Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Hele grote schaterlach hier, nu zijn er in ieder geval 3 van de straat, Angel, jij en ik :-)

Misschien is het het makkelijkste om gewoon een nieuw topic te openen, twee liefdes - deel 2.
quote:Viva Angel5 schreef op 18 maart 2009 @ 20:37:

[...]

Dat mag. Ik modereer naar beste kunnen en weet dat ik het niet iedereen naar de zin hoef te maken en vooral ook niet kán maken. Ik heb mijn acties uitgelegd, mijn visie erover gegeven en dat vind ik voldoende.Waar heb je uitgelegd waarom je selectief hebt gemodereert? En waarom geef je geen antwoorden op de vragen die ik heb gesteld?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Angel5, als je dan toch de vragen van HPL beantwoordt, wil je meteen mijn vragen ook beantwoorden?

Van Naomi hoor ik niets, dus ik leg mijn vragen toch weer bij jou neer.
Hoi Joyce,

Ik ben me nog aan het inlezen, mail volgt later vandaag...

groetjes, Naomi
En de antwoorden op mijn vragen? komen die ook nog?

Kan jij trouwens de verwijderde berichten nog ergens lezen? Dan kunnen ze dus ook weer teruggeplaatst?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik lees het weer veel te laat maar dan wel met stomme verbazing. Wat een raar gemodereer. Ik ben het eens met HPL, Joyce, Qwertu en de rest die dezelfde mening aangedaan is.

Ik vind het slecht modereren dat je niet ingaat op nieuwe en serieuze vragen hieromtrent 5 en dat je meteen doorverwijst naar je collega's. Zullen zij ook blij mee zijn, dat ze jouw werk moeten overnemen. Je kunt toch gewoon zelf verklaren waarom je in een functie handelt zoals je handelt?
Ok, nog 1 keertje

Ik heb offtopics, beledigingen, provocaties verwijderd volgens het modbeleid om het topic weer ontopic te krijgen.

Wanneer vervolgens getwijfeld wordt aan het correct uitvoeren van mijn functie, stuur ik diegene door naar mijn meerdere, zodat zij kan beoordelen of ik wel of niet juist gehandeld heb.

Tig keren blijven uitleggen dat ik gehandeld heb volgens het modbeleid heeft mi niet zoveel zin, als de andere partij er van overtuigd is dat er met twee maten gemeten wordt etc.
Maar 5, ik begrijp het echt niet: wat is er provocatief aan een wetenschappelijke bron (Joyce) of aan een welgemeend "ach meisje toch" (HPL) als het een (anti-)feministisch thema betreft?

Dit hoort toch gewoon bij Viva: iemand kaart een bepaalde situatie aan met een vraag. Maar als de vraag/het onderwerp zelf nou al heel omstreden is, dan zou je je ook bijna af kunnen vragen of de vraag van TO dan niet provocatief is!

Ook onzin natuurlijk, zulke vragen moeten gesteld kunnen worden, dat het een omstreden onderwerp is maakt het interessant, maar dan moeten er ook verschillende reacties op mogen komen. Het is discussieforum, geen lotgenotengroepje hier.

Wat hieraan zie ik kennelijk verkeerd? Of zou je kunnen toegeven 5, dat je het zelf misschien wat verkeerd beoordeeld hebt?
Spinster, ik heb het ingrijpen mijnerzijds ter beoordeling aan Naomi doorgespeeld, zij is van mening dat mijn ingrijpen een goede manier is geweest om het topic weer ontopic te krijgen.
Topic "lastige situatie" is op verzoek van TO verwijderd ivm de privacy.
Oproepje voor een naakte huisman: mannen en de huishouding doen
Thanx, inmiddels gesloten!
Trollalarm bij het topic "Anonieme kaart"
quote:yoyo2 schreef op 25 maart 2009 @ 20:59:

Trollalarm bij het topic "Anonieme kaart"Ik heb inderdaad ook mijn twijfels. Maar stel dat het waar is? Ik zou er niet aan moeten denken zo'n kaart. Er zijn een hoop zieke mensen.
Bedankt Yoyo en Christiane, we hebben het in overleg, ik had namelijk zelf ook mijn twijfels, maar kan achter de schermen geen bewijs vinden voor trollerigheid, dus ik geef het vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Hoi Angel,

Zou jij kunnen checken of Isabelinlove en Madeliefjes (op het topic "Verliefd op mijn Buurman") dezelfde personen zijn?

Madeliefjes deed om 15.58 namelijk een posting waardoor het leek dat dit het geval was. Later heeft ze deze weer aangepast.

Als het niet het geval is, dan mijn excuses aan Isabelinlove....
Ja en laat het even weten op het topic, we wachten nu in spanning op Isa of een verlossende Angel.
Ik geloof iig geen zak van het verhaal.
Bedankt dames, ik ga ff kijken!
Wat een deceptie. En jammer dat t topic meteen verdwenen is...
Misschien moet je eerst eens onderin de lijst kijken, daar waar alle gesloten topic staan.
Idd raar dat het topic gelijk is verwijderd. Sommige forummers kunnen zo niet eens lezen dat het topic nep is. En hoe heeft ze dan het verzoek gedaan het topic te laten verwijderen? Ik lees hier niks.
Is niet verwijderd, maar gesloten.

Ze zal wel een verzoek per mail hebben gedaan. Heel flauw van Isabel alias Madelief
Peas on earth!
Nee, dat verzoek heeft ze natuurlijk niet gedaan, het is nep, dus dan sluit je het.
In het topic zegt de Angel dat TO heeft verzocht het topic te verwijderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven