Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze niet heel goed bekeken, want pas er toch niet in

Nu lekker bed in
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Haa

Rust hier, iedereen lekker buiten natuurlijk!

Wij komen net binnen. Eerst sóchtends naar peuterdans geweest. Was eerste les. Chica deed de eerste 15 minuten helemaaaaal niets en toen kwam ze los. Ze vond het geweldig. Les was heel goed. Allemaal bewegingen door fantasie. Een reis door de zee op de rug van een dolfijn, in een vliegtuig, als een trein.

Toen kwam kdv vriendin haar zoontje brengen en heb ik daar op gepast. Meteen even gezien hoe dat is, met twee kinderen

Hij luisterde heel goed en was heel lief. Daarna met Chica stad in geweest en buiten in de zon gezeten. We hebben een hangwiegje gekocht van bamboe en soort gehaakt wit touw in normaalgesproken hele dure etnische spullen winkel. Zat foto in NS zetten, want Chica staat op de meeste.

Nu staat er een zalm- spinazie taart in de oven en als ier straks uit werk komt gaan we samen buiten picknicken.

Hangwiegje

En dat met Chica een keer in NS

Nu eerst naar buiten weer
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 03-04-2009 19:45
Reden: Muchas Gracias, Star!
% gewijzigd
Gááp... ik heb zojuist een dutje gedaan met Juna, alleen hoorde ik op een gegeven moment 'tot straks mama' en liep zij weg en sliep ik verder Dutje duurde bijna 3 uur

Wij krijgen montessorikindje! School was zó leuk. Heel gezellig en verantwoord en heul wit Ik had gedacht dat hij wat gemengder zou zijn, maar blijkt een hoog yuppengehalte te hebben, vermoed veel Sterre's en Meesen.... Maar zo'n goede indruk gekregen, leuk en goed onderwijs, supermooi gebouw, naschoolse opvang in hetzelfde pand, leuke juffen (geen meesters, da's een minpunt, vind dat altijd wel goed, gemengd team), aardige ouders voor zover ik kon zien.

We werden nog even een 'project' omdat de kleuters Juno zagen en wilden weten hoe oud 'de baby' was. Mochten ze raden, antwoorden varieerden van 0-3

Maar gewoon goed sfeer en goed verhaal qua aanpak.

Dus het wordt hem!

Enige nadeel is afstand, want moeten toch wel een minuut of 10/15 fietsen ervoor, en dus eigenlijk elke dag met auto erlangs ivm werk.
Wat klinkt dat positief zeg! Zowel school als dut.

Ik vind de echt naam van Juna trouwens prima passen tussen de Sterres en de Meesen.

Dansles klinkt ook al zo leuk! Fijn dat ze loskwam, na kwartiertje kijken.

Wiegje is niet helemaal mijn smaak, maar kan me nu al voorstellen hoe daar dan straks lekker knus een nieuw vers wurm in ligt. Heerlijk!

Hier ook hele dag zon, buiten, speeltuin, enz. Ik word daar erg gelukkig van!
Loretta is De Mol. Punt.
Even ego, dan lezen:

Jeeeeeeuj wij hebben nieuwe auto gekocht vandaag (nou ja, Starman en Starpapa dan, ik was hard aan het werk ).

Peugeot 307 met zonnedak, heul gaaf
Inad, pas je post na foto's even aan.

Gaaf wiegje trouwens. Bekend bed ook
Jaaaaa nog een montessorikindje Geen wachtlijsten dus enzo?
Geen enkele school in onze plaats heeft wachtlijsten voor zover ik weet. BSO wel, maar er mag pas ingeschreven worden vanaf 3, dus ik maak me niet zoveel zorgen.

Gefeliciteerd met auto Star!

En mooi wiegje Inad! Klinkt leuk die dansles.
Klinkt goed Eow!
Klinkt heel goed, Eow, fijn!

Hier dus wel leuke school gevonden maar vraag is maar of ze er nog heen gaat, vanwege verhuisplannen. Waar we heen willen zit o.a. een Montessori dus wie weet, vrees het ergste

Leuk van auto Star! Hebben al een ritje zonder dak gemaakt? Chica zegt dan altijd: die auto is kapot!! Zielig he?

En bedankt voor postaanpastip!

Picknick was leuk. We hadden ook nog aardbeien toe. Chica heeft heel lang bij waterspeelplaats daar gespeeld en is heel vies geworden van de modder Daarna ging ze nog met Ier naar Afrika en heb ik liggen dutten op het kleed in de zon.
Ja, fijn he Kess, word ook echt vrolijk van de zon

Ik ben zo blij!

Heb overigens ook voor iedereen nieuwe schoenen gekocht vandaag. Juna mooie witte zomerschoenen met vlinders (:puke: het kind wil opeens inspraak ), Juno nieuwe slofjes (tip voor babymakend gepeupel hier: bij de schoenenreus hebben ze nu leren slofjes, staat op 'made by Zootjes' en die zijn maar 15,-, dus veel goedkoper dan zootjes en volgens mij hetzelfde) (ik vind ze niet zo mooi, maar wel beter voor voeten dan schoenen, zolang Juno niet loopt) (ik gebruik veel haakjes, valt het op?)

en ik nieuwe pumps met band over de wreef, donkergrijs. Ja, echt. En het erge is: ik vind ze mooi
(Eow pumps Ik ben zo trots op je!)

(Slofjes inderdaad fijn voor beginnende (niet)lopertjes. Ik heb de eerste slofjes van de jongens in de bewaardozen, je ziet daar zo lief hun voetafdrukjes instaan!)

(Stoere Chica naar Afrika geweest met iER! De globetrotster!)

(Je hebt gelijk Eow, haakjes zijn hot. Denk dat je echt trendsetter bent nu. Hip wijf!)

((()))
Loretta is De Mol. Punt.
( )
( )

Zootjes lelijk maar oke. Ik ga er wel een paar halen voor baby in wording. Had ze voor Chica maar die zijn doorgegaan naar Nano en naar jongerezusbaby en dan zijn ze wel beetje op meestal.
En om inspraak, nu is het het van de dam Eow!

En Pumps Klinken mooi!
Juno had nu Boumy slofjes, en Juna Inch Blue, alletwee veel mooier dan zootjes, vind ik persoonlijk, maar Juno gaat bijna lopen, en heb geen zin meer om loeidure sloffen te kopen voor die korte tijd en in de zomer....

Even plaatje pumps zoeken

Erwtje, jurkjes zijn leuk, maar geloof niet dat ze bij de Steps íets hebben waar ik in pas (of gaat het daar wel tot 44?) en daarbij: jurkjes met spaghettibandjes is nie zo mooi bij Eow.
Schoen

Deze, maar dan andere winkel en heel klein beetje anders. Maar had deze aangepast, zaten voor geen meter, toen zelfde schoen in andere winkel en die zat prima. Wel haske nepleer, maar goed, ik kan weer even vooruit.
Lief wiegje!!!

Cewl Starreke, nieuwe bolide!

Spaghettibandjes hier ook geen succes ( . ) ( . )
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Dat is nog eens cool haakjesgebruik, Vish

Ik heb een spaghettijurk aan nu Zelfs zwanger zijn ze niet zo groot, die haakjes

Grappig Eow, ik had ze me echt precies zo voorgesteld. Leuk hoor!
quote:Eowynn_ schreef op 03 april 2009 @ 21:32:

Schoen

Deze, maar dan andere winkel en heel klein beetje anders. Maar had deze aangepast, zaten voor geen meter, toen zelfde schoen in andere winkel en die zat prima. Wel haske nepleer, maar goed, ik kan weer even vooruit.Je had toch ook pumps van dr Martens gekocht toen? Zitten die nou een beetje lekker?
Nee Vish, had ik uiteindelijk niet gekocht, was ik wel van plan, maar heb paar laarzen ipv daarvan. Wil ze nog wel steeds

En hier ook ( . ) ( . ) en niet zulke subtiele armen. Vind dat altijd zo lomp staan
Een dame op mijn werk loopt nu al in spaghettitopjes, ze heeft cup dubbel J torpedo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven