Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Cateautje schreef:
29-07-2019 23:20
Dat komt bij mij niet over als en vuil en achterbaks mens.

Jij wil misschien dat ze partij kiest en dat doet ze niet en daar geef ik haar groot gelijk in.
En nee hoor ik wil helemaal niet dat ze partij kiest. Dat zou ik juist fout vinden. Het ging mij erom dat ze zo tekeer ging tegen mij.
anoniem_644d786e61fba wijzigde dit bericht op 02-08-2019 22:31
47.26% gewijzigd
Nu begrijp ik het beter. :)
Cateautje schreef:
29-07-2019 23:41
Nu begrijp ik het beter. :)
Ach en het is ook allemaal maar gezeur :roll: soms wel lekker om het van je af te schrijven.
Gooi het er maar uit hoor, is prima.
Alle reacties Link kopieren
Gatver! Ik wilde net mijn gewone dekbed weer op bed leggen (sliep een paar dagen onder een laken). Dat ding had ik in een hoek van de slaapkamer gelegd. Vouw ik hem uit, kruipt er zo'n grote zwarte spin vanonder. O_O Heb het beest dood gemaakt. Maar nu durf ik niet onder dat dekbed te slapen. Brrrr... stel dat er nog eentje in zit en straks over me heen loopt.
Goedemorgen.
Idd, gooi het er maar uit hoor, dat lucht op.
Erg vervelend dat die vrouw zo tegen je tekeer ging 2018anoniem!

Hondenmens: :rofl: ach joh het is maar een spinnetje... die eet jou echt niet op hoor...
Ik ben ook geen spinnenfan hoor, maar ik maak ze niet meer dood want het zijn nuttige diertjes. Er zitten veel vliegen hier, die eten ze op.
Bovendien heb ik daar personeel voor. :proud: (Mijn katjes zijn professionele insectenvangers. Spinnen mogen ze overigens niet meer vangen van mij, maar daar houden ze zich niet aan... :@)

Goedemorgen :sun:! (Gaap...)
Goedemorgen. Wakker geworden met koppijn helaas. Ga dadelijk even rustig sporten en dan in huis het een en ander doen voor ik vanavond ga werken. Maar eerst eens kijken wat ik voor ontbijt kan vinden.
Goedemorgen mensen, wat is het weer toch heerlijk vandaag. :D Ben ook in een enorme weeb bui, gister weer aan Japans gezeten, luister de hele ochtend al J-pop op mijn werkplek :D :hyper:
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 06:40

Hondenmens: :rofl: ach joh het is maar een spinnetje... die eet jou echt niet op hoor...
Ik ben ook geen spinnenfan hoor, maar ik maak ze niet meer dood want het zijn nuttige diertjes. Er zitten veel vliegen hier, die eten ze op.
Bovendien heb ik daar personeel voor. :proud: (Mijn katjes zijn professionele insectenvangers. Spinnen mogen ze overigens niet meer vangen van mij, maar daar houden ze zich niet aan... :@)

Goedemorgen :sun:! (Gaap...)
Dat weet ik ook wel. Maar krijg gewoon de rillingen van die beesten. Het idee dat ie met die kriebelpoten mijn huid aan gaat raken. Zo nuttig vind ik spinnen trouwens niet. Heb eens gezien dat een hooiwagen een vlieg ving en er bovenop ging zitten. 's Morgens. En 's avonds zaten ze nog met z'n tweeën in dezelfde houding. Die deed er niks mee. Tja, aan mijn honden heb ik niks wat dat betreft. Dus mocht het alleen opknappen.
hondenmens schreef:
30-07-2019 12:02
Dat weet ik ook wel. Maar krijg gewoon de rillingen van die beesten. Het idee dat ie met die kriebelpoten mijn huid aan gaat raken. Zo nuttig vind ik spinnen trouwens niet. Heb eens gezien dat een hooiwagen een vlieg ving en er bovenop ging zitten. 's Morgens. En 's avonds zaten ze nog met z'n tweeën in dezelfde houding. Die deed er niks mee. Tja, aan mijn honden heb ik niks wat dat betreft. Dus mocht het alleen opknappen.
Nou ik eigenlijk ook hoor... Maar ik mag niet bang zijn van mezelf voor een klein rotspinnetje haha...
En nogmaals ik heb mijn personeel voor dit soort problemen ;-D
(Die vangen die mormels voor hun lol...)
Kan ik je van harte aanbevelen... ;-D

Het weer ziet er idd goed uit, ben nog even aan het werk, ik ga er vanmiddag van genieten :sun:
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 12:25
Nou ik eigenlijk ook hoor... Maar ik mag niet bang zijn van mezelf voor een klein rotspinnetje haha...
En nogmaals ik heb mijn personeel voor dit soort problemen ;-D
(Die vangen die mormels voor hun lol...)
Kan ik je van harte aanbevelen... ;-D

Maar ruimen ze ze ook op dan? Want die van mij gingen er gewoon een beetje dom mee spelen. Dan heb je er nog niets aan.
Ik heb ze nog uitgelegd dat je niet mag spelen met je eten maar daar trekt een kat zich niets van aan.
Hahahha mijn kat houdt niet van spinnen hij is meer van het grote geschut als muizen en vogels.
Vliegen vind hij ook wel interessant
Relax we're all crazy, it's not a competition
Grrrr ik heb nog steeds koppijn en moet over een uur naar mijn werk. Heb geen zin daardoor.
dolfje schreef:
30-07-2019 15:28
Grrrr ik heb nog steeds koppijn en moet over een uur naar mijn werk. Heb geen zin daardoor.
Drink flink wat water. Daar ben je veel van verloren de afgelopen tijd. :)
Cateautje schreef:
30-07-2019 15:30
Drink flink wat water. Daar ben je veel van verloren de afgelopen tijd. :)
Dat doe ik altijd al, liters.
RikM schreef:
30-07-2019 12:28
Maar ruimen ze ze ook op dan? Want die van mij gingen er gewoon een beetje dom mee spelen. Dan heb je er nog niets aan.
Ik heb ze nog uitgelegd dat je niet mag spelen met je eten maar daar trekt een kat zich niets van aan.
:rofl: :rofl: :rofl:
Insecten ruimen ze meestal wel op, ze vreten het namelijk gewoon op.. :proud:
De freule is 1 x met een muis thuisgekomen, die leefde nog totdat ie bijna bewusteloos en dizzy was. Toen had mevrouw geen zin meer en kon ik het beest KO slaan en door de plee spoelen want mevrouw had geen zin meer... :thunder: :hihi:
En vliegjes ruimen ze ook niet altijd op. Ook ik heb ze proberen uit te leggen dat ze hun eigen rommel op moeten ruimen, tot dusver zonder resultaat.

Sterkte met je hoofdpijn Dolfje, hopelijk gaat het over.
Ik moet even de tranen van het lachen uit mijn ogen wrijven ivm een ander topic op de sekspijler :proud:.
Wat zijn sommige mannen toch onvoorstelbare boeren gehaktballen met de hersens van een cavia zeg... :rofl:
(Ik bedoel uiteraard niet Thlubbe en Rikm :$)

Wat gaat er gegeten worden?
Ik doe een beetje makkelijk, puree, salade en vega worstjes :-P).
Pfffffff, de boeren zijn aan het uitrijden en een wolk van koeiemest wordt zojuist gegrepen door mijn ven en blaast het midden in mijn gezicht. :@@:
Cateautje schreef:
30-07-2019 17:31
Pfffffff, de boeren zijn aan het uitrijden en een wolk van koeiemest wordt zojuist gegrepen door mijn ven en blaast het midden in mijn gezicht. :@@:
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 17:37
Ohohoh, da's leedvermaak! :-D
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 17:28
Ik moet even de tranen van het lachen uit mijn ogen wrijven ivm een ander topic op de sekspijler :proud:.
Wat zijn sommige mannen toch onvoorstelbare boeren gehaktballen met de hersens van een cavia zeg... :rofl:
'Uiteraard' :P Achjoh, zoveel mannen (en vrouwen wat dat betreft) zijn nou eenmaal niet het helderste lichtje :P maar hoe jij het verwoord is het wel veel grappiger ja. :D
Cateautje schreef:
30-07-2019 17:40
Ohohoh, da's leedvermaak! :-D
Absoluut ;-D, niet netjes maar ik vond je erg grappig.

Thlubbe: dank je.
Het is daar nu uit met de pret, een ander zit het topic te jatten, gaat overal op in en ik heb zin om hem te scalperen. (Ipv daarvan heb ik hem maar gestaft. Is wat minder bloederig..)
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 17:28

Ik vond jouw tirade in dat topic wel mooi. Volgens mij moest je even iets kwijt. ;-D
RikM schreef:
30-07-2019 19:37
Ik vond jouw tirade in dat topic wel mooi. Volgens mij moest je even iets kwijt. ;-D
Het is verder wel volstrekt offtopic, maar wanneer je niet zo nauw kijkt maakt dat niet uit.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik zal het je niet kwalijk nemen Vanzai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven