Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ik ga zo even chineesje bekijken.

Wat een heerlijk weer vandaag zeg!! Echt shirtjes weer al, dacht dat het vanmorgen toen we de tuin ingingen nog wel fris zou zijn, maar niet dus.

We zijn met zijn allen naar de bouwmarkt gegaan en een nieuwe zandbak gekocht, van hout met bankjes. Die plastic schelp staat iedere keer vol water. Daarna even bij schoonmoeder langs, daar gegeten, en thuis kindjes in bed gegooid. Limoen d'r kamer zat vol kevers (we hebben geen hor) dus die ligt te piepen. Hopelijk slapen ze even want ik ben nu de hele dag de pineut voor het tillen van kinderen, zandbakken etc.

Man is wel weer wat mobieler gelukkig (een tikje maar hoor).

En met mij gaat het wel weer beter, zie het wel weer zitten nu. Zag het gisteren even somber in, want hoewel lijfelijk man er wel is, kan ik feitelijk alles alleen doen de komende dagen en daar zag ik een beetje tegen op. Maar goed het sal wel reg kom.. ofzoiets..
Jammer, Limoen ging niet slapen, heb haar maar gauw eruit gehaald voor Mandarijn ook wakker is.

Pammie klinkt goed die baanvooruitzichten, hopelijk rolt er wat uit.

Ships, Mandarijn ook wakker.. ok, dat was mijn computerhalfuurtje weer..

Limoen net: mama wat is een loverboy... ? uh.. dat leg ik je later nog wel uit schat
loverboy? das wel heul vlot!
Loverboy? Waar haalt ze dat nou vandaan? En alles alleen doen is ook niet leuk, helemaal niet als je zelf nog niet fit bent. Pamman is heel erg veel aan het werk (vroeg weg en net op tijd thuis om de kinderen een kus te geven) en dat vind ik ook niet leuk. De kinderen trouwens ook niet.

Ik was de collectebussen halen en 2 minuten voor ik thuis was viel Mannie in slaap en ben ik een toeristische toer gaan rijden door ons prachtige achterland. Kon hij toch even lekker slapen, hij had het hard nodig. Vanmorgen in de klas deed hij het supergoed, geen kind aan gehad. Maar het was wel vermoeiend voor hem.

Nu zijn ze allebei spelen, bij vriendinnetje + broertje, ze mochten mee in de fietskar (helemaal cool natuurlijk) en ben ik zonder kinderen thuis. Ik ga dat gehaktbrood maken wat in de nieuwe Allerhande stond.
Mannie was trouwens heel boos op mij vanmiddag, hij wilde in de collectebus. Ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat je daar niet in kan maar hij geloofde me niet en hij wilde er persé in, toen wassie boos

Gehaktbrood staat in de oven, even snel de vaatwasser in en uitruimen en dan kindjes halen.
leek me ook lekker, dat gehaktbrood!

mannie in collectebus: als-ie smurf wordt zeker.

vervelend, Citro, dat je alles alleen nu moet doen! Bij jullie komt ook wel alles tegelijk, geloof ik?

moeders gaat wel wat beter; ze ligt wel aan de zuurstof (saturatie van 90%, niet heel denderend) en ze is erg moe, maar verder wel opgewekt. Pa ging ook wel goed, maar zijn longen waren nog niet schoon. die liggen er dus nog wel, dit weekend.

heb net alle spullen naar beneden gehaald voor weekendje weg. Nu zijn we sinds 1,5 dag ook een kat kwijt wel de meest irritante, maar toch. hoop dat ze snel opduikt. heb de buren al ingelicht; mochten die haar zien, dan brengen ze haar bij ons binnen, ze hebben een sleutel.
Sok, dat gehaktbrood is een aanrader! Ik had er een lekker brood bij en wat salade. Vrukkelijk.

Hier weer een logeerpartijtje maar ze zijn nog niet stil. Pamman is zijn alsjenunietonmiddelijkgaatslapengajeweernaarjeeigenbed!-riedeltje aan het afdraaien
Man las een nieuwsberichtje over een loverboy voor, en Limoen wil alles weten, ook wat niet voor haar bestemd is.

Wat vervelend Sok, een kat kwijt net als je een weekend weg gaat, ik hoop dat ie gauw weer opduikt.

En fijn dat het met je moeder weer wat beter gaat.

Mannie in de collectebus hij had ze zeker nog niet gezien toen ie dat zei?

Wel lekker middagje in de tuin gehad, maar ik blijf maar rennen, even zitten is er niet bij. Vooral ivm Mandarijn die van alles in zijn mond stopt, het zand graag de woonkamer in strooit etc. Daarna 2 zwarte kindjes in bad gedaan en nu hoop ik dat ze echt gaan slapen. Moet nog de vaaatwasser en dan heb ik vrij.

Ik denk dat we morgen voor Limoen ook nog even op zomerschoenen uit moeten, die heeft alleen nog d'r hoge veterlaarzen, is wat warm met dit weer. En Mandarijn heeft nog geen zomerjack en weinig zomerbroeken. Die gevoerde ribbroekjes zijn ook niet echt wat voor dit weer.

Anky, hoe is't ? Hopelijk geen nieuwe ontstekingen erbij gekregen?
dat werkt zeker goed, dat riedeltje?

ik heb zo ook wel van die riedeltjes, maar die maken totaal geen indruk
Het is stil.

Hoe voel jij je Citro, echt weer fit?

Ben ook benieuwd naar Ank, hoop dat het wat beter gaat met de nieuwe ab.
Hier is het wel oke, in die zin dat de koorts weg is, maar ontstekingen worden zeker nog niet minder (het breidt zich nog steeds uit). Vandaag was A-man thuis en heb ik dus heeeeel rustig aan gedaan. Ik ben er erg veel mee bezig merk ik, ook omdat ik gewoon verrek van de pijn. Maar ja, koorts in ieder geval weg, dus dat is positief. En kinderen zijn superlief en makkelijk, dat scheelt ook (alhoewel Maby ook de volledige tuin opvreet, net als Mandarijn).

Sokje, toch nog een fijn weekeinde gewenst, ondanks alle zorgen om ouders en kat.

Citronella, hoe is het nu met jou? En hopenlijk is Citroman snel weer op de been.

Miffy, bij jou ook alles goed? Wanneer moet Pluis nu geopereerd worden?
Het was niet stil.

Ank, dat het nog steeds uitbreidt is niet zo positief. Ben je al met die nieuwe ab bezig? Goed dat je vandaag rustig aan hebt gedaan.
Ik heb tot 15 uur in bed gelegen (en geslapen), dus nu hoop ik maar dat dit enig effect heeft. Straks duik ik weer lekker mijn bed in.
Redelijk fit.. mijn keel doet nog steeds een beetje pijn bij inademen, dat vind ik op zich een beetje raar, maar niet raar genoeg om 2 kinderen op sleeptouw te nemen naar de huisarts voor het inloopspreekuur vanmorgen, dus ik zie van het weekend wel hoe het gaat.

En vervelend Anky, dat die ontstekingen zich nog steeds uitbreiden. Neem je alsjeblieft van mij aan dat dat echt niet hoort met al die AB die je slikt en hebt geslikt? Ik ga vervelend worden zo vaak als ik het zeg, maar je moet er echt verder naar laten kijken hoor. Als je dat niet doet krijg je daar volgens mij spijt van.
Anky, heb je al een verwijzing voor een andere arts? Als de ontstekingen zich nog uitbreiden, wordt het toch wel tijd dat er iemand anders naar kijkt.

Ik heb nu voor volgende week donderdag een afspraak voor een curretage, als het tegen die tijd niet vanzelf op gang gekomen is, en Pluis mag de week erna in hetzelfde ziekenhuis.

Ik vind het wel een rustig idee dat er nu een einddatum is. Mijn lijf heeft nog niet helemaal door dat die zwangerschapsvermoeidheid nergens meer voor nodig is, en in combinatie met slecht slapen, al sinds die eerste echo, wordt het zo langzaam aan wel genoeg.

Sok, het is vast te laat, maar veel plezier dit weekend, en hopelijk vinden de buren je kat.

Hoe is het in jouw ziekenboeg, Citro? Had man de pillen nog genomen, of heb ik daar gewoon overheen gelezen?

Mannie in de collectebus? 't Is misschien nog wel een klein ventje, maar dat zou toch wel heel erg frummelen worden..
Kan ik me voorstellen Miffy dat een datum wat rust geeft. Nu is het ook maar onzeker met afwachten enzo en slecht slapen is natuurlijk helemaal balen.

Als het maandag niet beter is, dan ga ik of terug naar dermatoloog (moest van hen,niet mijn voorkeur, ik vind die dermatologen wat arrogant overkomen) of nog eens naar de huisarts hier in dorp. En anders heil in NL zoeken. Soort second opinion zeg maar. Maar stiekem hoop ik (nog steeds) dat het nu snel over is of in ieder geval verbetert.
Huh Miffy, een curretage?? Is het mis gegaan dan? (Ik heb al even niet meer gelezen hier, dat is wel duidelijk denk ik).

Sterkte!

Ik ga maar even teruglezen hoe je hier achter gekomen bent.

Wat een rotnieuws zeg.
Ja man heeft zijn pil uiteindelijk nog wel genomen gisteren, hij was vanmorgen nog wat wazig maar hij had lekker geslapen.

Ik hoop dat je lijf het snel snapt Miffy.

Oh, het is vrijdag, had het even niet door, dus Sok is natuurlijk al weg. Nou ja, goed, fijn weekend alsnog!
Morrie, ja, het is helaas mis gegaan, al een week of twee geleden waarschijnlijk.
Ik heb het net even teruggelezen Miffy, maar wat hebben jullie in onzekerheid gezeten denk ik. Wat heftig zeg, volgens mij was je al 'best lang' zwanger toch? Bah, dit zijn geen fijne dingen. Sterkte.
Morrie, bij de termijnecho bij een week of 9 was een krachig kloppend hart te zien, met daaromheen (veel) vocht. De echoscopiste en de gyn die er naar gekeken hebben, wisten allebei niet wat het was en hoe het zich zou ontwikkelen, maar positief zag het er niet uit. Deze week hadden we weer een echo, na twee weken onzekerheid, en toen bleek het vruchtje dood te zijn.

Je weet dat het kan gebeuren, een miskraam in de eerste maanden, maar als het je overkomt is het wel echt heftig.

Anky, die dermatoloog zou ik verder in zijn sop laten gaarkoken, als je er zo weinig vertrouwen in hebt.
Ik kan het me (enigszins, heb het nooit meegemaakt) voorstellen Miffy, zeker omdat je dus eigenlijk pas bij de termijnecho zag dat het niet helemaal goed zat, maar toen nog niet wist wat er precies aan de hand was. Tot die 9 weken heb je al gefantaseerd en gedroomd over een kindje. Die dromen vallen nu in duigen.
Gats, Miffy. Morrie weer ons erop dat het met je zwangerschap niet goed is gegaan. Precies wat Morrie zegt die weken verheugen en dan zo abrupt een einde aan die droom. Het lijkt me vreselijk moeilijk. Sterkte meid.
Mogge allen.

Ik ben wakker en lekker fit. Ik ga er zo een naar een verjaardag brengen en met de ander de stad in.

Man slaapt nog, die is wezen stappen (maar was op fatsoenlijke tijd thuis dus hij krijgt niet met de zweep vanavond).

We brengen eind van de dag de kindjes weg en rijden door naar A'dam, suprisefeest van vriend van ons die veertig wordt. Wel zin in!

Allen; lekker genieten van het weekend en vooral rustig aan doen.
Iedereen slaapt uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven