum hengelen naar goedkeuring, wat een giller .
Als er geen vrouw en een baby bij betrokken waren geweest dan was het inderdaad erg grappig geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven